Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Unitutkimukset

    Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R
    Uni ja unihairiöt
    7
    144
  2. Espanjaan töihin

    Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil
    Työelämä
    0
    144
  3. Yamaha DB-A1020

    Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele
    DVD
    6
    144
  4. Polar V800

    Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit
    Yleistä urheilusta
    2
    144
  5. magnatin vintage 510

    Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    143
  6. Hidas käynnistyminen

    Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl
    Tietokoneet
    10
    143
  7. Area Sales Manager

    Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Palkat
    0
    142
  8. Koeaika

    Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan
    Vuokratyö
    1
    142
  9. Uusi lääke?

    Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?
    Alkoholi
    7
    140
  10. Viimeistely

    Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa
    Hiihto
    1
    140
  11. Mitä mieltä?

    Mitä mieltä olette KIA Optima CRDi ISG EX EcoDynamicsista? Onko auto vai täynnä vikoja matkan varrella. Ajettavuus, sisä
    Kia
    3
    139
  12. Voxra

    Mulle lääkäri teki pientä säätöä mieliala -ja unilääkkeisiini. Mirtazapin pois, Escitalopram vähennettiin 10 mg:aan, Ket
    Lääkkeet
    1
    138
  13. Mitä helvettiä!

    Niin, 40 ja 57 vuoden välillä on 17 vuotta. Kyseessä oleva nainen piti minua 9 vuotta vanhempana liian vanhana. Mitä hel
    Ihannemies
    3
    138
  14. Polar V800

    Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    138
  15. Aaamumasennus

    Kärsin varsinkin aamumasennuksesta. Puolipakolla nousen ylös, käyn suihkussa ja jos vain suinkin aikaa on (kuten työttö
    Masennus
    3
    137
  16. Yhdistäminen

    Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    137
  17. Löytyykö?

    Kysyisin, löytyykö selliaista lääkettä, joka tappaa mielenkiinnon naisiin totaalisesti. Ettei tee edes mieli. Yksineläjä
    Lääkkeet
    7
    137
  18. Herääminen?

    Missä vaiheessa pitäisi ottaa tlanne hallintaansa/herätä ja lopettaa juominen, Olen huomannut, etten muista kaikkia tapa
    Alkoholi
    16
    134
  19. Uni osastolla?

    Onko kukaan ollut osastolla uniasioissa missä sitten lieneekään? Minulla on tämä edessä. Syystä, että käytän hirvittävän
    Uni ja unihäiriöt
    5
    132
  20. S-CDT, P-GT, B-PVK+T

    Olen alkoholiseurannassa ajokorttini takia. Kohta pitäisi käydä labrassa. On tullut juotua muttei juopoteltua. Eli aika
    Alkoholi
    2
    131