Vapaa kuvaus

Aloituksia

59

Kommenttia

7558

  1. Palstalla esiintyy paljon otoksia Jumalan Liitoista, jopa VL;Ien suhteen, joten.

    JUMALAN LIITOT. Jumala antama liitto on voimassa Hänen osaltaan, tahtoi ihminen mitä haluaa, tai haluaako ylipäätään mi
    12
    41
  2. W, Minulta hukkui Sinun näkemys Helvetistä?

    Ikä alkaa tehdä jo tepposia. Annan oman näkemykseni Helvetistä (kadotuksesta). Tuo mitä kirjoitit, on enemmän histori
    24
    39
  3. Kysymys SRK;n johdolle.

    Kysymys joka on meitä nuoria askarruttanut, on se, että RY;n puhujat saavat antaa synnit anteeksi (tai joku meiltä, aika
    Lestadiolaisuus
    7
    39
  4. Pyhän Hengen Temppeli.

    Ihmisruumis (liha) on Pyhän Hengen temppeli; 1 Kor 6; 19 Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppel
    26
    38
  5. Miten lestadiolaiset selittävät

    tämän, Päivän Sanan; 1 Koh 5;11 Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä ELÄMÄ ON h
    41
    36
  6. Totuus Jeesuksen suhteesta lapseen ja Heidän uskoonsa.

    Olen usein miettinyt lestadiolaisten sudetta uskoon (toki siitä uupuu yleensä agenda, pääasia, että uskoo), ja mennään t
    5
    34
  7. Miksi VL;t pilkkaavat Saalemia?

    Raamattu ei siitä juuri puhu, mutta Biblia, teidän raamatunne siitä mainitsee; 1. Sammal. 14:18 Ja Melki-Sedek, Saalem
    1
    33
  8. Miten Lestadiolaiset uskovat tähän.

    Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen. Markus, jo pikkupoikana
    6
    32
  9. Vastaus erään kirjoittajan näkemykseen Jeesuksesta, joka meni hukkaan.

    Usko Jeesukseen luvattuna messiaana, on ihmisen oma teko, ja se mahdollistaa lahjan, joka on Jeesus, jota seuraamme. Ta
    7
    32
  10. Kenen on nyt kaikki Valta?

    Tuo kerhon Jumala sidos, ja Jeesuksen polkeminen synnin anteeksi annossa Kerhon puhujien jalkojen alle, aiheuttaa voimak
    9
    29
  11. Onko VL uskova oksastettu Jeesukseen, Totiseen Viinipuuhun.

    Todellinen kristitty on aina liitetty Jeesukseen, ei pelkästään Hänen nimeensä, vaan Itse Herraan, jotta he yhtä olisiva
    87
    29
  12. Mielenkiintoinen lainaus Facesta.

    Eläkeläisvanhus sielun hoidossa. Nuoruudessani eli käytännössä jo melkein ihmisikä sitten tämä tapahtui. Kylällä oli erä
    4
    27
  13. Minulla meni hukkaan hyvä kirjoitus

    Maailman lopun merkistä. Jospa kirjoittaja tunnistaa tämän näin, Vastukseni; Hyvä kirjoitus, mutta haluan hieman täsme
    0
    26
  14. Jeesuksen neuvo synnistä vapautumiseen.

    Tästä jappastaan kaiken aikaa, kuten VL saarnaa; Ananias saarnasi Saulille synnit anteeksi, kuten Pietari Gorneliukselle
    6
    26
  15. Luther oli upotuskasteen kannattaja.

    Luther oli vähempänä upotuskasteen kannattaja, jossa ihminen kastettiin Jeesukseen, ja syntien anteeksi saamiseen. Nythä
    7
    25
  16. VL näytti todelliset nahkansa, polkemalla Jeesuksen Herruutta.

    Uuden Testamentin mukaan Jeesus on Herra ja kaikkivaltias. Hänen valta koskee kaikkea ihmiskuntaa, sekä tapahtumia. SRK
    35
    24
  17. Eräs palstalainen kyseli rukouksesta?

    Sorry, en löytänyt alkuräsitä viestiä Olemme sekä yhteiskunnallisesti että kirkollisesti juuri nyt vakavien haasteiden
    9
    21
  18. Lestadiolaisten tie Jumalan Valtakuntaan on rikos.

    Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Tie sin
    Uskonnot ja uskomukset
    7
    20
  19. Hyvää ja Siunauksellista

    Joulua, sekä Uutta Vuotta, itse kullekin säädylle. Pinnasänky.
    4
    20