Kuusenjuuret
Vapaa kuvaus
Aloituksia
37
Kommenttia
6146
Hyvää sanomaa
Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant78658Sanoja keskiviikolle
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Sananl. 27:19) Siunattua keskiviikkoa sinu60452Kuka minä olen?
Jossain keskustelussa joku esitti jotain siihen suuntaan, että emme me täällä kirjoita omana itsenämme. Jäin pohtimaan s39379Teemu Laajasalo Pisarassa
Katsoitteko Teemu Laajasaloa Pisara-ohjelmassa (löytyy Areenasta)? Aiheekseen hän oli valinnut Matt.10:16. Siitä hän tot25366Öisiä mietteitä
Öiseen aikaan on maailma hiljentynyt. Ajatus herää: Jumala on lähellä, hiljaisuudessa Hän on.33338Vain sinä tunnet minut, Vapahtaja
Tiedättehän sen tunteen, kun joku laulu puhuttelee? Tuntuu, että se kertoo juuri niistä omista tunteista ja ajatuksista29253Kasteesta kysymys
Olen ev.lut ja siis jo lapsena kastettu. Olen aina välillä miettinyt kasteasiaa. Tässä mm. kaksi kohtaa, joissa asiasta27228Valoa yössä
Kävin tuossa iltapesulla ennen nukkumaan menoa. Sytyttelin valoja mennessäni, jotta en iskisi varpaitani mihinkään ja nä18217Hyvää kynttilänpäivän loppua
Tänään oli kynttilänpäivä. Aurinkokin paistoi ja ilma oli rapsakan viileä. Kynttilänpäivä muistuttaa, että Jeesuksessa t13208Kenelle osoitat rukouksesi?
Kun rukoilet, niin osoitatko sanasi Jumalalle vai Jeesukselle? Ja onko sillä jotain merkitystä?23144- 7140
Ollaan onnellisia
Nyt kun olemme tutkimuksenkin mukaan onnellisia niin lienee paikallaan kysyä, että mikä tekee sinut onnelliseksi? Mitä s5119Ihmisten alkuperä
Jumala loi Aatamin ja Eevan, mutta mistä ovat tulleet muut ihmiset (pakanat)?16105Pyhäinpäivänä
"Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä. N884Jos et pidä runoista, älä avaa
Mieleeni nousi vanha Hellaakosken runo. Se on puhutteleva vielä nykyäänkin. vaikka on jo vanha. Jeesus on lähellä, vaikk258Hyvää sanomaa
Efesolaiskirjeen neljännessä luvussa sanotaan näin: "Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, ant054Hienoa suomalaiset
Oli hienoa huomata, että Turun torilla on järjestetty Tori takaisin -tempaus. "Hausteinin lisäksi kymmenkunta ammattimu143