Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Millainen ostaa?

    Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    100
  2. Seurakuntayhtymän palkat

    Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    100
  3. Monikulttuuriset perheet

    Minulla on venäläinen puoliso. Olemme olleet naimisissa 14 v. Meillä on kaksi ala-ikäistä lasta, jotka asuvat puolisoni
    Monikulttuuriset perheet
    1
    99
  4. Ilmapistooli

    Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R
    Haulikot ja rihlakot
    2
    97
  5. Skoda Fabia

    Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen
    Skoda
    2
    97
  6. VW Passat vm, 2004 . 2008

    Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa ta
    Passat
    6
    97
  7. Eläkkeelle 58 -vuotiaana

    Kannattaako eläkettä hakea 58 -vuotiaana, jos työelämä on ollut pirstonaista? Eli työeläkettä ei ole järin kertynyt? Tul
    Työelämä
    0
    97
  8. Kuntoutumiskeskukset

    Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist
    Alkoholi
    3
    96
  9. Avioliitto, -ero?

    Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Avioliitto
    1
    96
  10. Aurinko ja aurinkolasit

    Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos
    Näkö
    0
    96
  11. Fenazepam

    Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi
    Lääkkeet
    1
    96
  12. Paölautusjauhe/massanlisays

    Kuinka nuorena mielestänne on järkevää aloittaa palautus/massanlisäysjauheiden käyttö. Poikani on nyt 14 v, Ikäisekseen
    Ravinto
    4
    96
  13. Torfyanovkan naiset

    Onko Vaalimaan rajan Venäjän puolella kiinnostavia tyttöjä?
    Lomaromanssit
    0
    96
  14. Tuonti Venäjältä

    Olen ajatellut ja keskustellutkin alustavasti yhden venäläisen firman kanssa yhteistyöstä. He valmistavat tuotetta Ve¨nä
    Yrittäjyys
    1
    95
  15. Lääkkeistä luopuminen?

    Miten elämä muuttuu, kun jättää kaikki mieleen vaikuttavat lääkkeet; Ketorinor 300 mg, Truxal 125 mg? Alkuhan siinä on v
    Lääkkeet
    6
    94
  16. Kaihi

    Ei varmaan oikealla osastolla, mutta kun en löydä premmin osuvaa. Näkeekö optikko alkavan kaihin? Tuntuu, ettei pimeällä
    Migreeni
    0
    94
  17. Pahanhajuinen pieru

    Koska pieru nyt hyvänahjuinen on, mutta minulla on todella kammottavan hajuinen. Olen napsinut iltaisin napanteriä ja o
    Yleistä terveydestä
    0
    94
  18. Lähivalot

    Milliaset lähivalot saa lain mukaan olla? Kirkkaimmillaan (W)? Millaiset kannattaa laittaa?
    Kori ja valot
    9
    94
  19. Vatsaa turvottaa

    Minulla on ollut jo noin vuoden ongelmia vatsani kanssa. Tuntuu kuin vatsani ei sulattaisi ruokaa tms. Jo pienestä määrä
    0
    93
  20. Mitä mieltä

    Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut
    5
    93