Oikonomi

Aloituksia
183
Kommenttia
3148
Sanna Marin valehtelee, mikä on minulle iso pettymys
Marin: "Leikkaukset johtivat hukattuun vuosikymmeneen, eikä niitä saa toistaa". Ja "leikkaukset johtivat menetettyyn v29268Sain YLEltä sähköpostia. jota ihmettelen. Olen kai loukannut YLEä jotenkin, mutta en tiedä miten
Sain YLEltä sähköpostiini seuraavan viestin: "Hei, viestiäsi ei julkaistu keskustelussa 'Kova väite Ylen entiseltä hall5257Eem-kausi saattoi olla vielä hurjempi kuin aiempien tietojen perusteella kuvittelin
Eem-interglasiaali oli viime jääkautta edeltänyt lämmin kausi noin 131 000–114 000 vuotta sitten (wiki). En ole viime1247VAU, ankaraa EU-kritiikkiä ja järkeviä kannanottoja Pekka Haavistolta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009531661.html Pekka Haavistolla on hyvin perillä kansainvälisestä politiikasta, e7242Takatalvi jatkuu toista viikkoa.
Ruoho ei viheriöi, kukat eivät kuki, perhoset eivät lentelee ja linnutkin ovat aika hiljaa. Eilen oli loskakeli. Tänäänk5241Raja railona aukeaa...
- ja koskaan se railo ei ole ollut niin leveä tai kuilu niin syvä. Kaksi valtiota, pieni ja iso, ovat naapurimaita.2237Mikä on vuoden 2023 eduskuntavaalien tärkein kysymys? Mikä jakaa puolueita eniten?
Mielestäni tärkein jakolinja on kansallisvaltiopuolueet vastaan imperiumipuolueet. Selkeästi itsenäistä demokraattista14229Filosofian pitäisi palata juurilleen - antiikin Kreikan aikaan, Sokrateen ja Platonin aikaan
Antiikin Kreikassa filosofia oli laaja käsite, se sisälsi myös tieteen. Tärkeintä oli kuitenkin pohdinta siitä, millaine12227Orpon hallituksen kaksi ensimmäistä vuotta ovat olleet karmeita Suomelle
ja persuille. Kaikkein pahimmalta katastrofilta PS ja Riikka Purra voivat silti vielä pelastua. Pelastajana on yllättävä6227Vanhoista tietokoneista on hyötyä eläkeläisen aivotoimintojen rappeutumisen hidastamisessa
Tylsyys on paha uhka aivoille. Eläkeläisellä on paljon tyhjää aikaa, joka pitäisi täyttää jollain puuhastelulla. Jos voi5226Persut ovat nyt ajaneet itsensä niin pahaan rakoon, että ehjänä siitä on mahdoton selvitä.
Tunnen itse syyllisyyttä persujen ahdinkoon kun olen suositellut kommenteissani persuille vahvasti tolkkua, malttia ja d22222EU on nyt tärkeässä valinkauhassa, kansallismieliset ovat nousussa
Mutta puuttuu johtaja ja tiennäyttäjä, joka saisi sekavaan ja sekoilevaankin joukkoon järjestystä, yhteisen tavoitteen j3219Kuinka vahvasti Suomen eri poliittiset puolueet kannattavat Suomen itsenäisyyttä?
Itsenäisyyspäivä on huomenna joten tehdäänpä tällainen itsenäisyys-aiheinen aloitus. Arvioidaan poliittisten puolueiden5211Globalisaatio vaikuttaa suomalaistenkin elämään enemmän kuin Suomessa ymmärretään
Globalisaatio on maailmantalouden karua ja kovaa todellisuutta. Globalisaatio on tämän päivän vallitsevaa maailmantalout2209Suomi-syöjät Suomen kimpussa.
Jo autonomian aikana kun Suomi kuului Venäjän imperiumiin puhuttiin näistä Suomi-syöjistä. Suomi-syöjät olivat panslavis2205Onnistuvatko lännen ns "liberaalit" siinä, missä Neuvostoliitto epäonnistui?
Onnistuvatko "liberaalit" globalismillaan ja elitismillään tuhoamaan demokratian? Toimivan demokratian kivijalka on ka3192Taas tuli sensorointi-ilmoitus YLEltä.
"viestiäsi ei julkaistu keskustelussa Jennifer sai kolme päivää aikaa muuttaa kotiin ulkomailta – näin Trumpin leikkauks3192Kestävätkä itsenäiset kansallisvaltiot? Säilyykö demokratia?
Minä, Oikonomi, uskon demokratiaan. Minä pidän itsenäistä kansallisvaltiota ainoana ympäristönä, missä aito demokratia v0190On outoja EU:n touhut, mutta ennallistamisasetus auttaa ymmärtämään mihin EU tähtää.
Ennallistamisasetusta kannattavat maat patistavat Suomea hyväksymään tämän Suomelle tuhoisan pakkoasetuksen. Miksi ihmee1190Supo on nyt ottanut tolkullisen kannan tähän väestönvaihto-kohuun.
Kun nyt Supo on pysynyt erossa politikoinnista niin omalta puoleltani voin todeta, että "väestönvaidon" ottaminen osaksi2183