jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
kuten tiedätte
..pervokilta on pudonnut muutama ruuvi päästä matkaillessa täällä huuhaa-maassa.. mietin kehtaisinko kertoa millä kaikil15624vttu mitä ininää ja yninää..
..korvan juuressa koko ajan.. ei helvetti.. Iii Iii Yyy Yy ii.. hae mulle viinaa.. hae mulle viinaa.. hei hae mullle vii3619illanistujaisten
..tarkoitus kaks sammunut yks lähtenyt.. kreikkalaisroomalaistapainia saunan jälkee näytti vöhän homolta.. yyhh.. pikkas20614- 2611
pervokin piti..
..käydä ostokksilla ja haNKKII SITÄ KARWAT VEX VAHAA JKOSKA OON NIIN PERKEKLE3EN karWANEN..no lahjakortti unohtu tietyus17611- 25610
Launeen juuret?
Ovatko Launeen juuret tosiaan syvällä Suomen metsissä? Kossukesä on ohi. EHkä voin jo kuukauden päästä alottaa uudestaan7610- 12609
pandasilmä
..onko teillä usein pandasilmä?.. mistä johtuen?.. mulla ei oo tainnut koskaan olla ihan pandasilmää.. vaikka joskus krä15608naurettavat lihapullat
..ne eiliset naurrettavat lihapullat.. kiinteys nolla.. hajos pannulle.. en ole ikinä hävennyt näin joten heitin häpeäni15608edessä köyhä kausi
..sikarilootan kolikotkin ovat hupenemassa.. elikä luvassa kuiva kausi rahallinen sellanen.. mutta mistä rahat huomisen16607koska en keksinyt..
..huuhaarunoo perjantaiksi vaikka kuinka pinnistin päätin olla enempää pinnistämättä pelkäen runojen tulevan housuun..pä24606kax supersöpöö
..naista oli eilen baarissa ja ne jopa keskusteli meikäläisen kanssaa.. hih hii hiiii hiii hööööhö hööö.-. harmi että lä25606- 9604
koska tänään..
..oon kotona enkä juo.. pyöritän partani ollalle ja panen pääni reikäiseen taskuuni mutten pudota sitä siitä reijästä ko30600- 17599
nokkaasi koputitko
..ikkunaani tänä aamuna varpune tai joku muu lintu..?.. herätit.. koputit peltii ja lasii.. sanoit terve ja lensit pois.12598juhlavieraaartt
..ovat vielä paikalla..kieldivät juomisren???? vaikka olen delvä ka korrekti kujn tatti,, joka kanlkaballa saseisiooo..24597khänni
..huomenna.. hyvin kovasti.. myöskin pyytää anteeksi.. mutta vasta ylihuomenna.. koska huomenna juo pervokki.. onkos sel16594hyv on olla
..hyv on olla kun on täysi vatsa ei polla.. neljä possunpihvii ja puolikattilallista riisii täys ollaan.. kuunnellaan hy14593