Muutaman vuoden ikäinen Topfieldin tallentava digi-boxini alkoi pätkiä. Luin tätä palstaa ja jollain muullakin oli samanlaisia ongelmia. Joku asiaan vihkiytynyt arveli sen johtuvan siitä, että kondensaattorit olivat tul…
1. Jonkun bändin keikalle? 2. Elokuviin? 3. Katsomaan urheilukisoja tai matsia? 4. Teatteriin tai musikaaliin? 5. Katsomaan performancea tai johonkin muuhun omatoimiseen kulttuurihäppeninkiin? 6. Sirkukseen? 7. Jotain k…
Myönnettäköön, palstailu työaikana voi olla vaarallista. http://static.iltalehti.fi/uutiset/ratikkaetu0509op_uu.jpg
Olin tuossa taannoin firman kesäjuhlilla. Yksi naispuolinen työkaverini erosi pitkästä suhteestaan pari vuotta takaperin. Akateeminen, asiantuntijatehtävissä toimiva ja yhtään liioittelematta suorastaan kaunis. Mimmi ol…
Silloin oli elämässä muuta sisältöä kuin netti. Monenmoisia kehittäviä virikkeitä riitti, kuten linkin video osuvasti todistaa. http://www.stara.fi/2012/08/21/muistatko-miten-kulutit-aikaa-lapsena/
Sinkut-palstalata luin naisen kirjoituksen, joka ei ollut suunnattu minulle, mutta herätti uteliaisuuteni: "Käy maksullisissa, ovat ammattilaisia. Ei tarvi edes suudella tai halia, vain tyydyttää tarpeensa eikä huomioid…
Tämän päivän Iltalehdessä on juttu ruoan hinnan noususta ja päivän kysymyksenä: "Elätkö nälässä ruoan hinnan takia?" Vastauksia on tullut pitkälti yli 5000 ja 76% vastaajista kertoo näkevänsä nälkää. Tästäpä muistui mie…
Keskustelin tuolla "Naiset on liian helppoja"-ketjussa kaverin kanssa aiheesta. Kaveri oli sitä mieltä, että koska suomalaisten naisten rima on niin korkealla ja moraali alhaalla, niin on aika kääntää katse ulkomaille. …
Kumpiko kiinnostaa enemmän? Uutisissa sanottiin, että yleisurheilun EM-kisojen parasta päivää katsoi noin 1,2 miljoonaa suomalaista. Samaan aikaan fudiksen EM-kisojen välierää katsoi noin 0,7 miljoonaa suomalaista. Lopp…
Kuten joku kynäniekka taannoin totesi, että tässä on ensin katseltu lätkän mm-kisat, sitten futiksen em-kistoja, yleisurheilun em-kisoja alkulämmittelyksi ennen olympialaisia. Ja ettei tarvitsisi muijaa katsella, väliss…
Idea kirjoitukseeni tuli tuosta "Kilttejä miehiä ei halua enää kukaan" aloituksesta. Erityisesti moni raitis ja baareja vierastava tuntuu valittavan, ettei kumppania löydy. Wikipedia väittää, että naisista täysraittiita…
Parista muusta keskustelusta tuli mieleeni kysymys, johon haluan kuulla perusteltuja vastauksia. Miksi saamapuolella olevien on solidaarisempaa ja hyväksyttävämpäää vaatia etuuksia kuin maksajapuolen niitä vastustaa? Ei…
Olin eilen kaverini kanssa terassikierroksella. Viimeisessä paikassa pöytäämme lyöttäytyi naisseurue, jonka kanssa tietysti ryhdyimme juttusille. Ihan normaalia small-talkia eikä mitään flirttailua tai vihjailua. Minull…
Mitäpä naisen raivon pelko ei saisi ihmistä tekemään...
Venäjän armeijan kakkosmies, yleisesikuntapäällikkö, kenraali Nikolai Makarov tuskin yksityisajattelee puhuessaan Suomessa, vaikka ulkoministeri, vasurisossu ulkoministeri Erkki Tuomioja niin uutisissa väittääkin. Hän k…
Olen jälleen lueskellut tätä hulvatonta palstaa. Niin miesten kuin naistenkin ongelma tuntuu olevan, ettei löydy omat kriteerit täyttävää kumppania. Minulle tämä asia on suuri mysteeri. Tasoajattelu on tietysti kirosana…
Aamulehdessä oli moinen artikkeli. Minä voisin tuon vielä jotenkin allekirjoittaakin. Tosin tämänkin palstan hardcore-atm:en neitsyysfetissit löyvät väitettä korville. Minusta on perin skitsofrenistä samaan aikaan haave…
Kävimme Rouva Ratikan kanssa asiasta milenkiintoisen keskustelun. Tuoko mielestäsi ikä ja elämänkokemus automaattisesti aseman, josta voi neuvoa jälkipolvia? Kannattaako meidän seurata vanhempiemme ja isovanhempiemme ar…
Kuulin linkin biisin tänään pitkästä aikaa ja siitä tuli heti muutama innokas palstalainen mieleen. Niinpä halusin jakaa sen kanssanne. http://www.youtube.com/watch?v=Pfti0duFJf0
87% suomalaisista on sitä mieltä, että elämme edelleen hyvinvointivaltiossa. Palstaa lukemalla voisi tulla juurikin päinvastaiseen johtopäätökseen. http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2012/04/palkkaerot_ja_palvelukato_huolett…