Tänään vietetään tätä amerikkalaisen massakulttuurin hapatusta, halloweenia. Kurpitsat päähän ja kaikilla on ah, niin mukavaa. Yksi vuosia maailmalla asunut kaverini on päättänyt rantauttaa tämän tavan Suomeenkin pitämä…
Nyt on pakko avautua minua (ja muutamia muitakin) ärsyttävästä asiasta. Ja se on kanssaihmisteni tapa törmäillä jalkakäytävillä. Tämä tosin kertonee siitä, ettei minulla ole oikeita ongelmia. (Eikä tämäkään oikeastaan o…
Eikö sinulla oikeasti ole parempaa tekemistä kuin tehtailla aloituksia? Runkkaisit vaikka välillä. Älä ainakaan luule liikoja itsestäsi. Vaikka halusinkin touhujasi kommentoida, niin et sinä kovin suuria (edes) halveksu…
Kun teet jotain, niin meneekö se helposti äärimmäisyyksiin? Jos dokaat, meneekö överiksi ja jatkuu aamullakin? Jos innostut uudesta harrastuksesta, käytätkö siihen kaiken vapaa-aikasi ja rahasi? Jos töissä on mielenkiin…
Onko teillä ollut tapana järjestää uuden työpaikan saatuanne uusille työkavereille sarvenkatkojaiset? Aikoinaan kun sain edellisen työpaikkani ja koeaikani loppui, en mahtunut toimiston ovesta sisään ja työmaalle mennes…
Viettäessäni toistaiseksi viimeistä lomapäivääni Suomeen palattuani ja kotipiiaksi jouduttuani, kysyn muitakin, kuinka vietät lomasi? Pidätkö lomasi yhdessä erässä vai pätkissä pitkin kesän tai peräti läpi vuoden? Viihd…
Olenko minä ainoa urheiluhullu palstallaroikkuja?
Tulipa mieleeni ongelma nuoruusvuosilta. Löysin aikoinaan useammankin heilan discosta. Kun olimme lyöneet hynttyyt yhteen, alkoi marmatus juhlimisestani. Kuulin mm. että varattujen ei tarvitse käydä baarissa tai että ba…
Naisilla tuntuu olevan kovempi hinku naimisiin. Samaiset naiset kuitenkin haluavat osoittaa riippumattomuuttaan ja yksilöllisyyttään säilyttämällä oman sukunimensä. Miksi sitten avoliitto ei riittäisi? Naiset perustevat…
Oletko vaihtanut elämäsi aikana työpaikkaa monta kertaa tai onko moinen juuri parhaillaan mielessäsi? Jos, niin miksi? Onko päällimäinen vaikutin palkka, työolot, uralla eteneminen, vaihtelunhalu, vittumainen pomo, väär…
Palstalla on tapana paheksua erityisesti naisten alkoholinkäyttöä. Nimitellään siiderivalaiksi, pubiruusuiksi ja ties miksi. Miehetkin tästä saavat osansa, mutta vähemmässä määrin. Tilastojen mukaan naisista kuitenkin s…
Tulehtuneen ilmapiirin keskellä Yle1:ltä mieleeni tuli äänestys, jossa etsittiin 10:tä eniten maailmaan vaikuttanutta kirjaa. 10:tä en keksinyt, mutta muutamia tuli mieleen. Voitte mieluusti korjata yleissivistykseni au…
Luin toista viestiketjua, jossa topakka täti kertoi heittäneensä vätystelevän miehensä ulos kämpästä. Minua on aina suuresti hämmästyttänyt tämä ilmaisu. Mitä te sillä oikeasti tarkoitatte? Pitääkö se ottaa konkreettise…
Mistä haluaisit miesten erityisesti sinua kehuvan? Olen lukenut useammankin jutun, missä nainen valittaa, ettei mies kehu hänen ulkonäköään. Jostain syystä en ole nähnyt yhdenkään naisen valittavan, etteikö heitä kehutt…
Jotkut istuvat kotonaan vaput, juhannukset ja uudet vuodet sanoen, etteivät halua osallistua pakkojuhlintaan. Minusta tämä on outoa, koska eihän kenenkään ole pakko juhlia, jos ei homma maistu. Minä pidän yleisistä huli…
Einsten1:n kuolemattomin sanoin: Taitaa olla aika tulehtunut ilmapiiri. Pitäisikö taas ottaa matkapuhelin käteen ja soittaa Zamiolle? Tätä vauhtiahan menee jo 1000 viestin raja rikki. Taitaa kirastuli kärventää pääsiäis…
Tyttis79:n aloittama ketju yhdenyön mihistä herätti ajatuksia. Olettamus kun tuntui olevan, että miehet ovat yhdenyön miehiä, "sitä oikeaa" odottavia, seurustelevia tai ikisinkkuja. Uskotteko tällaiseen luokitteluun? Mi…
Taas on lusittu 13 päivää töissä viimeisen 2 viikon aikana ja on vihdoin vapaan aika. Minun vapaapäivääni kuuluu pitkään nukkuminen, asioiden toimittelu, happihyppely, lähitaistelukontakti, sauna, ämpärillinen virvokkei…
Mitä mieltä olette tästä ennenkaikkea naisten lanseeraamasta ja käyttämästä termistä "laatuaika" parisuhteen yhteydessä? Vietätäkö sinä omassa suhteessasi laatuaikaa? Entä vietätkö sitä vielä määrän kustannuksella? Mitä…
Vaalit ovat taasen tulossa. Kokeilin vaalikonetta, joka vahvisti ennakko-odotuksiani. Äänestän näissäkin vaaleissa jälleen naista, jo ties kuinka monennen kerran. Eikä tämä edes ole mitään tietoista naisten suosimista. …