vihne
Vapaa kuvaus
Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
136
Kommenttia
3979
Muistelmia
Piirongin laatikosta osui käteeni pieni mustakantinen kirja. Se on vanha virsikisrja, joka myös Lahden litteenä tunnetaa33162Laulu ja hypyt
Alkoi ihan kiinnosta mitä uudessatestamentissa sanotaan ilosta ja ylistyksestä. Pakko siis selata Raamattua., kun tuuntu43155Rukousalttari 2
Pyhä, Pyhä Pyhä Herra Sebaot! Aloiyamme päivämme Jeesuksen nimessä. Tuomme eteesi kiitoksen kunnian ja ylistyksen. Kiitä37151Kaksi muuta ristiä?
Keskimmäisen ristin tiedämme ja olemme kuulleet siitä paljon puhuttavan, mutta mitä sinulle uskova merkitsee ne kaksi mu96149Kahdesti tai ...
Tiit: 10. Eriseuraista ihmistä pakene, kun häntä kerta taikka kahdesti neuvottu on Jäin miettimään, miksi kehotetaan lo3144Risti?
Paljon puhutaan rististä uskovien keskuudessa, mutta mikä on raamatullinen risti? Onko se: -joku sairaus -työttömyys j22139Yksin uskosta, yksin armosta...
Olemme saaneet lukea nämä teesit kymmeniä kertoja vuosien varrella. Sitä sovelletaan herätysliikkeen sisäisiin kysymyksi22123Väkevä haarniskoitu
Sattuneesta syystä jouduin tutkimaan tätä teemaa. Jeesus oli parantanut sabattina ja siitä syntyi kiistaa Hänen ja faris8122Lakihenkisyys!
Jossain ketjussa vilahti tuo sana. Minun mielestäni sitä sanaa käytetään hiukan liian yleistävästi. Siinä joutuu leimatu30120Heräämisiä?
Oletko havainnut, että ensihetket aamulla ratkaisevat paljolti päivän kulun. Heräämmekö Jumalan maailmaan Hänen lapsenaa12116Sauluksen raivo
APT 9: 1. Mutta Saulus puskui vielä uhkauksia ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin tykö, 2. J34113Kasteen puolustus!
Vauvan kastaminen on hyvää ja raamatullista siksi, että häntä siunataan siinä Jumalan nimessä ja vanhemmat ikäänkuin luo22112Onko meillä eväänä laivakorput?
Mieleeni tuli katkelma eräästä saarnasta ja se kuului näin: Suomalainen Amerikan siirtolainen päätti palata kotimaahansa44105Jeesuksen käsky!
Matteus 28: 18. Ja Jesus tuli ja puhutteli heitä, sanoen: minulle on annettu kaikki voima taivaassa ja maan päällä. 19.60104Lapsen mieli?
Joistakin jutuista inspiroituneena päätin keskeyttää kirjoituspaastoni, jota on kestänyt kohta kuukauden. Olen kuunnell19103Lähtemisen teologia
Olemmehan tottuneet, en tiedä onko suoraan opetettu, mutta sisimpään on painettu ja kaiverrettu tieto: Lähtenyt on aina18102ÄKS-ÄL 2.
Kumpujen yöstä nousi tuo palsta ja alkoi kiinnostaa kovasti. Se on niin pitkä, ettei kai kannata siellä keskustella.. Jo1294Hyvää itsenäisyyspäivää!
Olen syntynyt sodan keskellä 1943, mutta varsinaisesta sota-ajasta en muista mitään. Ensimmäiset muistikuvat voisivat ol593Avain herätykseen?
Aamutoimien aikaan koin, että Pyhä Henki alkoi avata herätyksen salaisuutta ja suorastaan puhui avaimesta. Liberaalit os1491Kristikunta
Kaikilla uskonnoilla on tavallaan oma pyhä kirjansa tai muu symboli, jonka ympärille koko oppirakennelma on rakentunut.1391