Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei+kai+reissussa+tarvii+käsikädessä+kulkea,+voihan+sinne+aamupalalle+yksinkin+mennä,+kaveri+tulee+kun+ehtii.
22.02.2019 23:20
en+minäkään,+outoa+horinaa?
22.02.2019 15:05
yksin+voi+mennä+minne+vaan,+mutta+onhan+se+varmaan+outoa+kun+on+tottunut+kaverin+kanssa+menemään.+minäkin+olen+yksin+ja+olen+vuosien+myötä+oppinut+kulkemaan+yksikseni,+kun+en+enää+lapsistani+seuraa+saa+ja+ystävillä+on+kumppanit+joiden+kanssa+kulkea.+tosin+pakko+tunnustaa,+että+vanhetessa+on+reissut+ja+menemiset+vähentyneet+juuri+siksi,+että+aina+joutuu+menemään+yksin,+eihän+se+yhtä+antoisaa+ole+kun+ei+ole+kaveria+jonka+kanssa+mielipiteitä+vaihtaisi,+mutta+parempi+mennä+yksin+kuin+jäädä+paikoilleen.
22.02.2019 08:55
kun+paikka+on+tuttu,+kuten+Helsinki+sinulle,+ei+kaveria+kaipaakaan,+kun+tietää+minne+mennä.+vieraampaan+paikkaan+mennessä+on+kiva+jos+on+kaveri,+voi+yhdessä+pällistellä+ja+ällistellä+nähtävyyksiä+ja+mitä+vastaaan+tulee.+tosin+kyllä+yksinkin+matkustaminen+ainakin+minulle+sopii,+mutta+kaverin+kanssa+on+kivempaa+vaihtaa+mielipiteitä+ja+ihmetellä+kuinka+kaunis+on+maailma.
22.02.2019 08:50
kyllä+60-luvulla+pidettiin+naapurien+kesken+toisista+huolta,+ei+kukaan+joutunut+kuukausia+kotonaan+kuolleena+makaamaan.+myös+sukulaiset+pitivät+paremmin+yhteyttä+kuin+nykyään,+elämä+oli+silloin+jotenkin+paljon+lepposampaa+ja+toiset+huomioivampaa.
20.02.2019 23:00
ihan+vaan+pikkasena+sivuhuomautuksena,+että+tuntuu+oudolta+kun+aloittaja+käsittelee+vanhuksia+kappaleina+(6kpl/kk),+minusta+ihmisistä+pitäisi+sanoa+henkilö,+ei+kappale.
20.02.2019 15:02
onhan+se+outoa,+että+huonoon+hoitoon+ja+ruoan+puutteeseen+on+sallittua+kuolla,+mutta+eutanasiaa+ei+sallita+niille+joilla+siihen+on+oikea+syy+ja+tarve.
20.02.2019 15:00
olisihan+se+helppoa+lennellä+vaikka+etelään,+jos+lintu+olisi,+ei+tarvitsisi+huolehtia+lentolipuista+eikä+matkatavaroista,+tms.+mielelläni+lähtisin+minäkin,+mutta+nykyään+en+enää+oikein+yksin+välitä+reissata,+kaipaan+puheseuraa+ja+muutenkin+toista+ihmistä+kenen+kanssa+reissata.+nuorempana+tuli+lasten+kanssa+reissattua+ja+yksin+sitten+kun+lapset+pesästä+lensivät,+mutta+nykyään+tuntuu+tyhjältä+yksin+lähteä.
19.02.2019 21:12
en+ole+koskaan+ollut+erikoisemmin+kiinnostunut+omasta+tai+muidenkaan+iästä,+enkä+ole+huomannut+itseäni+koskaan+syrjittävän+iän+vuoksi.+ikä+on+siitä+ihana+asia,+että+sitä+saa+lisää+jokainen+samaa+tahtia,+joten+sen+suhteen+ollaan+hyvin+tasa-arvoisia,+vaikka+ei+kuitenkaan+kertyvien+vuosien,+toiset+kun+elää+huomattavasti+vanhemmaksi+kuin+toiset.
