Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. magnatin vintage 510

Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    197
  2. Skoda Fabia

Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    196
  3. Ludiomil

Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    195
  4. Hoitolaitokset

Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip
    4
    195
  5. Lento Aurinkorannikolle?

Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc
    Yleistä lentämisestä
    5
    194
  6. Ruostesuojaus

Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t
    Yleistä autoilusta
    15
    194
  7. 55 vuotias

Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on
    Työn hakeminen
    4
    193
  8. Alkoholi ja lääkkeet

Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi
    11
    192
  9. Masennus ei hellitä

Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on
    Masennus
    5
    191
  10. TomTom Multisport urheilukello +sykemittari

Onko TomTom Multisport urheilukello sykemittari kelvollinen laite aktiivikuntoiljalle? Mittaako se sykettä vedessä?
    Yleistä urheilusta
    3
    191
  11. Unitutkimukset

Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R
    Uni ja unihairiöt
    7
    190
  12. Yhdistäminen

Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    190
  13. Alfalipoiinihappo

Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    189
  14. Polar V800

Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    189
  15. Onko perää?

Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok
    Alkoholi
    22
    188
  16. Irtisanoutuminen

Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    188
  17. Takareisivamma

Olen aloitellut lenkkeilyn. Muutaman kerran käynyt noin 9 km:n lenkillä. Reilu vuosi on kulunut edellisestä aktiivisesta
    Juoksu
    1
    187
  18. Chario Constellation Phoenix

Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell
    Viihde-elektroniikka
    1
    186
  19. Koeaika

Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan
    Vuokratyö
    1
    184
  20. Korvaus remontista?

Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    184