pinnasänky

Aloituksia
67
Kommenttia
9241
Kertokaa nyt ihmeessä Raamatun valossa
Mikä se väärä Henki todellakin on. Itse ole täyttynyt kasteessa Pyhällä Hengellä, armolahjoineen, josta: Ap. t. 2:38 Pi32307Mistä johtuu, ettei lestadiolaisuuden emämaassa ollut Hoitokokouksia?
Muuta vastausta ei ole, kun se, että nämä "Oulun Pojat" poikkesivat Laestadiuksen alkuperäisestä uskonkäsityksestä, joss37285Missä kohti Raamatussa
Esiintyy Vanhan Testamentin alueella sana Jumalan Rakkaus, -käännös 38? Vaikka silloin oli Jumalalla täysi valta, joka o23269- 29266
- 4246
Mistä tämä pakanallinen synnintunto sana
On tullut, koska Raamattu sitä ei mainitse, joten onko se niitä isien perinnesääntöjä, koska se tutuu olevan niin "raama16230Ekö Jeesuksen kaste ollut ennen Hänen kirkastumistaan?
Minulla karkasi paikka, jossa anonyymi väitti, ettei Jeesuksen kastetta ollut ennen kirkastumista. Lue nyt täältä; Joha1224Paksua VL valhetta Taivaasta
Vain yksi on noussut Taivaaseen, se on Jeesus, Messias. Kukaan muu sinne ei ole mennyt, eikä mene. Joh. 3:13 Ei kukaan39177Tekojen merkitys yhtä tärkeä, mitä uskokin.
Miten Wellut voivat morkata, sekä nimitellä ihmisiä, jotka tekevät tekoja, mitä Jeesus käski. Ne on joko laiskuudesta po18172Miten paljon SRK panostaa lähetystyöhän, maihin, joissa ei ole seurakuntia?
Minkä verran SRK sijoittaa pysyvään, ei vain vierailua sekulaareihin alueisiin, kuten Lähi- Itä, Afrikka, sekä Etelä Ame44170Hyvää ja siunattua Joulua
Jeesuksessa, kaikille keskustelukumppaneille, sekä lukijoillekin. Pinna38167Onko Suomi maailman napa, lestadiolaisuudellaan?
On pakko nostaa anonyymin tuoma kommentti kaikkien nähtäville, koska se, jos mikä aiheuttaa ajattelua, ollaanko me maail10164Antoiko Laestadius syntejä anteeksi vilkuttelussa?
Ei, eikä Hän antanut niitä kenellekään, ainoastaan saarnasi synnin anteeksi antamuksesta Raamatun mukaan. Hän oli todell64147Mistä johtuu VL;Ien jatkuva väärentyminen,,,
Myllynkivi vertauksessa, jonka Jeesus antoi ainoastaan pedofiileille? Milloin se on väärä usko, milloin mitäkin, mutta t14145En löytänyt kohtaa, jossa käsiteltiin veren nauttimista.
Siksi tein avauksen, josta Apt 10 vapautta kaikki ruoat pyhiksi. Laissa ja ennen lakiakin Jumalan omaisuuskansalla pli20144Siunaavatko Vl,t ylipäätään
Ihmisiä, heikossa tilanteessa olevia, sairaita ja kenelle He pyynnön osoittavat. Onko myös Kätten päälle panemiset käytö1140Näyttää, ettei Teistä tiedä juuri kukaan paljoakaan Vihan ajasta.
Kaikki Vihan ajasta alkaa joskus tulevaisuudessa, nyt sitä ei ole, vai lukeeko mm Tähtiryhmä itsensä antikristukseksi? V2136Jeesus sanoi aina; Rauha Teille, miksi ei VL sano niin?
Olen usein miettinyt, miksi VL;t sanovat tervehtiessä, - Jumalan Rauhaa? Missä Jumala on Rauhansa luvannut ihmisille, ei37130Kumpi juutalaisuuden suunta
On lähempänä lestadiolaisuutta, Teokraattinen, eli ortodoksit, vai Messiaaniset?9115Jeesus ristiinnaulittiin keskiviikko aamuna.
Suomennettu Raamattu ei kerro kovinkaan tarkasti, minä viikonpäivänä Jeesus ristiinnaulittiin. Mutta etsien ja juutalais50111