jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
tässpä vammppyyreitä muzzakkia
,,ja pala perviksen sielun maisemaa..olkiooos hyvvä.. http://www.youtube.com/watch?v=pAThrTUhau817381tietoiskuuuuuuuuuu
..hei tämähän pistää taas himot hyrrää viinan himota .. se kai eimollut tarkopitus vaan selvyyden karkoitus.. dididididi9381- 11380
kerran metsässä
..näin kiväärin,saappaat ja vaatteet sammalmättäällä ja pusikossa kova tohina.. karhu se siellä ainakin oli mutta teki m11380kävisköhän pollet...
..kaupaks?..meinaan pollet maalattuna kankaalle??.. hmmm.. hitsi kun liikaa tekemistä..ei pysty keskittyyy olennaiseen..17379jos kallion baarikierros
..jos kierroksella nukuttaa....voi kuukahtaa vaikka kallion puiston penkille kunhan on vapaa.. tai niin ilkiä että potki2378simpsoneita odotellessa
..jaa tulikin hiljainen.. raitis perjantaipäivä.. hyvä niin sillä huomenna jytisee ja kovaa.. olutta, olutta ja enemmän18377nyt ryypätään
..energiajuomaa.. sain lahjaksi vanhan kännykän ja taskumatin täynnä virolaista vägevää.. synttäripäivälliseks on lasag9377joulupukki suuttu kerra
..kun olin joulupukin pikku apuri.. lennettii jenkeissä preerialla.. ja satuin juomaan pukin viimeset..kossut tuolta kos0377ken lähtee baariin?
PERVOKKI.. se on PERVOKKI joka lähtee baariin.. vaikka rahat on loppu..rahat on lopp..mutta myyydään vaikkapa..volvo..22377- 10377
maaliskuinen praha
..millainen on..? paistaako aurinko onko elbe tai valtava uimakelpoinen.. todennäköisesti vaikka kaverini hienoo hotelli11375Hansu-transu Hanhi. Pakkosyötetty hanhipullukka??
Mummo ankan Hansu-transu Hanhi renki? Mikä se oikeesti on? Tyttö poika, vai transu? Hansu olis pistetty jo lihoiksi ja8375kysymys kuuluu..
..että mitä tapahtuu jos ottaa sarvesta härkää,koivesta kanaa ja nenästä miestä? kertokaa.. nimittäin mä en tiedä mitä s10374matkalla SAVvoon..
..pervokin survivor kit.. lauantaiksi ja kymmeneksi päiväksi..kylmälaukku, karhupuku(makuupusssinvirka sekä karhujenesto13373jefferssonin lentokone
..otti mut kyytii.. aikamatkalle kuuskytluvulle.. ihan mieletön trippii..10372mene mettään
..on kaunis syksyinen aurinkoinen lauantaipäivä.. maastot kai sieniä pullollaan.. hirvikärpäset tunkeutuu sieraimiin ja29370nämä dvd:t pitää
..saada.. ren & stimpy.. mikäli ne löytyy deeveedeenä.. heh loistawaa.. bronkan kostoleffat bronkka rulettaa ja vincen p0369uuuuaaaaaaaaveeeeeeee
..tässä on muuten mansikin runo siitä meikäläisen pääkirjasta.. huuhaarunoutta nääs..osittain tännekin joskus lauottu mu27368kauppatorilla
..oli kauniita plondeja myymässä.. mansikoita..perunoita ja vaikka mitä.. en kyllä ostanut muuta kuin kupin kahvia ja na9367