Palstakamu

Aloituksia
155
Kommenttia
7976
Miksi ihmiset säikähtävät, jos heille menee puhumaan?
Vietin vapaapäivää kaupungilla. Näin nahkahousuihin ja korkkareihin sonnustautuneen n. 50 - 60-vuotiaan transvestiitti/t80114Palstakamu laihtuu
En ole kuulumisia palstalle vähään aikaan päivittänyt, joten ajattelin välillä tänne poiketa. Minulla on menossa jonkin48114Katsoin hyvän feministi-elokuvan
Tai itseasiassa seuraan tällaista kanavaa, jossa referoidaan elokuvia. Ajattelin kyseessä olevan jotain woke-kamaa, mut6109Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen
Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus58105Onko teillä mitään kipuja?
Taas on työpäivän jälkeen pirun kipeät jalat. Olen luonnostani huonojalkainen, eikä tilannetta helpota yhtään se, että o5698Illan runo
Sydän sykkii, tuntemattomaan Musta yö, mielen lumoaa Sade piiskaa, sä olet mun ainoan Ja kun yksin oon, mietin sua vain2196Nainen nauroi minulle baarissa
Käytiin työkavereiden kanssa oluilla. Kolmen 4-oluen jälkeen totesin, että eiköhän tämä riitä tälle päivälle. Siispä käv2596Olen tehnyt rikoksen
Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oi2290Oletko onnellinen?
Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin5088Myyjämies yritti iskeä minua?
Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s3884Asiaa pimppikarvoista
Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan1182Ei kestä tätä kuumuutta
Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit3980Lumihelvetti 2021
Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove4079- 3674
Ilmaiset sapuskat moukalle.
Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit574Naisten syrjiminen töissä
Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san3273Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?
Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät4372Sotilasliitto Venäjän kanssa
Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k3770Palstahahmoni vetelee viimeisiään
Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink1768Palstakamun vedensäästövinkit
Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi2967