JeroP

![]()
Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
83
Kommenttia
8009
- 12241
Toimiks teillä?
Siis tää sivu eilen? mä en saanu kommentteja läpi, jäi pyöriin vaan. Eli en saanu vastattua, mutta kiitos vastauksista,12240Ei kai punkki purru
mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD8232Kannattaako lähtee kaupunkiin
Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois8223Kävelin Vanaja festarin ohi
Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi9215Mitään apua keskitysvaikeuteen?
Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte7211Jouduin muistitestiin
Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n6196Suomen velkaantuminen ei käänny ikinä
Tässä kans yks esimerkki miksei suomessa raha enää riitä ja miksi velkaantuminen vaan kiihtyy. https://www.youtube.com/8194Onko seksuaalinen myllerrys?
Hesarissa taas, ne on yllättävän kiinnostuneita meidän seksielämästä. Niin me x sukupolviset kuulemma koetaan tollasta m15194Täällä on jotkut pihahäät
Lähistöllä. Ja nyt ne laulo sen kauheen J Karjalaisen biisin sen: Voi mikä ihana ilma. Voi tapahtua mitä vaan. Että jos5192Onks teillä sellasta veistä
Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö2188Keistari käveli mua vastaan
Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.10184Päivä hesarissa huomioimisesta
Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että3180Ei saa tehdä kepposia!
Georgiassa usassa yks opettaja ja vielä pidetty opettaja oli kuollut kepposten seurauksena. Olivat laittaneet vessapaper14173Miten teidän viikonloppusiivoukset
Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om3166Käytättekö ylipainehappihoitoo
Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja3150Kansankoti jälkikasvullemme
Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull2143- 2137
Ottakaa talteen
Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen1133Mennään Keravan Anttilaan
Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi0131