hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Koeaika
Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan1160Skoda Fabia
Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu8159Irtisanoutuminen
Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä015946"
Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL2158- 2158
Franchisingketjussa?
Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa0158magnatin vintage 510
Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.2157Seurakuntayhtymän palkat
Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.0156Mikä vikana?
Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p18155Triptyl
Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.6154Viimeistely
Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa1154Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea1154Vakava tilanne!
Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi8152Yhdistäminen
Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.1151Kunnan rakennusinsinööri
Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p1151Espanjaan töihin
Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil0150Rattijuopumus
Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,11150Omaisuus ja lapset
Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (1149Nestettä kehossa
Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos1149Uusi lääke?
Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?7149