hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vuokrayksiö?
Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti3183Finsat FH!-HD
Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei1183Suomen perintätoimisto Oy
Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.3183Omaan käyttöön
Mikä on rangaistus, jos tuo maahan yhden rasian (pienen määrän, 50 tablettia) Bentzoihin kuuluvaa rauhoittavaa lääkettä3182Työ ilman palkkaa!
Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on2181Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea1181Antabus
join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?4180Mikä edessä?
Olemme asuneet puolisoni kanssa kohta 2 vuotta asumuserossa. Asumme parin kilometrin pässä toisistamme, joten näemme use4178Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht1176Yövalvominen
Olen 57 v. terve mies. Käytän lääkkeinä mieleen ja uneen Truxalia ja Katipinoria. Usein käy, kuten tänäkin yönä, että no0176Hienhaju
Otan nykyään vain viikonloppuisin. Ei mitään ympärivuorokautista juopottelua kuitenkaan. Minua on askarruttanut jo jonki1175Laminaatti muotia
Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?1174Madshus
Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet2173Asumusero
Asun asumuserossa puolisostani. Poikani on 13 v. ja tyttö 6 v. Lapset tietty äitinsä luona. Olen tähän asti käynyt katso2173Uusi lääke?
Mikä onkaan uusi kehityetty lääke, joka vie juomishimon? Eikö siitä ole paljon edullisempi rinnakkiasvalmiste?7172Ketipinor?
Onko Ketipinor oikeesti vaarallinen lääke? Syön sitä uneen 100.200 mg iltaisin. Käyttänyt olen jo monta vuotta.Jotain tu4172Vakava tilanne!
Poikamme on 14 v. Hän asuu äitinsä kanssa, joten olemme asumuserossa. Pohjallemme muutettiin hoito-ohjelmaa monipistehoi8172- 2171
Espanjaan töihin
Olen akateemisesti koulutettu, ylempi sellainen. Pulitoista vuotta etsinyt töitä Suomessa. Kaikkea maan ja taivaan välil0170Hidas käynnistyminen
Minulla on neljä-viisi vuotta vanha HP Pavilion G6. Viime aikoina sen käynnistyminen ei oikein onnistu. Itse asiassa väl10169