Palstakamu

Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Oletko onnellinen?
Kysymys otsikossa, eli oletko tällä hetkellä onnellinen? Itse koen ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni olevani onnellin5083Myyjämies yritti iskeä minua?
Olin ostamassa uutta partakonetta. Siihen tuli sellainen oikein höpönassu myyjämies kyselemään, josko tarvitsisin apua s3879Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen
Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus5879Asiaa pimppikarvoista
Harva asia saa näin paljon näkyvyyttä lehdissä kuin naisten pimppikarvat. Mielipiteitä tuntuu olevan puolesta ja vastaan1178Ei kestä tätä kuumuutta
Taloyhtiö pitää lämpöjä niin kovalla, että erityisesti iltaisin ja öisin saa olla pelkillä boksereilla. Kaikki patterit3975Lumihelvetti 2021
Tänä aamuna yrittäessäni poistua kotoa, ulko-oven edessä oli yön jäljiltä polven korkueelta lunta. Jouduin runnomaan ove4073- 3670
Ilmaiset sapuskat moukalle.
Sellaiseen markkinointitilaisuuteen. Siinä luvattiin ilmaiset sapuskat ravintolassa, jos suostuu kuuntelemaan tunnin mit570Naisten syrjiminen töissä
Kilpailimme naistyöntekijän kanssa samoista tehtävistä töissä. Esitin vaatimuksia palkan ja työsopimuksen suhteen ja san3269Mikä nykyajan nuorisoa vaivaa?
Mikäköhän tätä nykyajan nuorisoa vaivaa, kun saa yhä hurjempia juttuja lukea lehdistä. Alaikäiset tytöt pahoinpitelivät4365Palstahahmoni vetelee viimeisiään
Palstakamu alkaa hahmona olla tullut tiensä päähän. Minulla ei ole nykyään enää mitään järkevää sanottavaa yhtään mihink1763"Nuorekkaat" naiset
Arvaisitko Tian iän? Mielestäni ei näytä päivääkään yli 50-vuotiaalta. Arvelisin siis todellisen iän olevan 60, kun main7062Olen lomalla
Vietän ihan liikaa aikaa palstalla. Ihana vaan öhöttää boksereissa ja syödä kaikkea epäterveellistä. Nyt en kyllä tee mi3162Palstakamun vedensäästövinkit
Minut tunnetaan palstalla pihinä kaverina, joka tuskailee vesilaskun kanssa. No nyt olen saanut parhaan idean ikinä vesi2961"Haluatko tietää, mistä Suomi puhuu?"
"Tilaa ilmoitukset suosituimmista keskusteluista - ajoittain saat myös mainoksia yhteistyökumppaneidemme vinkeistä ja pa059BLACK FRIDAY 2022 ???
Näkyykö muilla tällainen teksti suomi 24:ssa? Päivittääkö näitä sivuja enää kukaan? Kohta menee varmaan nurin koko pulju059Naapurin jännämies riehui
Naapurissa asuu uusperhe, joka on vasta saanut perheenlisäystä. Tässä joku aika sitten naapurista kuului omituista pauke4058Sotilasliitto Venäjän kanssa
Suomen pitäisi unohtaa NATO ja Euroopan unioni. Niistä kun ei ole tähän mennessä koitunut kuin kuluja Suomelle. Meidän k3757Palstakamun kilahtamiset vol. 1001
En ole ollut kovin aktiivinen palstalla, joten ajattelin pitkästä aikaa päivitellä kuulumisiani palstalle :). Ilokseni6756Videoita jotka saavat sinut nauramaan
Tämä kaveri on jotenkin niin vilpittömän pilvessä, että ei voinut kuin nauraa :D https://www.youtube.com/watch?v=4_X1rhO2256