Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vastaava mestari

Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh
    Palkat
    3
    207
  2. Skoda Fabia

Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    206
  3. Hoitolaitokset

Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip
    4
    204
  4. Irtisanoutuminen

Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    204
  5. Sijouitus ulkomaille?

Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo
    Yleistä taloudesta
    1
    203
  6. Alkoholi ja lääkkeet

Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi
    11
    203
  7. Ruostesuojaus

Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t
    Yleistä autoilusta
    15
    202
  8. Volvon lastutus

Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla
    Autokorjaamot
    1
    201
  9. Korvaus remontista?

Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    201
  10. Palkkaturva

Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    201
  11. 55 vuotias

Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on
    Työn hakeminen
    4
    200
  12. Masennus ei hellitä

Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on
    Masennus
    5
    200
  13. Unitutkimukset

Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R
    Uni ja unihairiöt
    7
    200
  14. Parisuhde mättää!

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Parisuhde
    3
    200
  15. Lento Aurinkorannikolle?

Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc
    Yleistä lentämisestä
    5
    200
  16. Yhdistäminen

Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    200
  17. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    200
  18. Suomen perintätoimisto Oy

Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
    3
    198
  19. Antabus

join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    197
  20. Onko perää?

Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok
    Alkoholi
    22
    196