hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Eläkkeelle 58 -vuotiaana
Kannattaako eläkettä hakea 58 -vuotiaana, jos työelämä on ollut pirstonaista? Eli työeläkettä ei ole järin kertynyt? Tul0114Ilmapistooli
Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R2112Kaihi
Ei varmaan oikealla osastolla, mutta kun en löydä premmin osuvaa. Näkeekö optikko alkavan kaihin? Tuntuu, ettei pimeällä0112AV -vahvistin
Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.1112Stella hyvä unilääke?
Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?5111Aurinko ja aurinkolasit
Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos0110Millä pirulla?
Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen2110Linjasaneeraukset
Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia6109Sansung LE37R88CXFD
Voiko tälle TV:lle rakentaa peintä kotitteatteria? Koodi on tosi pienellä, joten saattaa olla vääräö. Yritän sovittaa si1109Millainen ostaa?
Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?5109Mikä näistä ahdistaa?
Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam2108Diapam
Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j1108Skoda Fabia
Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen2106Fenazepam
Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi1106Espanjaa syyskuussa
Mitä tärkeää pitää alkaa valmistell työmatkaansa varten Espanjaan- Aikaa ei ole enää niin ruhtinaalliesti. Minulla on jo0105Torrevieja
Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v1105Paha krapula
Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna2105Lääkkeistä luopuminen?
Miten elämä muuttuu, kun jättää kaikki mieleen vaikuttavat lääkkeet; Ketorinor 300 mg, Truxal 125 mg? Alkuhan siinä on v6105Tapariippuvuus
Mitä voisin tehdä tilanteelleni, jossa alkoholista on tullut enemmän tapa kuin jokin muu. Varsinaisesti en kaipaa alkoho2105Avioliitto, -ero?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen1104