hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Cipralex 5 mg
Käyttääkö kukaan Cipralexia 5 mg. Onko sillä enää vaikutusta mielialaan? Tosin mielialani ei tällä hetkellä ole ollenkaa41097Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeet
Onko kellään kokemuksia Valkee NPT® 1000 kirkasvalokuulokkeista? Kovasti vetoavat mainosmiehet Valkeen sivuilaan ko. tuo2093857 v.
Onko akateemisesti koulutetun mieshenkilön kohtalo pitkäaikaistyöttömyys? Itse olen hakenut 2 v. töitä, turhaan! Ja voin19900Insomin 5 mg
Lääkärini määräsi minulle Insominia (Nitrazepam 5 mg) unettomuuteen. Sinällään lääke nukuttaa melko hyvin parin yön käyt1882Raitistumisen nurja puoli?
Olen ollut tasan vuoden juomatta. Ei pisaraakaan, eikä ole ollut edes vaikeaa. Kohtaisin ilmeisesti vuosi sitten oman ek9848Asuminen Thaimaassa?
Mitä Bangokin ulkopuolella maksaa vuokrayksiö/kk? Tietty ilmastoini ja muut mukavuudet, muttei mitään luxusta. Onko sell22823Torrevieja
Onko kenelläkään kokemuksia Torreviejasta? Aikomus lähteä sinne työhön. Palveluita (kuntosali, uimahalli, ym.)?2818Perheloma Keski-Eurooppaan
Olemme nelihenkinen lapsiperhe, joka suunnittelee kesäksi ensimmäistä autolomaansa omalla autollaan Keski-Eurooppaan. Mi7815Alkoholi ja unikeskus
Olen ollut vähän yli vuoden raittiina. Ei pisaraakaan. Käytän Mirtazapinia 15 mg murusen (0.25 mg) yhtä bentzoa, joll6811Nintendo Wii?
Pojallamme (10 v.) on plaikkari 2. Ei enää kovin kovassa käytössä eikä mitenkään kehittävä pelinä. Miten Juolulahjaksi N2782Tolvon -masennuslääke
Onko Tolvon tehokas mielialalääke eli toiminut teillä? Lääkärini määräsi sitä minulle iltaisin 60 mg, Vei aluksi yöunet,14769Tankilla Venäjällä?
Olen vajaat kaksikuukautta käynyt viikottain tankilla Venäjällä Vaalimaan kautta. Ostanut tankin täyteen reilut 10 li25749Vahva unilääke?
Mikä voisi olla hyvä, todella vahva unilääke? Nukahtamislääkettä en etsi vaan lääkettä, joka antaa yhtenäisen unen. Olen17739Elatusmaksut?
Miten mahdollisen avioeron tullessa eteen, määräytyy lapsiemme elatusmaksut? Vaimoni katsoo kotona kahta alaikäistä last8722HP 255 G3 -kannettava
Ostin Verkkokaupasta edullisesti HP 255 G3 -läppärin. Millaisen laitteen tulen saamaan. Millainens sen nopeus on? Käytän5713Mirtazapin
Tuttu mielialalääke Mirtazapin. Mutta - kuinka moni kokee todella mielialansa kohentuneen ko. lääkkeellä? Itse olen käyt2695Moottorin optimointi
Kannattaako moottrin optimointi? Omistan Volvo S80 D5. Haluaisin lisää varsinkin alavääntöä. Auto miettii jonkin tovin e8687Edullinen hiljainen rengas
Etsin nykyisten meluisten kesärenkaiden tilalle halpisrengasta, joka olisi hiljainen ja voisii olla myös pienellä vyörin29685Vuokra-asunto Fuengirolasta
Olen tulossa/menossa töihin Fuengirolaan 27.3. alkaen. Haluan vuokrata asunnon sieltä pidemmäksi ajaksi. Sijainnilla ja5683Skype- ihjelman mobiiliveriso
Edellisessä TM:ssä oli juttu SKYPE -ohjelman mobiiliversiosta, nettipuheluista kännykällä. Onko kellään kokemusta tästä?9660