hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Fenazepam
Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi1140Platoninen suhde
Miten kauan tulee ylläpitää keinotekoisesti platonista suhdetta? Meillä on alaikäisiä lapsia, enkä tämän takiakaan ole n31408 kk raittina ja retkahdus
Olin Juhannukseen asti ollut tipattomana yli 8 kk. Sitten Jussina repsahdin. Join pyhien aikana kaksi pulloa kossua. Uni2139Öinen hillitön hikoilu
Mikähän sisäelin on kovilla, kun öisin hikoiluttaa hillittömästi. Lakanat haisee ihan kissan kuselle. Päivisin en hikoil1138Lääkkeistä luopuminen?
Miten elämä muuttuu, kun jättää kaikki mieleen vaikuttavat lääkkeet; Ketorinor 300 mg, Truxal 125 mg? Alkuhan siinä on v6137Pakkoselibaattiko?
Olen 55 v. mies. Asunut asumuserossa yli vuoden. Kaikin puolin viriili, halukas, terve mies. Olen ollut ilman seksiä koh4136Mikä näistä ahdistaa?
Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam2136Reipas mies vapaana?
Olen keski-ikäinen raitis suomalainen mies Etelä-Suomesta, Kymenlaaksosta. Asumme kohta kaksi vuotta asumuserossa puoli2135Aurinko ja aurinkolasit
Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos0135Lisävalot?
Minulla on Skoda Fabia vm. 2009. Kannattaako hankkia autoon lisävalot (millaiset?) ja mitä se kustantaa? En ole voilä pä1135Sukset ensi kaudeksi
Olen aktiivihiihtäjä luisteluhiihtoa harrastaen. Mistä hankkia itselle hyvät sukset pakkaskelin kovalle ladulle. Vaihtoe2134Kaksi vuotta erossa
Asumme asumuserosda jo pari vuotta. Emme ole puhuneet virallisesti avioerosta. Lapset ja yhteinen omaisuus rajoittaa. Mu0134Ajoneuvon valot
Laki ilmiesesti edellyttää auton lähivaloilta max 50 W:n polttimoa. Entä, jos sinne tunkee 100 W:n polttimen, tuleeko on7133Kaihi
Ei varmaan oikealla osastolla, mutta kun en löydä premmin osuvaa. Näkeekö optikko alkavan kaihin? Tuntuu, ettei pimeällä0132Azona 50 mg
Lääkärini määräsi minulle Azoonaa 50 mg. Minulle tuntemeton lääke. Millainen se on? Lähinnä unilääkkeeksi määräsi? Yleen1130Mikä menee
Luon it6oijen ratoksi kuusi.kshdenkan pientiä purkkia olutta. Mikä sisäelin alkaa ekana reistailla. Niin, että se korjaa2130- 1129
Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht4128Kallis Hakka 5
Rengasrikon takia jouduin ostamaan yhden talvirenkaan, Hakka 5. Koko on 195 x 55 R15, Maksoi 120 €. Minusta pirun paljon7128Eläkkeelle 58 -vuotiaana
Kannattaako eläkettä hakea 58 -vuotiaana, jos työelämä on ollut pirstonaista? Eli työeläkettä ei ole järin kertynyt? Tul0128