Oikonomi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
123
Kommenttia
1976
Venäjä valmisteli hyökkäystä Suomeen harjoittelemalla Suomen ilmatilan häirintää
Siitä kertoo tämän päiväinen (31.1.) YLE-uutiset. Jo kauan ennen hyökkäystä Ukrainaan näin viitteitä siitä, että Puti289Ilkka.Luoman hengenheimolaisille: Suomi on nyt niin itsenäinen, että sillä voi vaikka elämöidä.
Minä olen jo vanha mies. Pää kyllä vielä pelaa ihan kohtuullisesti, mutta muistaminen voi olla vähän huteraa. Muistelen,089Afganistan on varoittava esimerkki kaikille kansoille ja valtioille
Hesarissa on juttu, jossa afganistanilainen naiskirjailija purkaa tunteitaan. Sanoo olevansa pettynyt Yhdysvaltoihin. L388Paskamaat ja paskapolitiikka.
Karu tosiasia on, että maailman maiden enemmistö on ns "paskamaita". Paskamaiden hallitukset eivät halua tai eivät kyke086HUOMIO! VAKAVA VAROITUS Helsingin Sanomien vaalikoneesta!!
Vaalikoneeseen sisältyy Hesarin ja tiettyjen puolueiden yhteinen huijaus, jonka tarkoitus on viedä ääniä perussuomalaisi286Millainen olisi minun ykkösvaihtoehtoni tulevan hallituksen kokoonpanoksi?
Tämmöinen se olisi: PS, keskusta ja kristilliset. PS olisi pääministeripuolue. No, pakko tunnustaa, että tuo kokoonpano185Putin on tehnyt Venäjän imperiumista uskonnon, joka on kuin saatanan palvontaa.
Joskus kaukaisessa menneisyydessä imperiumit parhaimmillaan tarkoittivat hyviä asioita. Ne ylläpitivät järjestystä. toiv382Onko Ruotsin demokratia rikki?
Ruotsissa on tähän asti toiminut blokkipolitiikka, mutta enää se ei toimi koska sosialistit-porvarit -jako on hämärtynyt077Vaikka olen vihreiden näkökulmasta atteellisen polarisaation väärällä puolella niin silti
haluan onnitella ja kiittää vihreitä parista asiasta: - vihreät asettuivat Suomen puolueista ensimmäisten joukossa kan176Eem-lämpökaudesta juttu Hesarissa
Olen aina silloin tällöin tyrkyttänyt tätä Eem-lämpökautta esimerkiksi siitä, että lämmintä on ollut ennenkin ihan ilman1375Kun ilmoittaudun nationalistiksi niin ns "liberaalit" sanovat hyi.
Nationalismi on kuitenkin ehdottomasti kaikkein menestyksellisin eurooppalaisen kulttuurin synnyttämä aate. Nationalismi074Sain Microsoftilta pyytämättäni ja toivon mukaan veloituksetta
tiiliskiviromaanin mittaisen tiedotteen, jonka nimi on "Microsoftin palvelusopimus". Kyseinen kirjallinen tuote on miel1573Maantieteelle emme mitään voi.
Suomen maantieteelisestä sijainnista seuraa monia haittoja. Siitä seuraa taloudellisia rasitteita kun olemme syrjässä ma2072Mikä on ydinkysymys Suomen Natoon liittymisessä,?
Presidentti Niinistö ei joko ymmärrä ydinkysymystä tai on mielessään vastannut siihen väärin. Se ydinkysymys on tämä:1071Putinin Venäjä viisaan venäläisen näkökulmasta.
Hesari tarjoili artikkelin, missä fiksun ja varsin nuoren näköinen venäläinen professori, Arseni Kumankov esitteli ajatu170Eduskuntapuolueiden ranking perusteena valmius säilyttää Suomen itsenäisyys
Itsenäisyyspäivä on tänään joten tehdäänpä tällainen itsenäisyys-aiheinen aloitus. Arvioidaan poliittisten puolueiden is268Kiinnostaisiko ketään analyysini suomalaisesta pelin politiikasta vaalien jälkeen?
Jollei kiinnosta niin yx hailee. Naputtelin analyysiin vaalien jälkeisestä Suomen politiikan tilasta digitaalisen pöytäl168Työvoimapula ja 400000 suomalaista työtöntä - maahanmuuttoko ainoa ratkaisu?
Päivän Hesarissa on juttu: "Palvelualoilla on työvoimapula ja Suomessa yli 400 000 työtöntä – Kolme työnvälityksen am266Globaali lämpeneminen on taittumassa!
- niinkuin olen uumoillut. Merkit ovat aika selvät joskaan eivät vielä täysin varmoja. Vuosi 2020 saattaa jäädä piikkivu3366Eu- elvytyksen (avustuksen) pääkohde ON Italia
Palstalle ilmestyi keskustelun avaus, johon oli viitseliäästi haettu linkkejä osoittamaan, että Italiassa kaikki on OK.2365