Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Parisuhde mättää!

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Parisuhde
    3
    206
  2. Onko perää?

Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok
    Alkoholi
    22
    206
  3. Antabus

join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    205
  4. Masennus ei hellitä

Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on
    Masennus
    5
    205
  5. Finsat FH!-HD

Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei
    Kotiteatterit
    1
    204
  6. Vakava tilanne!

Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi
    Diabetes
    8
    203
  7. 55 vuotias

Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on
    Työn hakeminen
    4
    202
  8. Lento Aurinkorannikolle?

Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc
    Yleistä lentämisestä
    5
    202
  9. Työ ilman palkkaa!

Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Työsuojelutoiminta
    2
    202
  10. Skoda Fabia

Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen
    Skoda
    2
    198
  11. Omaan käyttöön

Mikä on rangaistus, jos tuo maahan yhden rasian (pienen määrän, 50 tablettia) Bentzoihin kuuluvaa rauhoittavaa lääkettä
    Laki
    3
    197
  12. Miten menetellä

Aajatuksenani on hankkia myymälleni Skodalle (8 000 €) diesel Passat Saksasta. Miten kannattaa homma hoitaa? Ihann itse
    Auton maahantuonti
    2
    196
  13. Uusi lääke?

Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?
    Alkoholi
    7
    194
  14. Takareisivamma

Olen aloitellut lenkkeilyn. Muutaman kerran käynyt noin 9 km:n lenkillä. Reilu vuosi on kulunut edellisestä aktiivisesta
    Juoksu
    1
    193
  15. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Palkat
    2
    192
  16. Ketipinor?

Onko Ketipinor oikeesti vaarallinen lääke? Syön sitä uneen 100.200 mg iltaisin. Käyttänyt olen jo monta vuotta.Jotain tu
    Lääkkeet
    4
    192
  17. Mikä edessä?

Olemme asuneet puolisoni kanssa kohta 2 vuotta asumuserossa. Asumme parin kilometrin pässä toisistamme, joten näemme use
    Avioliitto
    4
    189
  18. Chorus Vertigo XLS -subwoofer

Kuinka säädän Chorus Vertigo XLS -yhteensopivaksi muuhun järjestelmääni. Choruksessa on viisi eri säädintä ja niiden kan
    Kaiuttimet
    0
    189
  19. Asumusero

Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katso
    Lapset ja parisuhde
    2
    188
  20. S-CDT, P-GT, B-PVK+T

Olen alkoholiseurannassa ajokorttini takia. Kohta pitäisi käydä labrassa. On tullut juotua muttei juopoteltua. Eli aika
    Alkoholi
    2
    188