Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Suomen perintätoimisto Oy

Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
    3
    222
  2. BMW autoja

Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    220
  3. Laminaatti muotia

Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    218
  4. Alkoholi ja lääkkeet

Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi
    11
    216
  5. Ludiomil

Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    215
  6. Mielialalääkkeet masennusta?

Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l
    Lääkkeet
    7
    215
  7. Mistä seuraa?

Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto
    Miten nainen isketään?
    2
    215
  8. Korvaus remontista?

Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    215
  9. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    215
  10. Yhdistäminen

Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    213
  11. Platoninen suhde

Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su
    1
    211
  12. Skoda Fabia

Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    211
  13. Vastaava mestari

Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh
    Palkat
    3
    210
  14. Hoitolaitokset

Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip
    4
    208
  15. Yövalvominen

Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no
    Uni ja unihairiöt
    0
    208
  16. Chario Constellation Phoenix

Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell
    Viihde-elektroniikka
    1
    207
  17. Unitutkimukset

Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R
    Uni ja unihairiöt
    7
    207
  18. Sijouitus ulkomaille?

Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo
    Yleistä taloudesta
    1
    206
  19. Volvon lastutus

Millaisia tuloksia lastutuksella saavutetaan? Kannattaako ryhtyä, kestääkö vaihdelaatikko ym? Omistan Volvo S80:n, jolla
    Autokorjaamot
    1
    206
  20. Koeaika

Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan
    Vuokratyö
    1
    206