hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
magnatin vintage 510
Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.2197Skoda Fabia
Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu8196Ludiomil
Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.5195Hoitolaitokset
Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip4195Lento Aurinkorannikolle?
Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc5194Ruostesuojaus
Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t1519455 vuotias
Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on4193Alkoholi ja lääkkeet
Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi11192Masennus ei hellitä
Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on5191TomTom Multisport urheilukello +sykemittari
Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?3191Unitutkimukset
Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R7190Yhdistäminen
Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.1190Alfalipoiinihappo
Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot1189Polar V800
Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su1189Onko perää?
Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok22188Irtisanoutuminen
Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä0188Takareisivamma
Olen aloitellut lenkkeilyn. Muutaman kerran käynyt noin 9 km:n lenkillä. Reilu vuosi on kulunut edellisestä aktiivisesta1187Chario Constellation Phoenix
Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell1186Koeaika
Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan1184Korvaus remontista?
Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v6184