Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Platoninen suhde puolisoon

    Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su
    Parisuhde
    30
    938
  2. Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeet

    Onko kellään kokemuksia Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeista? Kovasti vetoavat mainosmiehet Valkeen sivuilaan ko. tuo
    Masennus
    20
    912
  3. 57 v.

    Onko akateemisesti koulutetun mieshenkilön kohtalo pitkäaikaistyöttömyys? Itse olen hakenut 2 v. töitä, turhaan! Ja voin
    Työ ja opiskelu
    19
    856
  4. Raitistumisen nurja puoli?

    Olen ollut tasan vuoden juomatta. Ei pisaraakaan, eikä ole ollut edes vaikeaa. Kohtaisin ilmeisesti vuosi sitten oman ek
    Alkoholi
    9
    834
  5. Asuminen Thaimaassa?

    Mitä Bangokin ulkopuolella maksaa vuokrayksiö/kk? Tietty ilmastoini ja muut mukavuudet, muttei mitään luxusta. Onko sell
    Yleistä Thaimaasta
    22
    805
  6. Perheloma Keski-Eurooppaan

    Olemme nelihenkinen lapsiperhe, joka suunnittelee kesäksi ensimmäistä autolomaansa omalla autollaan Keski-Eurooppaan. Mi
    Automatkailu
    7
    797
  7. Alkoholi ja unikeskus

    Olen ollut vähän yli vuoden raittiina. Ei pisaraakaan. Käytän Mirtazapinia 15 mg murusen (0.25 mg) yhtä bentzoa, joll
    Alkoholi
    6
    793
  8. Nintendo Wii?

    Pojallamme (10 v.) on plaikkari 2. Ei enää kovin kovassa käytössä eikä mitenkään kehittävä pelinä. Miten Juolulahjaksi N
    Lapsi harrastaa
    2
    762
  9. Insomin 5 mg

    Lääkärini määräsi minulle Insominia (Nitrazepam 5 mg) unettomuuteen. Sinällään lääke nukuttaa melko hyvin parin yön käyt
    Lääkkeet
    1
    750
  10. Tankilla Venäjällä?

    Olen vajaat kaksikuukautta käynyt viikottain tankilla Venäjällä Vaalimaan kautta. Ostanut tankin täyteen reilut 10 li
    Venäjä
    25
    734
  11. Elatusmaksut?

    Miten mahdollisen avioeron tullessa eteen, määräytyy lapsiemme elatusmaksut? Vaimoni katsoo kotona kahta alaikäistä last
    Avioero
    8
    717
  12. Vahva unilääke?

    Mikä voisi olla hyvä, todella vahva unilääke? Nukahtamislääkettä en etsi vaan lääkettä, joka antaa yhtenäisen unen. Olen
    Uni ja unihäiriöt
    17
    706
  13. Torrevieja

    Onko kenelläkään kokemuksia Torreviejasta? Aikomus lähteä sinne työhön. Palveluita (kuntosali, uimahalli, ym.)?
    Yleistä Espanjasta
    2
    705
  14. Mirtazapin

    Tuttu mielialalääke Mirtazapin. Mutta - kuinka moni kokee todella mielialansa kohentuneen ko. lääkkeellä? Itse olen käyt
    Lääkkeet
    2
    687
  15. HP 255 G3 -kannettava

    Ostin Verkkokaupasta edullisesti HP 255 G3 -läppärin. Millaisen laitteen tulen saamaan. Millainens sen nopeus on? Käytän
    Kannettavat
    5
    683
  16. Moottorin optimointi

    Kannattaako moottrin optimointi? Omistan Volvo S80 D5. Haluaisin lisää varsinkin alavääntöä. Auto miettii jonkin tovin e
    Moottori
    8
    643
  17. Edullinen hiljainen rengas

    Etsin nykyisten meluisten kesärenkaiden tilalle halpisrengasta, joka olisi hiljainen ja voisii olla myös pienellä vyörin
    Renkaat ja vanteet
    29
    637
  18. Skype- ihjelman mobiiliveriso

    Edellisessä TM:ssä oli juttu SKYPE -ohjelman mobiiliversiosta, nettipuheluista kännykällä. Onko kellään kokemusta tästä?
    Internet-puhelut
    9
    632
  19. Tolvon -masennuslääke

    Onko Tolvon tehokas mielialalääke eli toiminut teillä? Lääkärini määräsi sitä minulle iltaisin 60 mg, Vei aluksi yöunet,
    Lääkkeet
    14
    632
  20. Vuokranmaksaja vaihtuu

    Meillä on ollut vuokralainen reilu parin vuotta, jonka vuokran on maksunut julkinen taho. Nyt tämä taho ilmoitti tänään
    2
    627