Rouva Ratikka löysi hilpeän jutun joltain japanilaiselta nettisivulta. Tässä alkuperäinen artikkeli, jonka ideasta varmaan moni palstalainen on innoissaan. http://edition.cnn.com/2016/01/27/africa/south-africa-virgin-sc…
Hilpeä uutinen, kun aina on totuttu siihen, että rasset riehuvat. http://yle.fi/uutiset/loldiers_of_odin_ja_maahanmuuton_vastustajat_kohtasivat_tampereella__poliisi_otti_kiinni_klovneja/8619875 Kumman joukoissa seisot?
Olen ihmetellyt viikon puheenaihetta, eli miesten alistamista ja kiusaamista parisuhteessa. Palstallahan väitetään, että vain väkivaltaiset, pettävät ja naisia alistavat miehet kiinnostavat naisia. Samaan aikaan tiedotu…
Maksatko ylimääräisistä kanavista ja mitä katsot sieltä? Vai onko kenties käynyt niin, että ne näkyvät, mutta et vain muistanut alkuinnostuksen jälkeen perua niitä? Itseäni harmittaa, että pitäisi muutaman kiinnostavan …
Koska Suomi tuntuu olevan sinkkumiesten mielestä menetetty yhteiskunta, niin missä miehen mahdollisuudet onnellisuuteen olisivat paremmat?
Meillä miehillä on usein autokuume, enkä minäkään ole taudista vapaa. Jokunen mies väittää, että olisi naisillekin tärkeää, millainen auto miehellä on. Puhumattakaan, ettei sitä ole laisinkaan. Tiedän kaverin, joka peru…
1. Kerrot parisuhteen ongelmista toiselle naiselle Ei kannata valittaa toiselle naiselle vaimon tai tyttöystävän käyttäytymisestä tai parisuhteen huonoista puolista. Kumppani voi pitää sitä henkisenä uskottomuutena, yri…
Kenelle soittaisit keskellä yötä (tai vaikka aamutuimaan), jos avaimesi ja kännykkäsi olisi hukassa, talosi olisi palanut tai et tietäisi, missä olet?
Olettekos muuten huomanneet, että tänä viikonloppuna kaikki maksukanavat näkyvät? Viasatillakin olisi tarjolla nyrkkeilyä piiloagressiivisille ätmeille.
Tuossa toisessa ketjussa joku väitti, että 7 kuukautta on mitättömän lyhyt aika oppia tuntemaan toinen ihminen. Jotkut uskovat rakkauteen ensi silmäyksellä ja jotkut ovat vielä vuosikymmenenkin jälkeen niin epäileväisiä…
"Kyllä on kurpparaivoa, sillä jos olisit mies, etkä tyhmä ja ikäkriisiytynyt kurpppa, sinä et kurpparaivoaisi shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen muodossa, kun osoitetaan että kurppien MA laskee iän myötä, ja miehil…
Myrskytuulen vallitessa vaimo valitti, että on vaikeaa pysyä pystyssä. Minä siihen, että helppoahan sen pitäisi olla, kun Rouva Ratikka on niin lyhyt. Että minussahan on paljon enemmän tuulipinta-alaa. Lisäksi keksin pe…
Eilen oli firman pikkujoulut. Kerrankin sympatiani oli vähän ätmien puolella. Siellä oli yksi työkaverini, joka normaalisti istuu kuulokkeet ja pipo päässä paikallaan 8 tuntia päivässä, eikä juuri taukotiloja kuluta. Ke…
Olen lopen tympääntynyt terrorismista ja muusta ikävästä uutisoimiseen. Joka päivä valtava määrä ihmisiä kuolee sodissa, luonnonkatastrofeissa ja onnettomuuksissa ilman hysteriaa. Mutta kun parisataa ihmistä kuolee lent…
Mitäs palstapojat ovat tästä mieltä? "Minä ainakin etsin ensisijaisesti pantavaa miestä ja sen myötä selviää olisiko miehestä muuhunkin."
Katselin tässä samalla suosikkijoukkueeni peliä. Onko teillä jotain joukkuettä tai bändiä, jonka mukana elätte?
Jotkut naiset ovat huolissaan, ovatko miehensä silmissä kaikkein kauneimpia. Tai ainakin kyllin viehättäviä, ettei mies vilkuile muita. Jos kuitenkin vilkuilee tai peräti kehuu toista naista, aiheuttaa se usein riittämä…
Millä autolla ajelet ja miksi? Mitä auto kertoo sinusta? Mitä auto kertoo sinusta? MIKÄ OLIKAAN AUTOMERKKISI? BMW Bemarilla ajavat jupintapaiset. Useimmilla on kurja homma ja kurja liksa, mutta työnantajan omistamalla a…
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1440902700121.html Joku on ollut aviossa 12 kertaa ja toinen saman kanssa 5 kertaa. ;-)
Kuulin juuri, että yksi työkaverini elää uusioperheessä. Hänen avovaimollaan on siis yksi lapsi entuudestaan ja sitten heillä on yksi yhteinen lapsi. Olen törmännyt aiemminkin samanlaisiin kokoonpanoihin ja seurustellut…