Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Eläkkeelle 58 -vuotiaana

Kannattaako eläkettä hakea 58 -vuotiaana, jos työelämä on ollut pirstonaista? Eli työeläkettä ei ole järin kertynyt? Tul
    Työelämä
    0
    114
  2. Ilmapistooli

Olen aloittelemassa ilmapistoolilla tarkkuusammuntaa. Minulla eí ole asetta. Mikä sopisi hyväksi aloittelijan aseeksi. R
    Haulikot ja rihlakot
    2
    112
  3. Kaihi

Ei varmaan oikealla osastolla, mutta kun en löydä premmin osuvaa. Näkeekö optikko alkavan kaihin? Tuntuu, ettei pimeällä
    Migreeni
    0
    112
  4. AV -vahvistin

Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.
    Vahvistimet
    1
    112
  5. Stella hyvä unilääke?

Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?
    Lääkkeet
    5
    111
  6. Aurinko ja aurinkolasit

Onko ihan oikeesti syytä käyttää aurikoisina kesäpäivinä aurinkolaseja? Jostain olen tästä kuullut. Mihin altistuu, jos
    Näkö
    0
    110
  7. Millä pirulla?

Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen
    Ihannemies
    2
    110
  8. Linjasaneeraukset

Nykyään tehdään paljon linjasaneerauksia. Vaikka minulla on rak. alan koulutusta, voisiko joku tarkentaa, mitä ongelmia
    Kerrostalo
    6
    109
  9. Sansung LE37R88CXFD

Voiko tälle TV:lle rakentaa peintä kotitteatteria? Koodi on tosi pienellä, joten saattaa olla vääräö. Yritän sovittaa si
    Kotiteatterit
    1
    109
  10. Millainen ostaa?

Pitäisi saada edullinen tietokone. Käytetty tai uusi. Läppäri tai pöytäkone, ei väliä. Mistähän kannattaa etsiä?
    Tietokoneet
    5
    109
  11. Mikä näistä ahdistaa?

Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam
    Ahdistus
    2
    108
  12. Diapam

Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j
    Lääkkeet
    1
    108
  13. Skoda Fabia

Minulla oli aikoinaan yo. auto uutena ostgettu vm. 20906. Pidin siitä, etenkin ajo-ominaisuuksista. Mahtaako tuollaoinen
    Skoda
    2
    106
  14. Fenazepam

Aloin käyttää taas vuosien tauon jälkeen Fenazepamia. Sitä saa Venäjältä. Se tuo minulle hyvin unen. Jo 1 mg auttaa hyvi
    Lääkkeet
    1
    106
  15. Espanjaa syyskuussa

Mitä tärkeää pitää alkaa valmistell työmatkaansa varten Espanjaan- Aikaa ei ole enää niin ruhtinaalliesti. Minulla on jo
    Työ ulkomailla
    0
    105
  16. Torrevieja

Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v
    Aurinkorannikko
    1
    105
  17. Paha krapula

Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna
    Alkoholi
    2
    105
  18. Lääkkeistä luopuminen?

Miten elämä muuttuu, kun jättää kaikki mieleen vaikuttavat lääkkeet; Ketorinor 300 mg, Truxal 125 mg? Alkuhan siinä on v
    Lääkkeet
    6
    105
  19. Tapariippuvuus

Mitä voisin tehdä tilanteelleni, jossa alkoholista on tullut enemmän tapa kuin jokin muu. Varsinaisesti en kaipaa alkoho
    Alkoholi
    2
    105
  20. Avioliitto, -ero?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Avioliitto
    1
    104