hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Suomen perintätoimisto Oy
Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.3222BMW autoja
Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.1220Laminaatti muotia
Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?1218Alkoholi ja lääkkeet
Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi11216Ludiomil
Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.5215Mielialalääkkeet masennusta?
Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l7215Mistä seuraa?
Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto2215Korvaus remontista?
Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v6215TomTom Multisport urheilukello +sykemittari
Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?3215Yhdistäminen
Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.1213Platoninen suhde
Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su1211Skoda Fabia
Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu8211Vastaava mestari
Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh3210Hoitolaitokset
Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip4208Yövalvominen
Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no0208Chario Constellation Phoenix
Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell1207Unitutkimukset
Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R7207Sijouitus ulkomaille?
Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo1206Volvon lastutus
Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla1206Koeaika
Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan1206