Vapaa kuvaus

Aloituksia

148

Kommenttia

7810

1. Oletko onnellinen?

Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin
    Sinkut
    50
    83
  2. Myyjämies yritti iskeä minua?

Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s
    Sinkut
    38
    79
  3. Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen

Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus
    Sinkut
    58
    79
  4. Asiaa pimppikarvoista

Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan
    Sinkut
    11
    78
  5. Ei kestä tätä kuumuutta

Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit
    Sinkut
    39
    75
  6. Lumihelvetti 2021

Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove
    Sinkut
    40
    73
  7. Naiselle...

Olet mielessäin. https://youtu.be/gnH-7qZUkUY
    Sinkut
    36
    70
  8. Ilmaiset sapuskat moukalle.

Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit
    Sinkut
    5
    70
  9. Naisten syrjiminen töissä

Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san
    Sinkut
    32
    69
  10. Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?

Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät
    Sinkut
    43
    65
  11. Palstahahmoni vetelee viimeisiään

Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink
    Sinkut
    17
    63
  12. "Nuorekkaat" naiset

Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main
    Sinkut
    70
    62
  13. Olen lomalla

Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mi
    Sinkut
    31
    62
  14. Palstakamun vedensäästövinkit

Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi
    Sinkut
    29
    61
  15. "Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?"

"Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja pa
    Sinkut
    0
    59
  16. BLACK FRIDAY 2022 ???

Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju
    Sinkut
    0
    59
  17. Naapurin jännämies riehui

Naapurissa asuu uusperhe, joka on vasta saanut perheenlisäystä. Tässä joku aika sitten naapurista kuului omituista pauke
    Sinkut
    40
    58
  18. Sotilasliitto Venäjän kanssa

Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k
    NATO
    37
    57
  19. Palstakamun kilahtamiset vol. 1001

En ole ollut kovin aktiivinen palstalla, joten ajattelin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisiani palstalle :). Ilokseni
    Sinkut
    67
    56
  20. Videoita jotka saavat sinut nauramaan

Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO
    Sinkut
    22
    56