mdk.mdk

Aloituksia
150
Kommenttia
2588
Veronkierto kuriin Suomessakin
https://www.kepa.fi/uutiset/11572 Miksi Suomen hallitus haluaa veropaon jatkuvan, kun EU haluaa hillitä sitä. Kysymysh42380Veljeni oli kuin Vaahteramäen Eemeli
Tuli tässä mieleeni nyt kun koulut on taas loppu ja kesälomat alkaneet, että omassa lapsuudessani oli varma kesätyöpaikk3377Pidättekö alppiruusuista?
Näin keväällä kun luonto on täynnä elinvoimaa, puhkeavia nuppuja ja paljon odotuksia tulevista kauneusalämyksistä, tuli4373Charlien täti
Onko Suomessa esitetty jossakin teatterissa Charlien tätiä, B. Thomasin kirjoittamaa farssia? Ajattelin, että ehkä Somes4372Pienois-Kiina Kalmariin
Eilen allekirjoitettiin historiallinen sopimus Kalmarin ja kiinalaisen tukkuliike Fanerdun Groupin kanssa. Sopimus on mi6365Nokkosvaatteita ym.
Katselin TV:stä ohjelmaa suomalaisesta taiteilijasta, joka tekee kankaita, koruja, astioita - melkein mitä vaan - nokkos4349Juttua piioista
Täällä meillä päin on keskusteltu kovasti "piioista", siivousavusta ja muusta sellaisesta yksityiskodeissa. Eihän se muu5344Veteraanin elämää
Minulle on tullut lehti nimeltä Eläkeläinen. Tuo "Eläkeläinen" on kalskahtanut vanhalta ja harmaalta kuin villatöppöset5343Entisajan erikoiset ihmiset. ns. originalit
Tämän kertaisena aiheena on erikoislaatuiset ihmiset, joita silloin tällöin olen elämäni varrella tavannut. 50-luvun l21339Suomi24:lle gallerian kautta!
Pariin päivään en ole päässyt Suomi24:n keskustelusivuille tavalliseen tapaan. Ensimmäisenä on ollut mainos "Roiskuu kun3334Ahdistelijat
Maahantulleitten miesten vaarallisuus on ollut kovasti tapetilla. Ahdistelevat suomalaisia naisia ja sitä varten on nass45304Hätkähdyttävä tulevaisuus
Muistatteko tai oletteko lukeneet Alvin Tofflerin kirjan Hätkähdyttävä tulevaisuus, joka ilmestyi yli 30 v sitten? Sillo3303Kansalaisaloite sinuttelusta
Kun muutin Ruotsiin 50 v sitten niin siellä sinuttelu oli jo tavallista, mutta eräs tv-uutinen sai todella koko kansan s14271Palkkojen dumppaus EU:ssa
Suomi 24:n etusivulla on keskustelun aiheeksi ehdotettu mm "Mitä potkujen jälkeen". Tuli mieleeni se aikaisemmin avaaman3265Herra Bean, juokse seinään! :)
Olen monta kertaa ajatellut, onko tuo Herra Bean nähnyt, kun olen koheltanut nuoruusvuosinani, jotka kohdentuvat tuonne4232Traktorikonsertti 2002
Tämä konsertti sai alkunsa kun Berliinissä asuva ruotsalaissäveltäjä Sven-Åke Johansson heräsi eräänä kesäaamuna traktor3228Elintensiirto
Ei voi olla totta! - Katsoin aamulla Studio55-ohjelmaa, missä vieraana oli henkilö jolle oli tehty munuaisensiirto parik11201Separation
De osynliga banden klipper vi av ett efter ett Det gör ont när våra drömmar gått i kras gråter vid varje klipp,2200Kapinavirsien aika
Kun virsikirjaa uusittiin, niin uudesta 1987 virsikirjasta poistettiin yhteiskuntakriittiset, köyhän kansan avunhuutovir6194Lähitapiola ongelmayhtiö?
Olen muuttanut Ruotsista Suomeen 50 vuoden jälkeen. Muuttokiireessä en ehtinyt myydä autoani vaan otin sen mukaan ja aja8185