Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

8309

  1. Jumala syytteeseen ja heti!

    Minulla on uusi teoria, joka selittää vastaansanomattoman loistavasti sen, että miksi kristinuskon Jumala ei uskalla tul
    Adventismi
    46
    148
  2. Neandertalilaisen paluu!

    Uskovaiset höpisevät Jeesuksen paluusta ja jokainen koulussa hereillä pysynyt ymmärtää, että haaveeksi jää. Sen sijaan
    Adventismi
    16
    148
  3. Ja Jumala loi Auringon?

    Päivän Hesarin tiedesivut tarjoavat hienon paketin tuosta kirkkaasta mollukasta, jota ihmiset esihistoriassa palvoivat t
    Adventismi
    27
    148
  4. Avaruuden rajat

    Alexilta eivät kysymykset lopu, vaan niitä tulee jatkumona. Kun yhteen vastaa, on jo kymmenen odottamassa ja tässäpä uus
    Adventismi
    33
    147
  5. Vuosi ilman Jumalaa

    Adventtikirkon pastori Ryan Bell on päättänyt elää vuoden 2014 ilman Jumalaa ja katsoa, että kuinka käy. Hienoa ja täss
    Adventismi
    27
    147
  6. Jumala antaa synnit anteeksi, jee!

    Otetaanpa käsittelyyn jokaisen syntisen paras uutinen, eli se, että Jumala antaa sinulle sinun syntisi anteeksi, teetpä
    Adventismi
    44
    146
  7. Kenen on vastuu?

    Pohditaanpa hetki kysymystä vastuusta. Jumalan vastuu vs. ihmisen vastuu. Käsittääkseni Jumalalla ei ole mitään vastuut
    Adventismi
    57
    145
  8. Ellen G. White houretilassa

    Koskapa Timon ketju on pysähtynyt asemasotavaiheeseen, niin onhan toki muitakin luotettavia kuvauksia Ellen Whiten visio
    Adventismi
    71
    145
  9. Uskonnot ja järjestäytynyt rikollisuus

    Seuraavaksi keskustelua toisessa ketjussa ilmoille heittämästäni ajatuksesta, eli siitä, että uskonnot voisivat olla seu
    Kristinusko
    18
    144
  10. Jumalien ujous?

    Tuli toista keskustelua ja sen sisältöä miettiessä mieleen sellainen asia, että miksi ihmeessä kaikki jumalat ovat kovin
    Adventismi
    16
    144
  11. Kristinusko 2.0

    Tiedelehti -keskustelussa jo viittasinkin siihen, että jos ei kristinusko saa kohta jotain suurta päivitystä oppeihinsa,
    Adventismi
    40
    144
  12. Jeesus, Jumalan poika?

    Osaattekos te viisaammat kertoa, että milloin Jeesuksesta tuli Jumalan poika, sillä raamattu tarjoaa sangen erilaisia nä
    Kristinusko
    29
    144
  13. Jumala ja nigerialaistytöt

    Kaikkihan lienevät tietoisia kammottavasta kidnappauksesta, jossa terroristit kaappasivat satoja tyttöjä Nigeriassa ja m
    Adventismi
    51
    144
  14. Mistä ihmislaji on kotoisin?

    Adventtikirkko väittää, että ihmislaji on ilmaantunut Maapallolle taikatempulla taikoen savesta n. 6000 vuotta sitten,
    Adventismi
    23
    143
  15. Sapatti ja Lappi

    Mikäs on adventtikirkon fariseuksien muodostama opillinen ohje adventistille, joka on jostain syystä eksynyt Suomen Lapp
    Adventismi
    19
    143
  16. Profetia loppuvuodelle

    Jälleen on aika tehdä pieni profetia loppuvuodelle ja jokainenhan muistaa, että minun profetiani ovat olleet aina oikeas
    Adventismi
    14
    143
  17. Oliko Jumalalla valinnanvaraa?

    Yksi kysymys, joka on äärettömän tärkeä miettiessä jumalien olemassaoloa ja heidän oletettuja taikatemppujaan vaikkapa s
    Adventismi
    20
    141
  18. Rakas Alex, elintasokuilu

    Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm
    Adventismi
    47
    137
  19. Lopun ajan ketju, osa 2

    Koska Alexin avaus (Världen idag .. ) on mennyt aika pitkäksi ja keskustelupuu on sekava, avaan uuden ketjun, jossa vast
    Adventismi
    31
    136
  20. Bushmannin välittämät hyvät profetiat

    Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup
    Kristinusko
    0
    136