Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Cipralex 5 mg

Käyttääkö kukaan Cipralexia 5 mg. Onko sillä enää vaikutusta mielialaan? Tosin mielialani ei tällä hetkellä ole ollenkaa
    Lääkkeet
    4
    1097
  2. Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeet

Onko kellään kokemuksia Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeista? Kovasti vetoavat mainosmiehet Valkeen sivuilaan ko. tuo
    Masennus
    20
    938
  3. 57 v.

Onko akateemisesti koulutetun mieshenkilön kohtalo pitkäaikaistyöttömyys? Itse olen hakenut 2 v. töitä, turhaan! Ja voin
    Työ ja opiskelu
    19
    900
  4. Insomin 5 mg

Lääkärini määräsi minulle Insominia (Nitrazepam 5 mg) unettomuuteen. Sinällään lääke nukuttaa melko hyvin parin yön käyt
    Lääkkeet
    1
    882
  5. Raitistumisen nurja puoli?

Olen ollut tasan vuoden juomatta. Ei pisaraakaan, eikä ole ollut edes vaikeaa. Kohtaisin ilmeisesti vuosi sitten oman ek
    Alkoholi
    9
    848
  6. Asuminen Thaimaassa?

Mitä Bangokin ulkopuolella maksaa vuokrayksiö/kk? Tietty ilmastoini ja muut mukavuudet, muttei mitään luxusta. Onko sell
    Yleistä Thaimaasta
    22
    823
  7. Torrevieja

Onko kenelläkään kokemuksia Torreviejasta? Aikomus lähteä sinne työhön. Palveluita (kuntosali, uimahalli, ym.)?
    Yleistä Espanjasta
    2
    818
  8. Perheloma Keski-Eurooppaan

Olemme nelihenkinen lapsiperhe, joka suunnittelee kesäksi ensimmäistä autolomaansa omalla autollaan Keski-Eurooppaan. Mi
    Automatkailu
    7
    815
  9. Alkoholi ja unikeskus

Olen ollut vähän yli vuoden raittiina. Ei pisaraakaan. Käytän Mirtazapinia 15 mg murusen (0.25 mg) yhtä bentzoa, joll
    Alkoholi
    6
    811
  10. Nintendo Wii?

Pojallamme (10 v.) on plaikkari 2. Ei enää kovin kovassa käytössä eikä mitenkään kehittävä pelinä. Miten Juolulahjaksi N
    Lapsi harrastaa
    2
    782
  11. Tolvon -masennuslääke

Onko Tolvon tehokas mielialalääke eli toiminut teillä? Lääkärini määräsi sitä minulle iltaisin 60 mg, Vei aluksi yöunet,
    Lääkkeet
    14
    769
  12. Tankilla Venäjällä?

Olen vajaat kaksikuukautta käynyt viikottain tankilla Venäjällä Vaalimaan kautta. Ostanut tankin täyteen reilut 10 li
    Venäjä
    25
    749
  13. Vahva unilääke?

Mikä voisi olla hyvä, todella vahva unilääke? Nukahtamislääkettä en etsi vaan lääkettä, joka antaa yhtenäisen unen. Olen
    Uni ja unihäiriöt
    17
    739
  14. Elatusmaksut?

Miten mahdollisen avioeron tullessa eteen, määräytyy lapsiemme elatusmaksut? Vaimoni katsoo kotona kahta alaikäistä last
    Avioero
    8
    722
  15. HP 255 G3 -kannettava

Ostin Verkkokaupasta edullisesti HP 255 G3 -läppärin. Millaisen laitteen tulen saamaan. Millainens sen nopeus on? Käytän
    Kannettavat
    5
    713
  16. Mirtazapin

Tuttu mielialalääke Mirtazapin. Mutta - kuinka moni kokee todella mielialansa kohentuneen ko. lääkkeellä? Itse olen käyt
    Lääkkeet
    2
    695
  17. Moottorin optimointi

Kannattaako moottrin optimointi? Omistan Volvo S80 D5. Haluaisin lisää varsinkin alavääntöä. Auto miettii jonkin tovin e
    Moottori
    8
    687
  18. Edullinen hiljainen rengas

Etsin nykyisten meluisten kesärenkaiden tilalle halpisrengasta, joka olisi hiljainen ja voisii olla myös pienellä vyörin
    Renkaat ja vanteet
    29
    685
  19. Vuokra-asunto Fuengirolasta

Olen tulossa/menossa töihin Fuengirolaan 27.3. alkaen. Haluan vuokrata asunnon sieltä pidemmäksi ajaksi. Sijainnilla ja
    Aurinkorannikko
    5
    683
  20. Skype- ihjelman mobiiliveriso

Edellisessä TM:ssä oli juttu SKYPE -ohjelman mobiiliversiosta, nettipuheluista kännykällä. Onko kellään kokemusta tästä?
    Internet-puhelut
    9
    660