JeroP

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.
Aloituksia
68
Kommenttia
6990
Täällä on jotkut pihahäät
Lähistöllä. Ja nyt ne laulo sen kauheen J Karjalaisen biisin sen: Voi mikä ihana ilma. Voi tapahtua mitä vaan. Että jos4132Kansankoti jälkikasvullemme
Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull2130- 2116
Mennään Keravan Anttilaan
Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi0112Ottakaa talteen
Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen196Eiks teillä oo ilosempia aiheita
Kun viikonloppukin on tulossa. On muuten niin harmaa ja pitkä päivä. Ja nyt kun mä tässä ruokatauollakin. Niin huomasin186Käytättekö ylipainehappihoitoo
Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja274Te kun ootte kiinnostuneet neuropsykologiasta
Niin mä yritin päästä tohon nepsy seminaariin. Mutta olivatten peruneet sen kun oli niin vähän osallistujia. Se ois ollu047