19.02.2019 14:25
onhan+tuo+jauheliha+sitä+salmonellalihaa+mistä+lehdessä+kerrottiin?+itse+en+lidlissä+käy,+vaan+omistajapohjan+pitää+olla+kotimainen+että+minulle+kelpaa.
19.02.2019 09:30
samaa+mieltä,+kyllä+jokainen+osaa+itsekin+noita+juttuja+hakea,+kummallista+mainostamista.+olen+myös+kyllästynyt+youtube-linkkeihin,+mutta+kuten+edellinen+toteaa,+ei+niitä+onneksi+ole+pakko+aukoa.
18.02.2019 10:25
oksenna+rauhassa,+mua+ei+haittaa!
17.02.2019 19:16
totta+on,+että+aika+tuntuu+nyt+kulkevan+nopeammin+kuin+joskus+aktiivisempina+aikoina.+tiedostan+kuitenkin,+että+ei+aikaa+kukaan+minulta+varasta,+itse+sen+kaiken+käytän+mihin+parhaaksi+katson.+huono+omatuntokin+jouti+roskikseen+sen+jälkeen+kun+sain+lapset+kasvatettua+ulos+kotipesästä+ja+viimeiset+rippeet+karistin+harteiltani+kun+se+onnenpäivä+koitti+että+sain+jättää+työelämän+taakseni.
16.02.2019 15:41
piti+vielä+sanomani+että,+hyvää+ystävänpäivää+teille!+mutta+olin+äsken+liian+hätänen.
14.02.2019 18:30
eiks+se+nyt+ole+ihan+sama+kuka+täällä+kirjottelee+ja+mitä+ja+millä+nikillä,+älkää+ottako+tätä+touhua+niin+tosissanne!
14.02.2019 18:29
Afrikan+tähti,+Kimble+ja+Domino+sopivat+pientenkin+kanssa+pelaamiseen.+On+varmaan+uudempiakin+pelejä,+mutta+nuo+ovat+meillä+olleet+jo+silloin+kun+omat+lapset+olivat+pieniä.+Postikorteilla+tulee+pelattua+muistipeliä,+jos+pelaa+pienten+kanssa+laitetaan+peliin+vain+muutama+kortti,+aikuisten+kanssa+kortteja+sitten+enemmän.+Monopolia+erilaisilla+laudoilla+tulee+pelattua,+riippuen+kenen+omistamaa+peliä+pelataan+ja+erilaisia+tietopelejä,+mm.+Trivial+Pursuit+ja+vastaava+Suomi-peli.
13.02.2019 16:17
minulle+herkku+on+makeaa,+leivonnaisia,+jälkiruokaa,+kamkkia+tms.+nyt+ajankohtainen+herkku+on+laskiaispullat,+itse+en+viitsi+itselleni+leipoa,+mutta+kaupasta+saa+onneksi+aina+kun+herkkuhimo+yllättää.
13.02.2019 12:34
sattumaahan+se+on,+milloin+kukakin+kuolee.+toiset+porskuttaa+vaan,+vaikka+elintavat+miten+päin+perskutarallaa,+toiset+taas+kuolee+ennen+aikojaan+vaikka+kuinka+terveellisesti+elävät.
12.02.2019 21:31
ns.+kehitysmaat+odottavat+vain+muilta+mailta+apua,+eivät+ymmärrä+että+itsekin+pitäisi+jotain+tehdä.+kehitysmaiden+rikkauksien+riisto+voitaisiin+lopettaa+ja+opettaa+maat+hyödyntämään+rikkauksiaan+omaksi+hyväkseen.
11.02.2019 11:58
sinulla+on+sitten+sekä+tempur+että+tuo+halpis+kun+olet+pystynyt+vertaamaan?
11.02.2019 00:17
3 / 32