Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. tässpä vammppyyreitä muzzakkia

    ,,ja pala perviksen sielun maisemaa..olkiooos hyvvä.. http://www.youtube.com/watch?v=pAThrTUhau8
    Huuhaa
    17
    381
  2. tietoiskuuuuuuuuuu

    ..hei tämähän pistää taas himot hyrrää viinan himota .. se kai eimollut tarkopitus vaan selvyyden karkoitus.. dididididi
    Huuhaa
    9
    381
  3. muotoilen

    ..partani hyvin tänään ja nenäkarvat pois koska lähden ihmisten ilmoille stadiin..
    Huuhaa
    11
    380
  4. kerran metsässä

    ..näin kiväärin,saappaat ja vaatteet sammalmättäällä ja pusikossa kova tohina.. karhu se siellä ainakin oli mutta teki m
    Huuhaa
    11
    380
  5. kävisköhän pollet...

    ..kaupaks?..meinaan pollet maalattuna kankaalle??.. hmmm.. hitsi kun liikaa tekemistä..ei pysty keskittyyy olennaiseen..
    Huuhaa
    17
    379
  6. jos kallion baarikierros

    ..jos kierroksella nukuttaa....voi kuukahtaa vaikka kallion puiston penkille kunhan on vapaa.. tai niin ilkiä että potki
    Huuhaa
    2
    378
  7. simpsoneita odotellessa

    ..jaa tulikin hiljainen.. raitis perjantaipäivä.. hyvä niin sillä huomenna jytisee ja kovaa.. olutta, olutta ja enemmän
    Huuhaa
    18
    377
  8. nyt ryypätään

    ..energiajuomaa.. sain lahjaksi vanhan kännykän ja taskumatin täynnä virolaista vägevää.. synttäripäivälliseks on lasag
    Huuhaa
    9
    377
  9. joulupukki suuttu kerra

    ..kun olin joulupukin pikku apuri.. lennettii jenkeissä preerialla.. ja satuin juomaan pukin viimeset..kossut tuolta kos
    Huuhaa
    0
    377
  10. ken lähtee baariin?

    PERVOKKI.. se on PERVOKKI joka lähtee baariin.. vaikka rahat on loppu..rahat on lopp..mutta myyydään vaikkapa..volvo..
    Huuhaa
    22
    377
  11. nyt löyty KBASA..

    ..luulisin... http://www.polandbymail.net/onlinepics/4355010.jpg
    Huuhaa
    10
    377
  12. maaliskuinen praha

    ..millainen on..? paistaako aurinko onko elbe tai valtava uimakelpoinen.. todennäköisesti vaikka kaverini hienoo hotelli
    Huuhaa
    11
    375
  13. Hansu-transu Hanhi. Pakkosyötetty hanhipullukka??

    Mummo ankan Hansu-transu Hanhi renki? Mikä se oikeesti on? Tyttö poika, vai transu? Hansu olis pistetty jo lihoiksi ja
    Huuhaa
    8
    375
  14. kysymys kuuluu..

    ..että mitä tapahtuu jos ottaa sarvesta härkää,koivesta kanaa ja nenästä miestä? kertokaa.. nimittäin mä en tiedä mitä s
    Huuhaa
    10
    374
  15. matkalla SAVvoon..

    ..pervokin survivor kit.. lauantaiksi ja kymmeneksi päiväksi..kylmälaukku, karhupuku(makuupusssinvirka sekä karhujenesto
    Huuhaa
    13
    373
  16. jefferssonin lentokone

    ..otti mut kyytii.. aikamatkalle kuuskytluvulle.. ihan mieletön trippii..
    Huuhaa
    10
    372
  17. mene mettään

    ..on kaunis syksyinen aurinkoinen lauantaipäivä.. maastot kai sieniä pullollaan.. hirvikärpäset tunkeutuu sieraimiin ja
    Huuhaa
    29
    370
  18. nämä dvd:t pitää

    ..saada.. ren & stimpy.. mikäli ne löytyy deeveedeenä.. heh loistawaa.. bronkan kostoleffat bronkka rulettaa ja vincen p
    Huuhaa
    0
    369
  19. uuuuaaaaaaaaveeeeeeee

    ..tässä on muuten mansikin runo siitä meikäläisen pääkirjasta.. huuhaarunoutta nääs..osittain tännekin joskus lauottu mu
    Huuhaa
    27
    368
  20. kauppatorilla

    ..oli kauniita plondeja myymässä.. mansikoita..perunoita ja vaikka mitä.. en kyllä ostanut muuta kuin kupin kahvia ja na
    Huuhaa
    9
    367