Mu5tasydän

![]()
"The color black is associated with mourning, so the black heart can express feelings of sadness, grief, or being misunderstood."
[email protected]
Aloituksia
147
Kommenttia
4543
Tästä on tullut paha paikka.
Ehkä pitäisi vain luovuttaa, kun pahaa alkaa olemaan enemmän kuin hyvää. Ei enää ikävä-palstalle häviä häijyydessään.143825Mikä on kauneinta mitä olet sanonut?
Niin, kaunein asia mitä olet sanonut jollekin? Itse vastaan: "Kiitos, kun olet. Olet rakas ystävä." ❤️35274Ei pöllömpi sunnuntai
Saan pian ulkomailla asuvan ystävän saunomaan tänne ja lapsetkin tulevat tänään, eli ei pöllömpää. Miksi sun päivä ei o67426Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i159932Pisin työpäiväsi?
Vetäisin tuossa 15-tuntisen ja nyt selkä laulaa hoosiannaa. Jos olisi vähemmän fyysistä työtä, niin ei varmaan tekisi75406Joko olet syönyt jouluähkyn?
Itsellä mennyt jo kolmena päivänä jouluruokaa. No vielä jaksaa, mutta jaksaako aattona tätä menoa? 😂65426Kuinka vakavissasi olet, kun kirjoitat?
Itse olen useimmiten vakavissani täällä sinkuissa ja se on myös huono asia. En Vogue / Free your mind https://youtu.be43364Miten työnantajasi muistaa sinua?
Niin, miten hän muistaa sinua jouluna? Meille tulee e-passia ja syömme ravintolassa jouluaterian. Minusta tuo on ruhti30286Mikä on sun lempikeitto?
Itse rakastan pinaattikeittoa. Kylkeen pitää tietysti keittää kananmunaa ja leipänä syödä karjalanpiirakkaa. Tänään on p69455Mun vinkit tinderiin
Haluaisin vinkata muutaman omasta mielestä oleellisen asian, kun menee tinderiin. 1. Muistathan, että kyseessä on alust102670Mikä kahvi parastaa päiväsi?
Nautin juuri useamman kupin Löfbergsin Maqnifikaa, kun raskin sitä taas ostaa. Kyllä tuntuu, että tästä ei voi paremmi51436Tänään on kuunneltu monenlaista
Ajattelin jakaa tämän legendaarisen tänne ja jatkan illan mittaan näillä vanhoilla sekä uudemmilla kappaleilla. Tämä k43250- 1721154
Hyvää yötä
Tuosta lapsuuden pelimusiikit toivotuksen päälle, pianolla pimputettuna. https://youtu.be/q8rcTvAoRzk?si=Lb6vzU8lVmA5i9146Musiikkia, joka puhuttelee
Tämä puhuttelee mua nyt. Haloo Helsinki / Voiko enkelitkin eksyä? https://youtu.be/RhF3h2ub3DM?si=fk-Ata3ILdHMrDnC60523Oletko aamunvirkku vai -torkku?
Mitä enemmän tulee ikää, niin huomaa, että sitä virkummaksi muuttuu. Mielelläni olisin aamuntorkku.40367Mikä on palstoista paras?
Kuulisin mielelläni myös perustelun mielipiteellesi? Minun mielestä sinkut on paras, kun täällä on monesti mielenkiinto56502Musiikin myötä, hyvää yötä
Joskus nostalgia hymyn huulille saa. Sitä tämä kappale tarjoaa ja nuoria rakastavaisia muistaa. Young Hearts / Commuter4157Montako seksivälinettä omistat?
Niin, siinäpä se tulikin. 🤪 Itseltä löytyy pari kappaletta, toinen vähän ahkerammassa käytössä.61498Pitääkö rempasta ilmoittaa?
Mitä olet mieltä, kun naapuri aloitti rempan sunnuntaina ja poraa jollakin tosi veemäisellä poralla seinään ja hakkaa va10178