Vapaa kuvaus

Olen 70 luvun henkilö keskisestä Hämeestä, tosin en juuriltani Hämäläinen. Erityisesti kiinnostuksen kohteena on koulutus, työ ja yhteiskunnalliset asiat laajemminkin. Että saisimme Suomen lopulta nousuun ja ihmisille paremman elämän. Asiaan liittyen olen paljon kuvannut sekä videota että valokuvia sekä yksi näyttely on pidetty. Lisää asiasta löytyy seuraamalla nimimerkkiäni Jero Puro.

Aloituksia

83

Kommenttia

8009

1. Mikä tää mikrofoni?

Siis mikrofoni kuva ja onnittelut, aina kun kirjotan viestin tänne?
    Sinkut
    12
    241
  2. Toimiks teillä?

Siis tää sivu eilen? mä en saanu kommentteja läpi, jäi pyöriin vaan. Eli en saanu vastattua, mutta kiitos vastauksista,
    Sinkut
    12
    240
  3. Ei kai punkki purru

mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla. https://aijaa.com/pLe9nD
    Sinkut
    8
    232
  4. Kannattaako lähtee kaupunkiin

Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois
    Sinkut
    8
    223
  5. Kävelin Vanaja festarin ohi

Lauantaina. Ja Mirella sielä niin somasti laulo. Mutta seuraavan päivän lehdestä luin, että oli joutunu keskeyttään. Mi
    Sinkut
    9
    215
  6. Mitään apua keskitysvaikeuteen?

Kun koko päivän oon väsänny tätä esseetä ja yhen sivun vaan saanu aikaseksi. Kolme sivua pitäs vielä tekstata, nii sitte
    Sinkut
    7
    211
  7. Jouduin muistitestiin

Mutta ei siinä mitään vikaa ollu. On kai vaan stressiä. Pyysin lääkkeitä, mutta sano että ne on kolmiolääkkeitä, ettei n
    Sinkut
    6
    196
  8. Suomen velkaantuminen ei käänny ikinä

Tässä kans yks esimerkki miksei suomessa raha enää riitä ja miksi velkaantuminen vaan kiihtyy. https://www.youtube.com/
    Sinkut
    8
    194
  9. Onko seksuaalinen myllerrys?

Hesarissa taas, ne on yllättävän kiinnostuneita meidän seksielämästä. Niin me x sukupolviset kuulemma koetaan tollasta m
    Sinkut
    15
    194
  10. Täällä on jotkut pihahäät

Lähistöllä. Ja nyt ne laulo sen kauheen J Karjalaisen biisin sen: Voi mikä ihana ilma. Voi tapahtua mitä vaan. Että jos
    Suhteet
    5
    192
  11. Onks teillä sellasta veistä

Mikä ei tylsisty, äskön sellasta mainostettiin. Mun kaikki veitset on tylsistyneet ja mä oon itekin tylsistynyt. Pitäskö
    Sinkut
    2
    188
  12. Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
    Sinkut
    10
    184
  13. Päivä hesarissa huomioimisesta

Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että
    Sinkut
    3
    180
  14. Ei saa tehdä kepposia!

Georgiassa usassa yks opettaja ja vielä pidetty opettaja oli kuollut kepposten seurauksena. Olivat laittaneet vessapaper
    Sinkut
    14
    173
  15. Miten teidän viikonloppusiivoukset

Onko sujuneet vai siivootteko yleensäkään viikonloppuna? Perheellisillä huomenna isäinpäivä ja me sinkuthan siivotaan om
    Sinkut
    3
    166
  16. Käytättekö ylipainehappihoitoo

Telluuriossa kerrottiin juuri, että tohon liittyy riskejä. Usassakin on pari ihmistä kuollut kun happi on leimahtanu. Ja
    Sinkut
    3
    150
  17. Kansankoti jälkikasvullemme

Tänään hesarissa oli artikkeli Ruotsalaisesta Duvedista, johon aiotaan perustaa uusi kansankoti. Sinne tulee uusia edull
    Sinkut
    2
    143
  18. Olin just kuvaamassa

Hylättyä koulua, jonka lapset oli rikkoneet
    Sinkut
    2
    137
  19. Ottakaa talteen

Leikekansio Pohdosta. Nostin sen peltikaapin päälle. Löytyy kurssikeskus siiven atk huoneesta. Paljon tietoo suomalaisen
    Oulu
    1
    133
  20. Mennään Keravan Anttilaan

Siellä ois purkutaidenäyttely. Siis me kaikki. 12 euroo aikunen 10 lapsi
    Sinkut
    0
    131