Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Ruostesuojaus

Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t
    Yleistä autoilusta
    15
    240
  2. Suomen perintätoimisto Oy

Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
    3
    239
  3. Uusi työ stressaa!

Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin
    Työ ottaa päähän
    1
    237
  4. Yövalvominen

Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no
    Uni ja unihairiöt
    0
    237
  5. Polar V800

Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    237
  6. Sifrol ja Voxra yhdessä

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Lääkkeet
    1
    234
  7. Töihin Norjaan!

Minulla ei ole tuttuja Norjassa. Olisin kiinnostunut työskentelmeään Norjassa. Suomesta en saa työtä ikäni takia, 56 v.
    Työ ulkomailla
    0
    234
  8. Ludiomil

Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    232
  9. Koeaika

Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan
    Vuokratyö
    1
    229
  10. Skoda Fabia

Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    229
  11. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    229
  12. Mistä seuraa?

Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto
    Miten nainen isketään?
    2
    225
  13. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Työsuojelutoiminta
    2
    224
  14. Yhdistäminen

Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    223
  15. Mielialalääkkeet masennusta?

Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l
    Lääkkeet
    7
    221
  16. Unitutkimukset

Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R
    Uni ja unihairiöt
    7
    220
  17. Chorus Vertigo XLS -subwoofer

Kuinka säädän Chorus Vertigo XLS -yhteensopivaksi muuhun järjestelmääni. Choruksessa on viisi eri säädintä ja niiden kan
    Kaiuttimet
    0
    219
  18. Vakava tilanne!

Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi
    Diabetes
    8
    219
  19. Antabus

join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    218
  20. Finsat FH!-HD

Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei
    Kotiteatterit
    1
    217