miia-kisu

Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Viiraako?
Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä213169Onko täällä
enää kukaan hengissä,kun yhtäkkiä on hiljentyny...Minä vaan jaksan jatkaa..Yksin isolla palstalla...:( Taidan minäkin s482143Paremmuusjärjestys
Mietin tuolla töissä,että miksiköhän pidämme aina itseämme parempana kuin toista? Otetaanpa esimerkki:Valkoihoiset jote341941Noh nii...
Nyt ytyä peliin..Ei sitä kuulkaas aleta kirjoittelun suhteen lorvailemaan,ku minäkin nyt taas tulin! Kertokaas vaikka,m471844Riippuvainenko?
Alkoipa se eilinenkin päivä sitten masentavasti,kun huomasin ettei netti toiminut!:( Koko päivän piti yrittää jotain te141669Nyt kaikki
ylös sieltä sängyn pohjalta!Ei sitä sentäs koko lauantaita maata kankkusessa..;) Mulla ei tällä kerralla ole kanuunaa,m411648kuka maksaa??
tuli kiista siitä että jos perintöriita menee käräjäoikeuden selvitettäväksi,niin se henkilö joka sen sinne vie,myös mak121610Kävin vieraissa..:(
Ja kaikki on sen syytä,että täällä on niin hiljaista... Loikkailin kaffeella...vaan yhen viestin verran..Antakee anteeks171605Järkee vai ei...
Jos olet elänyt avioliitossa useamman vuoden,niin oletko kuitenkin tästä huolimatta pitäytynyt ajattelemaan omilla aivoi541518Nooh.....
Mihinkäs porukka lennähti yhtäkkiä? :) Eihän nyt ole loma-ajatkaan, joten ei nyt saa lorvia..;) Tuli muutes tänään yhtä531459Näin yöllä....
hassun unen...Laiffilaisilla oli tapaaminen.Olimme puolimakuuasennossa jossain sohvan tapasella.Taikis oli siinä vieress231397Pakko kysästä..
pitääkö teidänkin klikata monta kertaa,että sivut aukeaa?Jos onkin mun hiirulaisessa vaan vikaa,ku muutenhan sivut kyllä201123Voi mahotonta!!
Nythän tää mahottomaks menee,kun ei yhtään viestiä tule! Nyt kaikki jonoon ilmoittaumaan, ja tästä lähin jokainen kirjoi531091Pihiseekö henki viel?
Naputtaako nuppia ja kiertääkö massussa tavara?? Ihme ja kumma,että vaikka muutama tuli otettua,nii ei mistään kohdast551002- 14976
Mulla nousee...
verenpaine näiden sivujen kanssa!! :/ Vähän kun on aikaa kirjoitella,niin sitten vähäkin aika menee odotellessa! Tulee25939Kun äiti lähtee...
Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä om73894Kyllä tekee mieli....
tehdä jonkinlainen avaus tälle palstalle,kun on taas nii hiljasta... Mut en viittikkää..eihän täällä ole ketään ees vast19878Miesten järjenjuoksu??
Kyllä joskus (tai useinkin)täytyy miettiä tuota kakslahkeisen ajatuksenjuoksua...:/ Sanokaa ny,miten nuoren ripillepääs25871Hyvästi.. :(
Ny mie heitän henkeni...Massuu vääntää ja olo on hutera..En taia selvitä tästä,joten pitäkää palsta pystyssä...Äääähh..m18841