hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vastaava mestari
Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh3207Skoda Fabia
Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu8206Hoitolaitokset
Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip4204Irtisanoutuminen
Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä0204Sijouitus ulkomaille?
Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo1203Alkoholi ja lääkkeet
Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi11203Ruostesuojaus
Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t15202Volvon lastutus
Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla1201Korvaus remontista?
Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v6201Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea120155 vuotias
Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on4200Masennus ei hellitä
Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on5200Unitutkimukset
Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R7200Parisuhde mättää!
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen3200Lento Aurinkorannikolle?
Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc5200Yhdistäminen
Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.1200TomTom Multisport urheilukello +sykemittari
Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?3200Suomen perintätoimisto Oy
Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.3198Antabus
join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?4197Onko perää?
Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok22196