jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
- 33966
nyt suihkuun
..että tuoksuu baarissa hyvälle..jospa sieltä jotain käsinkosketeltavaakin löytyisi..9958rio de janeiro..tammikuun runovirta..
tammikuun kylmä virta purasee suomessa.. onko enää marjoja tuomessa.. pitääkö lähteä ulos loskaan.. en tule ulos nyt.. e6954leidejä landella
..oli kauniita mustavalkosia lemmuja muuten kun käytiin tossa sunnuntairetkellä ..tulin miettineeksi että miksi naisista3950- 8945
yskin keuhkoni
..tietokoneen näytölle.. siinä ne nyt lepattaa.. keuhkopussit.. yskä on edelleen päällä ja se on tosi kuiva ja ärsyttävä29939wirtaa
..pistorasiasta vai kofeiinista?.. silmänluomet painaa.. vaikka olis paljon tekemistä tänään..23936luottokumppanin etsintä
..jepulis eli nyt olis aika.. en hypi enää rakkauden valtamereen mutta alotan sen luottokumppanin etsinnän.. minne pitäs26928omasta takaa/tainnutin
Jokaisella on varmaan omasta takaa kaasutainnutin. Kemikaalit saa itte valita. Huomasin tämän juuri. juu ja tämä on koke0920ontuva runo..tähän hetkeen..
..tuuli ulvoo..kissat naukuu.. ilotulitusraketit jo nyt korvissa paukkuu.. pitäsköhän pakata matkalaukkuu eikä ottaa sit17916- 0915
nyt alan
..olla tyhmä.. hampilääkäri poisti taas osan viisaudestani eikä se ees sattunut kun hiukan puudutettiin.. seuraava viisa43914odotan diiliä
..että oppisin bisnesmaailman salat.. hahah viimex nauroin sille joka yritti olla kukkona tunkiolla..32909lyyhyt kylmä kesää
..en halua elää sen.. on niin kylmää että vaikka olin paksun peiton alle tärisin kuin horkassa.. oli siis kuumetta.. sis30906ensi lauantaina
..talviturkki veks.. kuka sitä enää tässä vaiheessa pitäää? kesä on jo alkanut ja hikee pukkaa..30906juon, juon minä poika..
..juon..tässä lipitellään suomiviina-vissyy..jäiden kera.. ja ku seuraavan otan niin saatanpah pari sitruunatippaa mukaa32901suomen tietotoimiston nuutisia.
Paritalon roskiksesta löytyi ruumis Helsingissä: poliisi epäilee murhaa.. Ai epäilee?32901huomenna
..alkaa velkojenmaksu kierros niinkuin baarikierroskin.. tod.näk..kampista kallioon.. uskon kierroksen päättyvän viimeis40900lauantaituoppi
..otetaan tänään stadissa.. aivan liian hyvä päivä jäädä kotiin.. oliskohan kirpputoreja jossain päin stadii? pitäis men31894- 74882