nazi

Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Parannettu potilas on menetetty asiakas.
Tätä lausetta lääkejätit eivät halua kuulla ja tekevätkin kaikkensa ettei näin olisi. Nyt kutsutaan vanhuksia FinFluHD-681212Parannettu potilas on menetetty asiakas.
Tätä lausetta lääkejätit eivät halua kuulla ja tekevätkin kaikkensa ettei näin olisi. Nyt kutsutaan vanhuksia FinFluHD-681212En ole havainnut Thaimaassa rasismia.
Toki thaipojat hieman alta kulmien meitä turisteja katsovat mutta hyväksyvät koska tuomme heille läjäpäin mammonaa. Ole971155En ole havainnut Thaimaassa rasismia.
Toki thaipojat hieman alta kulmien meitä turisteja katsovat mutta hyväksyvät koska tuomme heille läjäpäin mammonaa. Ole971155En ole havainnut Thaimaassa rasismia.
Toki thaipojat hieman alta kulmien meitä turisteja katsovat mutta hyväksyvät koska tuomme heille läjäpäin mammonaa. Ole971155Jos olet valkoinen ja haluat tulla teurastetuksi niin muuta Etelä- Afrikkaan!
Tuhansia valkoisia on jo murhattu mustien toimesta. Kukaan ei tiedä todellista määrää; puhutaan ehkä kymmenistä tuhansis21109Jos olet valkoinen ja haluat tulla teurastetuksi niin muuta Etelä- Afrikkaan!
Tuhansia valkoisia on jo murhattu mustien toimesta. Kukaan ei tiedä todellista määrää; puhutaan ehkä kymmenistä tuhansis21109Jos olet valkoinen ja haluat tulla teurastetuksi niin muuta Etelä- Afrikkaan!
Tuhansia valkoisia on jo murhattu mustien toimesta. Kukaan ei tiedä todellista määrää; puhutaan ehkä kymmenistä tuhansis21109Flättäri esittää NASAlle miljoonan taalan kysymyksen.
Minä en ole kysymyksen esittäjä enkä rahan maksaja: https://www.youtube.com/watch?v=HemxSDpDyks Olen vakuuttunut että t1391094Flättäri esittää NASAlle miljoonan taalan kysymyksen.
Minä en ole kysymyksen esittäjä enkä rahan maksaja: https://www.youtube.com/watch?v=HemxSDpDyks Olen vakuuttunut että t1391094Flättäri esittää NASAlle miljoonan taalan kysymyksen.
Minä en ole kysymyksen esittäjä enkä rahan maksaja: https://www.youtube.com/watch?v=HemxSDpDyks Olen vakuuttunut että t1391094Perkele, kuvia Gambiasta!
Näistä kuvista kovin maassamme aikoinaan kohistiin kun Jörn Donner siellä elosteli pikkupyllyisten likkasten kanssa. Ny41081Perkele, kuvia Gambiasta!
Näistä kuvista kovin maassamme aikoinaan kohistiin kun Jörn Donner siellä elosteli pikkupyllyisten likkasten kanssa. Ny41081Perkele, kuvia Gambiasta!
Näistä kuvista kovin maassamme aikoinaan kohistiin kun Jörn Donner siellä elosteli pikkupyllyisten likkasten kanssa. Ny41081Ihailen Israelin pientä kansaa ja sen uskomatonta voimaa.
Israel on pieni maa; vain noin Uudenmaan läänimme kokoinen mutta silti sen kimppuun on hyökätty usean islamilaisen maan621044Ihailen Israelin pientä kansaa ja sen uskomatonta voimaa.
Israel on pieni maa; vain noin Uudenmaan läänimme kokoinen mutta silti sen kimppuun on hyökätty usean islamilaisen maan621044Ihailen Israelin pientä kansaa ja sen uskomatonta voimaa.
Israel on pieni maa; vain noin Uudenmaan läänimme kokoinen mutta silti sen kimppuun on hyökätty usean islamilaisen maan621044Väärennetyt videot poliitikoista!
Ne ovat olleet nyt tärkeitä puheenaiheita viime päivinä ja niistä on pahoittanut mielensä lähinnä vasemmisto. Mutta onko101020Väärennetyt videot poliitikoista!
Ne ovat olleet nyt tärkeitä puheenaiheita viime päivinä ja niistä on pahoittanut mielensä lähinnä vasemmisto. Mutta onko101020Väärennetyt videot poliitikoista!
Ne ovat olleet nyt tärkeitä puheenaiheita viime päivinä ja niistä on pahoittanut mielensä lähinnä vasemmisto. Mutta onko101020