Super-Hessu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
131
Olen ylpeä ateismistani
Olen verraton ateisti eikä kukaan voi riistää minulta ateistin jaloa kunnianimeä! Olen ateisti jo toisessa polvessa, s6264Aaaaaaarghhh!
Minä palan tulen liekissä! Eikö kukaan huomioi minua! Yhyy, yhyy... eikö kukaan leiki kanssani hiekkalaatikolla tunk10329Miten erottaa aivopieru ripulipaskasta?
Aivopieru haisee vain hetken aikaa sen kerran luettuasi, mutta ripulipaska tekee palstasta viemäriä pahemmalle löyhkäävä177Mitä tapahtuu, kun heitetään vettä kiukaalle?
Hikihän siinä tulee, kun lämpö lauteilla nousee hetkellisesti huikeisiin lukuihin. Mitä siitä tulee, kun heitetään ben39265Olin poissa muutaman päivän: tuliko ikävä?
Olin vankilassa työtehtävissä muutaman päivän. Ehtikö tulla ikävä tässä välissä? Onko joku mielipuoli ehtinyt kiimassa568Raamatun profetiat ovat jälkeen päin kirjoitetut
Hihhulit kerskaavat sillä, että Raamatussa olisi ennustettu oikein tulevaisuutta, ja että Messias-profetiat olisivat täy12133Tunnustan positiivisessa ateismissa olevan hyviä puolia
Olen agnostinen ateisti ja käyn kiivasta väittelyä palstan kuninkaan eli positiivisen ateistin Moses_Zuckerkandlin kanss566Kuka tunnustaa olevansa amispoju?
Palstalla kirjoittelevat ateistit kerskaavat jatkuvasti korkealla tietomäärällä ja oppineisuudella, vaikka ovat todellis679Kuka kirjoitti Raamatun?
Palstalla esiintyvä pedantti pilkunviilaaja väittää vuohipaimenten kirjoittaneen Raamatun pronssikaudella. Ei vaadita pa13111Minulla on Matti kukkarossa
Peppukipeä poikaystäväni kuvittelee minun olevan MattiA, joten sanon, että minulla on Matti kukkarossa. Olen palstan äly21208Jäsenten vai jäsenien?
Kumpi on oikein: jäsenten vai jäsenien? enkelten vai enkelien jumalten vai jumalien Miksi ateistit eivät osaa kirjoitt2165Tavoite ensimmäisenä päivänä armeijan palveluksessa
Tänään on varusteiden vastaanotto ja majoittuminen. Huomenna aamulla kovapanosammunta. Maalina panssariajoneuvot. Tavoit362Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!
Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajan6141Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?
Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän485Jumalat ovat todellisia ateistien mielestä!
Ateistit ovat sitä mieltä, että jumalat ja Jumala ovat mahdollisesti todellisia. Sehän tarkoittaa sitä, että ne ovat tod10124Agnoskepo pois palstalta!
Feikki agnostikko häipyköön täältä pilaamasta tunnelmaa! Ei osaa reppana perustella näkemyksiään millään muulla kuin sat373Aina se kusettaa
En jaksa enää vääntää tämän Hessun kanssa, koska se kusettaa aina. Ei ikinä puhu totta. Vääristelee asioita, tulkitsee v189Agnostikot kunniaan
Me agnostikot olemme rehellisiä ja kunniallisia ihmisiä. Me emme valehtele. Me emme vääristele asioita, tulkitse virheel1231Agnoskepo miksi pidät mahdollisena luomisen?
Luomisesta ei ole mitään todisteita. Näyttö puuttuu kokonaan. Miksi pidät sitä mahdollisena? Miksi et pidä mahdollisena6156- 781