Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. myykää mulle kummitus

    ..myykäämyykää..pliiizzzz.. tahtoo tahtoo tahtoo.. naisille voin makxaa jopa luonnossa mut en tänään koska ulkona on jo
    Huuhaa
    15
    532
  2. tiiäksxte?

    ..hei hei... hei.. tiiäxte?? tiiäxte mitä?
    Huuhaa
    30
    531
  3. miksi naiset karsastavat..

    ..nimeäni pervokki..? en tiedä mitään syytä miski kukaan ei halua "nainen" kirjoitella meitsille.. on se kumma.. pitäs v
    Huuhaa
    11
    530
  4. Tukiainen=leivos?

    ..Tukiainen on sinisessä paperivuoàssa miedolla lämmöllä paistettu ruskea muffinsi? joka on valunut vähän yli ja jonka p
    Huuhaa
    15
    529
  5. shkenaario

    ..kun tupakointi baareissa kieleetään tupakoijat siiirtyvät omiin koteihinsa juopottelee ja polttelee..kutsuvat kaverinn
    Huuhaa
    20
    528
  6. kaikki on saatanasta..

    ..yritteliäisyys on saatanasta.. sosiaalisuus on saatanasta... rehellisyys on saatanasta.. valtio on saatanasta.. ystävä
    Huuhaa
    19
    528
  7. mökkeilyä

    ..olin tuossa pari päivää mökillä..kantelin vettä kaivosta.. yläkroppa paljaana pyyhälsin ylös ja alas mäkeä monta kerta
    Huuhaa
    7
    527
  8. taidan mennä

    ..vappusaunaa.. tgurha huomenna kuulutella Perkele.. saunaturoretta kuivaa pervokika tarjolal.l.. HÄ=? häähähähähähhähäh
    Huuhaa
    31
    527
  9. Laattaamisen taito

    Miten on? Kuinka te laattaatte mukavan baari illan jälkeen? Ujona pikku rykäisynä vai raivookkaana ympäri mestoja lentäv
    Huuhaa
    9
    526
  10. ei ole

    ..soveliasta sanoo kuten eräs sihteerikkö tokas.. ompa mukava istuu pääjohtajan pallilla.. ainaki mulle tuli mieleen kak
    Huuhaa
    16
    526
  11. kanaa ja riisiä

    ..tai possua ja riisiä meinaan huomenna tarjota illallisen eräälle neidolle joka tulee luokseni..mitä lisukkeeksi .. hmm
    Huuhaa
    16
    526
  12. faxeik

    ..kylymää faxee.. tässä sitä ollaan ja haaveillaan kahdesta naisesta yhtäaikaa.. hmm.. vai haaveilenkohan vain rakkkaast
    Huuhaa
    27
    524
  13. mauri mäyrä on kuollut

    Mauri Mäyrä on kuollut hehtaarin uutisia klo 18:45 | 4.5.2022 Mauri Mäyrä on kuollut. Mauri asui loppuvuodet autiotalon
    Huuhaa
    2
    524
  14. toivokaasadettatoivokaa..

    ..sadettatoivokaasadettatoivokaasadettatoivokaa... toivokaasadettatoivokaasadettatoivokaasadetta.... vielä täksi päiväks
    Huuhaa
    22
    520
  15. äh ja höh

    ..minulla on nyt jo ollut reilut 48 tuntia hampaan ja alahuulen välisessä sisäseinämässä ikävä rakkula.. miten siitä pää
    Huuhaa
    20
    519
  16. kuka asuu maalla

    ..???.. onko maalla mukavaa?? kannattaisiko pervokin muuttaa maalle.. vai maan alle???????????????????? ????????????????
    Huuhaa
    13
    518
  17. ku ei oikein

    ..kehtais laittaa just sopivaa kuvaa galleriaan.. pervokki tulee vinttikomerosta kauhistunut ilme päällä ja pullo pol
    Huuhaa
    2
    517
  18. lihasopat meinas

    ..tulla ylös kun söin liikaa ja pinnistin sitten kovasti astianpesukoneen kanssa.. joku kökkäre ylös tulikin ja piti het
    Huuhaa
    21
    517
  19. juon laageria ja lepään

    ..laagereillani.. kun alkaa yöperho sen katson..se jill o pakkaus mutta ilkiiä..kuinkas se ilkeekin..toivon mukaan laage
    Huuhaa
    27
    514
  20. huono yhdistelmä on

    ..syödä hernekeittoo puol kattilallista illalla ja mennä sen jälkeen suljettuun huoneeseen nukkuu.. aamulla kun heräsin
    Huuhaa
    11
    513