EelisPermanen
![]()
Aloituksia
41
Kommenttia
197
Hyvää mieltä ostamassa
Melkoista verorahojen tuhlaamista tuo ilmastohourimointi. 80 miljardia kankkulankaivoon. Onko tuossa enää mitään järkeä?3160Tätä tavoitellaan meillekin
Saksassa laajoja sähkökatkoja, ja lisää on tulossa. Tätä ihanuutta tavoitellaan meillekin kovaa vauhtia ja vaikka väkisi11156Jossain sentään käytetään järkeä
On se hyvä, että löytyy myös fiksua porukkaa, jotka eivät mene lauman mukana, vain siksi, että joku on keksinyt jonkun1155Noloa uutisointia etelänapamantereelta
Kylläpäs alarmisteja mahtaa nyt nolottaa, kun mitään etelänapamantereen lämpöennätystä ei tunnu löytyvän mistään mittari3146Tässäkö alarmistien kiireen syy?
Viime aikoina on ollut havaittavissa melkoista ilmastoryöpytystä joka tuutista, minkä viherpeikot ovat saaneet vallattua22139Kuinka moni on aivopesun uhri?
Tätä viheraivopesua ja ilmastoahdistusta on syydetty valtamediasta ja joka tuutista todelliseen kyllästymiseen asti. Mi25133Selitystä kaivataan
Nyt voisi palstan ilmastokiihkoilijat kertoa, että miksi silloin jo Arrheniuksen aikaan oli ilmakehän hiilidioksidipitoi16131Lisää hyviä uutisia!
Hyvät ilmastouutiseet vaan jatkuu. USA on ilmoittanut vetäytyvänsä typerästä pariisin sopimuksesta, joka on pelkkä raha29123Miten viherhullutus saataisiin loppumaan?
Miten karsia valtamediasta ja päättävistä tahoista nuo vahingolliset viherpiiperöt pois? Eivät saa aikaan kuin globaalia13119Anti-greta
On niitä vielä sentään järkeviäkin nuoria olemassa, eikä vain julistajien manipuloimia ja paniikissa ahdistuneita pikku-34109Hyvä keskustelu ilmastonmuutoksesta
Erittäin paljon asiaa sisältävä keskustelu, jossa käydään laajasti koko ilmastonmuutosasiaa läpi monesta näkökulmasta. O9109Juhlapuhetta ameriikassa
Mahtaako pikku greta muistaa puheessaan mainita, että lunta satelee ennätys aikaisin kotimaassaan ruotsissa? Tai muistaa1699Eikö pikku gretan sana kuulu?
Milloin alarmistit alkavat noudattaa uuden messiaansa sanomaa? Pikku gretahan sanoi, että älkää kuunnelko minua, vaan ku1099Säteilytase ja energiavirrat
Hyvä kirjoitus säteilytasapainosta ja energiavirroista. Kannattaa lukea. Oikaisee monia harhoja, joita julistajat ovat t1190Ilmaston vai luonnon suojelu?
Hyvä kirjoitus ilmaston suojelun verukkeella rakennetuista tuulettimista. Tuottavat paljon vahinkoa, eikä vähiten niillä888Jossain vielä järkeviä päättäjiä
Tällainen pääministeri meillekin tarvittaisiin, jolla on järkeä ja omia mielipiteitä, jotka perustuvat faktoihin, eikä m687Ilmastokonsesus selitettynä
Tässä palstan alarmisteille rautalangasta väännettynä tuo ilmastokonsensus, ja mihin harhaan se perustuu. Kannattaa kats278Hiilidioksidilla ei vaikutusta
Nyt se on osoitettu useassa tutkimuksessa, ettei hiilidioksidilla ole vaikutusta ilmakehän lämpötilaan. Sortuuko tässä k2777Ilmastoliturgiaa
Hyvä video tuosta ilmastohömpästä. Kun asiaa hieman tutkitaan, niin eipä jää juuri aihetta paniikkiin. https://www.youtu1573Miltä alarmistista tuntuu?
Miltä tuntuu alarmistista, joka laittaa tälle palstalle väittämän, jota perustelee linkillä, jonka itsekin tietää akuank1066