Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Asumusero

    Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katso
    Lapset ja parisuhde
    2
    158
  2. Ketipinor?

    Onko Ketipinor oikeesti vaarallinen lääke? Syön sitä uneen 100.200 mg iltaisin. Käyttänyt olen jo monta vuotta.Jotain tu
    Lääkkeet
    4
    158
  3. Tuulilasinpyyhkimet

    Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim
    Yleistä autoilusta
    2
    156
  4. Onko ero mikään ratkaisu?

    Olemme vaimoni kanssa olleet kytännössä erossa vuodesta 2006, jolloin olin töissä ulkomailla. Meillä on 6 v. tyttä ja 14
    Avioero
    3
    156
  5. Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki

    inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba
    Kaiuttimet
    2
    155
  6. Hienhaju

    Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki
    Alkoholi
    1
    154
  7. Sairausloma

    A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt
    Kankkunen
    1
    153
  8. Omaan käyttöön

    Mikä on rangaistus, jos tuo maahan yhden rasian (pienen määrän, 50 tablettia) Bentzoihin kuuluvaa rauhoittavaa lääkettä
    Laki
    3
    152
  9. Työ ilman palkkaa!

    Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Työsuojelutoiminta
    2
    151
  10. 46"

    Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL
    Laitteet
    2
    150
  11. Mikä edessä?

    Olemme asuneet puolisoni kanssa kohta 2 vuotta asumuserossa. Asumme parin kilometrin pässä toisistamme, joten näemme use
    Avioliitto
    4
    150
  12. Harjoittelu alussa

    Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    149
  13. Mikä vikana?

    Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p
    Nettideittailu
    18
    148
  14. Rattijuopumus

    Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,
    Alkoholi
    11
    147
  15. Minimipalkka Espanjassa?

    Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Palkat
    2
    147
  16. Nestettä kehossa

    Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos
    Yleistä laihdutuksesta
    1
    145
  17. Triptyl

    Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.
    Lääkkeet
    6
    145
  18. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

    Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    145
  19. Harjoittelu alussa

    Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    145
  20. Omaisuus ja lapset

    Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (
    Avoero
    1
    144