Naiset aina valittavat, että heillä on ulkonäköpaineita. Ylensä tästä syytetään miehiä, vaikka samaan hengenvetoon kerrotaan pukeuduttavan itseään varten. Joku saattaa tunnustaa pukeutuvansa muita naisia varten, muttei,…
Luottofemakkomme Zombbari teki eilen maan mauttoman aloituksen, johon näköjään moni itsensärakastaja tarttuikin. Kaikesta huolimatta mittari näyttää jo nyt yli 800 viestiä, osa hapatukseen osallistumattomilta naisilta. …
Uutisissa oli haastateltu kansalaisia taloudellisesta tilanteesta ja varakkuuden määreistä. Vastausten keskiarvon mukaan ihminen, jolla on vähintään 50.000€:n auto, 300.000€:n asunto tai 60.000€:n vuositulot, mielletään…
Luin tuossa toista viestiketjua ja etenkin siihen linkitettyä vanhempaa keskustelua. Siinä eräs nimeltämainitsematon herrasmies antoi ymmärtää, että runsaiden muotojen ihailu on merkki miehen kypsyydestä ja älykkyydestä…
Monet ihmisethän keräilevät jotain. Tuntuu jotenkin hienolta omistaa jotain. Joku kerää postimerkkejä, Teemu Selänne rikkaana miehenä keräilee autoja ja minä olen ylpeä Aku Ankka kokoelmastani. Niinpä aloin miettimään, …
Teimme kerrankin päinvastoin kuin ylensä. Menimme illanistujaisiin kuudelta ja kotiuduimme äsken. Ylensä kun loisimme himassa puoleen yöhön, ennen kuin edes lähdemme juhlimaan. Tapetilla on taas ollut ikuinen itkuvirsi …
Menemme tänään juhlatilaisuuteen, jossa on paljon ihmisiä 60 ja kuoleman väliltä. Minulle sanottiin, että meidät on vahingossa pistetty istumaan sinkkupöytään. Rouva Ratikka sitten kysyi, että onko leskikin sinkku? Kosk…
Jatkokysymys kilpailuhenkisyyteen. Miten stressi, kilpailutilanne tai dead-linen aiheuttama kiire vaikuttaa tekemisiisi? Lamaannutko? Luovutatko? Muututko jännityksestä alisuorittajaksi vai saako pakko, kiire ja stressi…
Oletko omasta tai muiden mielestä kilpailuhenkinen? Kilpailetko ennemminkin itsesi kanssa vai muita vastaan? Millaisissa asioissa? Onko kilpailu mielestäsi ennemmin myönteinen vai kielteinen asia?
Suomessahan on muotia "kaunistella" ja käyttää englanninkielisiä tai englannista johdettuja titteleitä. Meidänkin firmassa sihteerit ovat assistenttejä, apulaiset virkailijoita jne... Oma lukunsa on päälliköiden titteli…
Nyt on kohkattu hallituksen ehdotuksesta nostaa ihmisten alinta vanhuuseläkeikää 63:sta 65:een vuoteen. Ihmiset ovat pöyristyneitä ja väittävät, etteivät ehdi nauttia eläkepäivistään vaan kuolevat saman tien. Kuitenkin …
Onko mielestäsi jotain ideaali-ikää, jolloin vakiintua parisuhteessa? Eli milloin olit tai olisit mielestäsi juoksusi juossut vai etkö ole koskaan moista kaivannutkaan? Vai onko aikeesi pysyä sinkkuna koko elämäsi? Onko…
Onko ihmisellä Suomessa valita asuinpaikkansa? Katselen tässä toisella silmällä A-zoomia, jossa kerrotaan Lapp(a tai i)laisten oikeudesta yhdenmukaisiin palveluihin. Jos minä saan sydärin tai Rouva Ratikka synnyttäisi, …
Rouva Ratikka oli pistänyt työhuoneensa uuteen uskoon. Sängyn alla oli "miljoonalaatikkoni", joka piti nyt hävittää. Vaikka muuten olen melko järjestelmällinen ihminen, sinne on sullottu kaikkea sekalaista, jota en ole …
Mikä on nykyinen kännykkä-äänesi? Ja jälleen kerran nimi otsikkoon ja linkki viestikenttään, kiitos!
Takavuosina maailmantähtien keikat Suomessa olivat harvinaista herkkua. Suomi oli hankalassa paikassa oleva pieni markkina-alue, johon ei kannattanut pahemmin panostaa. Tänne erehtyi lähinnä jo uransa ehtoopuolella olev…
Tuli jostain syystä tuosta armeija vs. synnytys aloituksesta mieleen sotilasarvot. Vaikuttaako miehen sotilasarvo mielikuvaasi hänestä? Onko väliä, onko vänskä vai sotamies? Entä sivari tai totaalikieltäytyjä? Millainen…
Kysymys tuli jo otsikossa, eli oletko asunut ulkomailla tai voisitko kuvitella tulevaisuudessa muuttavasi johonkin toiseen maahan? Vai onko oma maa niin mansikka, että koti-ikävä alkaisi vaivata pikapuoliin?
Sohaisen nyt kusiaispesää, että voin lukea nimimerkistäni tehdtyjä aloituksia loppupäivän. Kun vastustin sosiaalietuuksien nostamista, minulle vastattiin, että ne ovat liian pieniä, koska ne eivät minuakaan houkuttele n…
Näkyykö muillakin kaikki maksukanavat tänään ilmaiseksi? Viritin TV:n ja digi-boxin uudestaan ja aloin selaamaan kanavia. Normaalin parinkymmenen ilmaiskanavan lisäksi näkyy varmaan 100 muuta. MTV-Bace, MTV-Dance ja vai…