Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: FM Ammatti: Muu Siviilisääty: Naimisissa Lapset: 1

Aloituksia

70

Kommenttia

183

1. Sopimatontako?

Kysyn sekä suomalaisten että virolaisten mielipiteitä. En hyväksy joidenkin suomalaisten tapaa vähätellä Viroa ja virola
    Eesti foorum
    53
    6665
  2. Katsokaapas tätä!

Jonkin aikaa sitten löysin Netistä tällaiset ohjeet. Ne ovat tosin englanninkieliset, mutta herättävät varmasti täälläki
    Laki ja rikos
    7
    6278
  3. Voi hitto!

En ikinä enää kerro chatissa, että olen vammainen! Aiemmin olen kertonut sen vasta sähköpostissa tai puhe
    Kehitysvammaiset
    32
    5288
  4. Vai harras lestadiolainen!

Tapasin äskettäin kolmekymppisen miehen, joka kertoi olevansa lestadiolainen. Hän ei tarkemmin määritellyt s
    Lestadiolaisuus
    16
    2624
  5. Onko kukaan kuullut?

Kuulin pienenä riipaisevan laulun, jossa pikkutyttö kirjoitti joulupukille, että hänen äitinsä oli vakavasti sairas, ja
    Lasten musiikki
    3
    2555
  6. Tietoa?

Onko Unto Timonen tänne kirjoittaville tuttu mäyräkoirien kasvattaja? Hänellä on juuri nyt myynnissä kolme kääpiömäyriks
    Mäyräkoirat
    8
    2276
  7. Miksi ihmeessä?

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi romanit uhkailevat niitä yhteisön jäseniä, jotka arvostelevat kulttuurin perinteitä. Ti
    Romano
    13
    2150
  8. Nauruihminen

Tunteeko kukaan Victor Hugon romaania Nauruihminen, joka ilmestyi v. 1869? Se on suomennettu vuonna 1946, ja minulla on
    3
    2071
  9. Raiskatun käyttäytyminen mietityttää.

Tämä ei ehkä ole oikea paikka seuraaviin pohdintoihin, mutta haluan asiallisia kommentteja minua askarruttavasta aiheest
    Seksuaalinen väkivalta
    23
    1813
  10. Saarenmaan valssi

Tämä viesti ei ehkä sovi matkailupalstalle. Useimpien suomalaisten tavoin olen aina pitänyt todella paljon Saarenmaan va
    Tallinna
    10
    1809
  11. Jumalan valinta?

Kuten varmaan monet muutkin, olen joskus pohtinut sitä yleisesti tunnustettua uskomusta, että joulun pikku päähenkilö sy
    Yleistä uskonnosta
    47
    1808
  12. Kysymys

Onko Kennel Traveller's Bay tuttu tämän palstan käyttäjille? Se on Längelmäellä ja myy ainakin lyhytkarvai
    Mäyräkoirat
    0
    1688
  13. Uintiseuraa?

Olen nelikymppinen nainen Helsingistä. Olisiko joku kiinnostunut käymään kanssani uimassa aluksi 2-3 kertaa kuukaudessa,
    Uinti
    0
    1662
  14. Naisille

Toivottavasti tätä viestiä ei sensuroida. Osaako joku neuvoa? Olen lievästi CP-vammainen, ja minulla on vammaton kumpp
    Kehitysvammaiset
    10
    1522
  15. Liian innokasko?

Olen 28-v. yliopisto-opiskelija. Olen erittäin kiinnostunut mukavasta kolmekymppisestä miehestä, jonka ulkonäk
    Etsintäkuulutus
    2
    1502
  16. Hirvityksen kauhistus!

Voi hirvityksen kauhistus, mitä juuri hetki sitten löysin! En edes tiennyt, että Eestillä oli neuvostoaikana muka "kansa
    Tallinna
    6
    1398
  17. Hellyydestä

Eikö mies voi millään ymmärtää, että jos nainen on ahtaanpuoleinen eikä kuitenkaan liian pieni, hän haluaa, että seksi e
    Miehen logiikka
    7
    1384
  18. Käytkö näillä palstoilla?

Sinä, 33-v. helsinkiläismies, joka käytät treffipalvelussa nimimerkkiä "kosmikkoa", käytkö näillä palstoilla? Olit treff
    Etsintäkuulutus
    0
    1369
  19. Torjutut muistot

Katsoitteko tänä ilrana toimittaja Imbi Pajun dokumenttifilmin Torjutut muistot, jossa eestiläiset naiset kertoivat järk
    Yleistä Virosta
    7
    1262
  20. En luovuta!

Tutustuin kolmisen kuukautta sitten mukavaan mieheen, joka etsi seuraa tältä palstalta. Hän oli arka ulkon
    Sinkut
    2
    1171