Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Koeaika

Olen eräällä rekrykurssilla. Kävin tänään keskustelemassa työstä tämän kurssin työntekijänä. En siis saisi palkkaa vaan
    Vuokratyö
    1
    160
  2. Skoda Fabia

Onko Skoda hyväå merkki. Ajattelin hankkia itselleni matka-ajoon Favbian. Onko liian heppoinen sellaiseen? Olen koeajanu
    Skoda
    8
    159
  3. Irtisanoutuminen

Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    159
  4. 46"

Tarkoitus on hankkia n. 46":n TV. Mitä suosittelette? Hintaluokka 800 - 1200 €. Siis kohtuuhintainen lähinnä pelkkään YL
    Laitteet
    2
    158
  5. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Palkat
    2
    158
  6. Franchisingketjussa?

Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    158
  7. magnatin vintage 510

Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    157
  8. Seurakuntayhtymän palkat

Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    156
  9. Mikä vikana?

Olen 57 v, mies joka asuu asumuserossa. Olen akateemisesti koulutettu. (Totta kai pitkä miinus). Olen 170 cm 63 kg. En p
    Nettideittailu
    18
    155
  10. Triptyl

Onko kokemuksia Triptylistä? Uni -ja mielialalääkkeenä, Minulla sitä menee 50 mg illalla.
    Lääkkeet
    6
    154
  11. Viimeistely

Miten viimeistelen pertusvoidelleet luistelukilpasukset? Käytäntö naylon vai teräsharjaa? Tuleeko vielä hangata kangaspa
    Hiihto
    1
    154
  12. Palkkaturva

Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    154
  13. Vakava tilanne!

Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi
    Diabetes
    8
    152
  14. Yhdistäminen

Minulla on Saunalahden mobiililaajakaista -liittymä. Koneenikin kanssa oli aiemmin ongelmia ja palautin tehdasasetukset.
    WLAN/WiFi
    1
    151
  15. Kunnan rakennusinsinööri

Mikä voisi olla noin aloittelevalla kunnan rakennusinsinöörillä? Pari vuotta olen kunnilla ollut, joka hieman korottaa p
    Palkat
    1
    151
  16. Espanjaan töihin

Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil
    Työelämä
    0
    150
  17. Rattijuopumus

Miten perustella järkevästi poliisille, että tarvitsee ajokorttia työn takia? Asia on todella näin eikä keksittyä? Niin,
    Alkoholi
    11
    150
  18. Omaisuus ja lapset

Kirjoittelin eilen tälle palstalle. Tarkennuksena, että meillä ei ole senttiäkään lainaa omaisuudestamme. Viranomaiset (
    Avoero
    1
    149
  19. Nestettä kehossa

Minulla lienee erään lääkkeen myötä varastoitunut kroppaan reilut 10 kg nestettä. Ainakin oletan sen johtuvan tästä, kos
    Yleistä laihdutuksesta
    1
    149
  20. Uusi lääke?

Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?
    Alkoholi
    7
    149