Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sanaa kuuromykkä ei enää käytetä koska se on kuuroja kohtaan loukkaava!En nyt ainakaan tiedä mistä saksalaisesta artistista puhut mutta Suomessa ainakin on kuuroräppäri nimeltä Signmark.Siinä ainakin tutustumisen arvoinen artisti.Lisätietoa täältä http://www.signmark.biz/
Anteeksi,että meni offauksen puolelle...
13.01.2008 22:53
se ole pop?!
13.01.2008 22:48
En nyt halua kuulostaa ilkeältä mutta jos kerran olet hirveän huolissasi sisaresi lapsista niin miksi et tee lastensuojeluun ilmoitusta?
05.01.2008 21:22
Oikeastaan on hölmöä verrata anettea ja tarjaa keskenään.Toinen oli klassisen koulutuksen saanut laulaja ja toinen sitten rockimpi tyyppi.Kummatkin mahtavia laulajia omalla tavallaan.Olisihan se Tuomas voinut ottaa bändiinsä jonkun kassi-alman joka ei olisi osannut laulaa ollenkaan sitten olisin kyllä lopettanut bändin kuuntelun.9vuoden ajan olen yhtyettä fanittanut joten ei se laulajan vaihdos tunnu paljon missään.
05.01.2008 21:13
Pyh!Itse ainakin pidän tästä lajista koska se on rauhallista menoa..
10.11.2007 20:56
Vaikka en olekaan mikko leppilampi fani niin täytyy sanoa,että kyllä mies ihan homman kotiin hoiti.Jaanakin oli todella luonnollinen ja selkeä esiintyessään.Asustuksesta sen verran,että siitä jaanan pinkistä mekosta en tykännyt lainkaan.Pinkki ei hänelle istu.
Heikki ja Ellen olivat tapansa mukaan hauskoja.Ihan perus euroviisumeininkiä.
11.05.2007 14:22
Täytyy nyt muistaa näissä poliittisissa kysymyksissä sellainen seikka,että eihän venäläiset,virolaiset ja suomalaiset siviiliit olleet millään lailla syyllisiä toisen maailmansodan tapahtumiin.Politiikka oli tuolloin(niin kuin nytkin)rumaa peliä jossa ei paljon ihmishenkiä säästetty!
Veikkaanpa,että ei venäjällä siviilit tiedä tästä patsas asiasta paljon mitään.Poliittinen johto sen sijaan aivan varmasti.Eihän tämä ole venäläisten siviilien syy,että niillä on kummallinen poliittinen johto.En minäkään ymmärrä,että miksi venäjä puuttuu itsenäisenvaltion asioihin mutta näin se vain tuntuu menevän....toivottavasti saavat asiat ratkaistuksi!
01.05.2007 01:16
Kyllä kuule se suomalaisten huonomaine johtuu tasan siitä,että itse käyttäydymme ulkomailla ollessamme ylimielisesti.Ei parane virolaisia syyttää.
28.04.2007 18:08
Mitäs pahaa jauhelihassa on?Kyllä minä ainakin olen antanut raakaa jauhelihaa kissalle ainakin kaksi kertaa viikossa!
18.04.2007 13:14
Olisiko kissasi stressaantunut jostain?
18.04.2007 13:11
kyllä sairaaloita nuo tarkoittavat!
Syntymätodistuksestasi pitäisi selvitä,että missä noista olet syntynyt!
18.04.2007 09:45
Milloin viimeksi olet vaihtanut kissanhiekat?
Oma kissani teki niin,että jos hiekkoja ei oltu vaihdettu niin se kävi kostamassa asian pissaamalla lattialle tai matolle.Asia korjaantui kun hiekkalaatikkoon vaihdettiin hiekat.
17.04.2007 15:28
a)kiima
b)kissasi on vain seurankipeä ja haluaa seuraa
c)olisiko kissalla kipuja?millaista naukumista kissasi pitää?Onko se kovaäänistä mouruamista vai pientä vikinää?
Oma kissani mouruaa silloin kun se haluaa seuraa tai ulos.
17.04.2007 15:19
Sinuna ainakin minä tekisin ilmoituksen omistajasta eläinsuojeluviranomaisille.
17.04.2007 14:28
Niin minkä rotuista koiraa olet ottamassa?
17.04.2007 14:26
Miksi juuri apina?Kysy laillisuudesta eläinsuojelusta...
17.04.2007 14:12
Eikös sarjamurhaajien lukumäärää ole yhdysvalloissa jopa selitetty heidän yhteiskuntarakenteellaan?Ainakin tällaista muistan joskus lukeneeni....
17.04.2007 13:59
Miksi et laittanut keskustelua tuonne terveyspalstalle kohtaan ihosairaudet?
no joo asiaan...Ei atopia ei ole tarttuvaa.Noin joka viides sairastaa Suomessa sitä eli varsin yleisestä sairaudesta on kyse.
Lisätietoa ko.sairaudesta täältä http://www.atopialiitto.fi
terveisin
atoopikko itsekkin
26.03.2007 00:13
Hämeenlinnassa ollut tällainen tapaus,että poliisikoira(saksanpaimenkoira)tappoi valkoisen länsiylämaanterrierin.Omituista oli se,että vaikka tämä saksanpaimenkoira inhosi muita koiria sen annettiin siitä huolimatta jatkaa poliisikoiran tehtävissä.Miten tämä voi olla mahdollista?eikös yleensä poliisikoirat tee paljon yhteistyötä toistensa kanssa?vai olenko väärässä?
Osanottoni keskustelunaloittajalle.
15.03.2007 19:25
En minä ainakaan pelkää leimautumista.En ole ainoa jota tämä tapaus kiinnostaa.Ei täällä kukaan ole väittänyt,että osaisi ratkaista Raisan kohtalon.On hyvä,että tapauksesta puhutaan silloin ainakin tapaus pysyy ihmisten mielissä eikä unohdu.
01.03.2007 13:00
3 / 65