Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Harjoittelu alussa

Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    177
  2. Harjoittelu alussa

Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    175
  3. Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki

inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba
    Kaiuttimet
    2
    174
  4. Ludiomil

Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    173
  5. Polar V800

Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit
    Yleistä urheilusta
    2
    173
  6. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    173
  7. Vieras nainen

Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Treffeillä
    1
    172
  8. Antabus

join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    170
  9. Takareisivamma

Olen aloitellut lenkkeilyn. Muutaman kerran käynyt noin 9 km:n lenkillä. Reilu vuosi on kulunut edellisestä aktiivisesta
    Juoksu
    1
    169
  10. Asumusero

Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katso
    Lapset ja parisuhde
    2
    169
  11. Omaan käyttöön

Mikä on rangaistus, jos tuo maahan yhden rasian (pienen määrän, 50 tablettia) Bentzoihin kuuluvaa rauhoittavaa lääkettä
    Laki
    3
    169
  12. Polar V800

Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    167
  13. Madshus

Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet
    Hiihto
    2
    166
  14. Ketipinor?

Onko Ketipinor oikeesti vaarallinen lääke? Syön sitä uneen 100.200 mg iltaisin. Käyttänyt olen jo monta vuotta.Jotain tu
    Lääkkeet
    4
    164
  15. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Työsuojelutoiminta
    2
    162
  16. Löytyykö?

Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä
    Lääkkeet
    7
    162
  17. Tuulilasinpyyhkimet

Tuulilasinini on 3,5 vuotiaassa autossani melko huonossa kunnossa. Saanut paljon esim "hiekaniskuja" ym. roskaa. Pyyhkim
    Yleistä autoilusta
    2
    161
  18. Hienhaju

Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki
    Alkoholi
    1
    161
  19. Mikä edessä?

Olemme asuneet puolisoni kanssa kohta 2 vuotta asumuserossa. Asumme parin kilometrin pässä toisistamme, joten näemme use
    Avioliitto
    4
    161
  20. Ylityöt

Miten kunta korvaa vai korvaako ylityöt?
    Ylityö ja lomat
    1
    161