Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vuokrayksiö?

Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti
    Aurinkorannikko
    3
    183
  2. Finsat FH!-HD

Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei
    Kotiteatterit
    1
    183
  3. Suomen perintätoimisto Oy

Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
    3
    183
  4. Omaan käyttöön

Mikä on rangaistus, jos tuo maahan yhden rasian (pienen määrän, 50 tablettia) Bentzoihin kuuluvaa rauhoittavaa lääkettä
    Laki
    3
    182
  5. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Työsuojelutoiminta
    2
    181
  6. Palkkaturva

Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    181
  7. Antabus

join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    180
  8. Mikä edessä?

Olemme asuneet puolisoni kanssa kohta 2 vuotta asumuserossa. Asumme parin kilometrin pässä toisistamme, joten näemme use
    Avioliitto
    4
    178
  9. Vieras nainen

Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Treffeillä
    1
    176
  10. Yövalvominen

Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no
    Uni ja unihairiöt
    0
    176
  11. Hienhaju

Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki
    Alkoholi
    1
    175
  12. Laminaatti muotia

Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    174
  13. Madshus

Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet
    Hiihto
    2
    173
  14. Asumusero

Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katso
    Lapset ja parisuhde
    2
    173
  15. Uusi lääke?

Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?
    Alkoholi
    7
    172
  16. Ketipinor?

Onko Ketipinor oikeesti vaarallinen lääke? Syön sitä uneen 100.200 mg iltaisin. Käyttänyt olen jo monta vuotta.Jotain tu
    Lääkkeet
    4
    172
  17. Vakava tilanne!

Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi
    Diabetes
    8
    172
  18. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Palkat
    2
    171
  19. Espanjaan töihin

Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil
    Työelämä
    0
    170
  20. Hidas käynnistyminen

Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl
    Tietokoneet
    10
    169