Vapaa kuvaus

Aloituksia

123

Kommenttia

1976

  1. Putin on tehnyt Venäjän imperiumista uskonnon, joka on kuin saatanan palvontaa.

    Joskus kaukaisessa menneisyydessä imperiumit parhaimmillaan tarkoittivat hyviä asioita. Ne ylläpitivät järjestystä. toiv
    Historia
    3
    74
  2. Paskamaat ja paskapolitiikka.

    Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke
    Politiikka
    0
    74
  3. HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!

    Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisi
    Politiikka
    2
    70
  4. Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää

    Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti
    Sodat ja konfliktit
    2
    69
  5. Eem-lämpökaudesta juttu Hesarissa

    Olen aina silloin tällöin tyrkyttänyt tätä Eem-lämpökautta esimerkiksi siitä, että lämmintä on ollut ennenkin ihan ilman
    Ilmastonmuutos
    13
    64
  6. Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?

    Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano
    Vaalit
    1
    63
  7. Ukrainalaiset taistelevat keveillä aseilla hyökkääjän raskaasti aseistettuja sotavoimia vastaan

    Ukrainalaiset tuhoavat panssarivaunukolonnia, upottavat sotalaivoja, ampuvat alas lentokoneita, helikopereita ja ohjuksi
    Sodat ja konfliktit
    0
    62
  8. Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.

    Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,
    Yhteiskunta
    0
    60
  9. Maantieteelle emme mitään voi.

    Suomen maantieteelisestä sijainnista seuraa monia haittoja. Siitä seuraa taloudellisia rasitteita kun olemme syrjässä ma
    NATO
    20
    59
  10. Vaikka olen vihreiden näkökulmasta atteellisen polarisaation väärällä puolella niin silti

    haluan onnitella ja kiittää vihreitä parista asiasta: - vihreät asettuivat Suomen puolueista ensimmäisten joukossa kan
    Vihreä liitto
    1
    58
  11. Työvoimapula ja 400000 suomalaista työtöntä - maahanmuuttoko ainoa ratkaisu?

    Päivän Hesarissa on juttu: "Palvelualoilla on työ­voima­pula ja Suomessa yli 400 000 työtöntä – Kolme työn­välityksen am
    Työ ja opiskelu
    2
    57
  12. Eduskuntapuolueiden ranking perusteena valmius säilyttää Suomen itsenäisyys

    Itsenäisyyspäivä on tänään joten tehdäänpä tällainen itsenäisyys-aiheinen aloitus. Arvioidaan poliittisten puolueiden is
    Politiikka
    2
    56
  13. Natossa on myös puoli, josta Suomessa ei ole puhuttu ja josta ei ole keskusteltu

    Nato on käytännön tehtäväänsä keskittyvä sotilasliitto. Nato ei ole poliittinen organisaatio toisin kuin väitetään. Nat
    NATO
    0
    55
  14. Globaali lämpeneminen on taittumassa!

    - niinkuin olen uumoillut. Merkit ovat aika selvät joskaan eivät vielä täysin varmoja. Vuosi 2020 saattaa jäädä piikkivu
    Ilmastonmuutos
    33
    53
  15. Radikaali mielipide: kaikki lakisääteiset tehtävät kunnilta maakunnille

    Sote on nyt siirtämässä sosiaali- ja terveyspalveluja paikallishallinnossa porrasta ylemmäksi. Mielestäni näin voisi teh
    Yhteiskunta
    0
    52
  16. Liberaali ihmisarvoprojekti Afganistanissa taisi mennä vähän pieleen.

    Satiinhan sitä ihmisarvoa Afganistanissa, mutta vain pienelle joukolle ja turkasen kalliiksi tuli. Ihmisarvoa nautti pai
    Ihmisoikeudet
    2
    52
  17. Sain Microsoftilta pyytämättäni ja toivon mukaan veloituksetta

    tiiliskiviromaanin mittaisen tiedotteen, jonka nimi on "Microsoftin palvelusopimus". Kyseinen kirjallinen tuote on miel
    Tietotekniikka
    15
    52
  18. Euroalueen inflaatio on 8,9%, Suomen 7,9%. Voisiko lukuihin luottaa?

    Luvut yllättivät minut. Luulin, että Suomen inflaatio on korkeampi kuin Euroopan keskitaso. Jos lukuihin voi luottaa nii
    Euroopan unioni
    4
    51
  19. YLE: Macron, Scholz ja Draghi saapuivat Kiovaan.

    Mitä asiaa troikalla on Zelenskylle? Vaihtoehdot: 1: "Tapelkaa sitkeästi Venäjän imperiumia vastaan niin voitte sitten j
    Sodat ja konfliktit
    12
    50
  20. Kun ilmoittaudun nationalistiksi niin ns "liberaalit" sanovat hyi.

    Nationalismi on kuitenkin ehdottomasti kaikkein menestyksellisin eurooppalaisen kulttuurin synnyttämä aate. Nationalismi
    Isänmaallisuus
    0
    49