Luin tuota aborttikeskustelua ja siellä puhuttiin raskauskortista. Siitä siis selivää ainakin vanhempien veriryhmät, äidin sukupuolitaudit. Mitäs olette mieltä, jos sellainen kortti muutettaisiin yleiseksi panokortiksi …
Muistaako joku ketjun, jossa joku oli linkittänyt tänne naisten kuvia? Suurin osa miehistä oli sitä mieltä, että nainen (joku englantilainen tai jenkkiläinen malli tai näyttelijä), oletettavasti c-kupin rintoineen ja no…
Joku kirjoitti täällä taannoin, että minä olen nousukas. Aikani mietittyäni tulin johtopäätökseen, että kaveri oli aivan oikeassa. Minä olen nousukas. Ja sehän on yleisen mielipiteen mukaan halventava ominaisuus ihmises…
Siinähän se jo otsikossa tulikin. 1) Itseään korostavat rekatut (niin kuin minä) 2) Lipevät seuranhakijat 3) Feikki-nikit 4) Linkittäjät 5) Palstauudistus 6) Galleria kaikissa muodoissaan 7) Massapostaajat 8) Päivästään…
Tuli mieleeni tuosta Ziselin aloituksesta ja siitä versoneesta keskustelusta puutteessa eläminen. Ymmärtääkseni siinä todettiin, että jos jostain kieltäytyy omasta halusta, niin silloin ei kärsi puutteesta. Jos minä jos…
Kerrankin kysymys, jossa ei (edes piilo)vittuilla kellekään. Mitä nettimusiikkikauppaa suosittelisitte? Minulla on kassillinen c-kasetteja, laatikollinenn sinkkuja, toinen älppäreitä, vähän pienempi mini-disc-levyjä ja …
Aihe tuli mieleeni lähinnä iltapäivälehtien lööpeistä, joissa kauhistellaan ja vaaditaan kansan suulla kiellettäväksi milloin mitäkin. Aloin miettimään, että paljonko yksilönvapauksia voidaan rajoittaa sillä perusteella…
Olipas hieno ilma. Tavoistani poiketen heräsin kerrankin "ihmisten aikaan" ja päätin viettää päiväni ulkoilmassa. Kylläpäs sitä yhden päivän aikana ehtiikin. Ravintolalaivat, pussikaljaa Tokoin rannassa, Espalla, Mikonk…
Kaikkien kiusaksi liityn porukkaan, joka raportoi päivän tapahtumista, jotka eivät oikeasti kiinnosta ketään. Käytiin tänään istumassa iltaa kaverini luona, jonka kanssa teini-ikäisenä remuttiin arjet ja pyhät. Sittemmi…
Voi mikä itku ja parku täällä olikaan, kun ennen jonkun poistaessa viestinsä hävitti samalla koko sen alla olleen ketjun. No, nyt on saatu asiaan kauan odotettu parannus. Aloittajan nimi jää näkyviin, samoin loppu viest…
Olemme muutaman kerran kyläilleet jossain, missä on tarjolla ollut pelkkää kasvisruokaa. No tietysti, koska eihän kasvissyöjä lihaan koske. Eikä siinä mitään, pääseehän sitä kylästä suoraan snagarille. Mutta mitäs olett…
Ei mennyt päiväkävely hukkaan. Näimme lehmän ja sonnin Hakaniemen torilla, Maailma kylässä-festareilla jos jonkinmoista esitystä ja kotimatkalla miehen, jonka paidassa oli luuranko. Edellisestä Rouva Ratikka jalosti aja…
Katselin tuossa A-studiota, jossa turistiin EU:sta. Siinä sanottiin, että Suomi on EU:n nettomaksaja noin 150 miljoonan €:n osuudella. Tämähän tekee noin 30€ per suomalainen per vuosi. Jos eroaisimme EU:sta, niin mitä h…
Miksi on moraalisesti kunniakkaampaa harrastaa seksiä ihastuksen tai rakkauden vuoksi kuin pelkästä himosta? Olettaen, että on sinkku eikä petä ketään.
Pitääkö vanha sanonta paikkansa, että jos ei ole heilaa helluntaina, niin ei ole aidsia adventtina? Lisäkysymyksenä, että onko sinulla helluntaiheilaa? Jos, niin pelkäätkö adventtia?
Onpas metka uudistus. Vielä kun selviäisi, että mistä arvosteluiden tulokset voisi katsoa.
Tuli mieleeni tuosta adoptioketjusta seuraavaa: Kaikki rekatut joko kannattivat tai suhtautuivat neutraalisti liberaaliin adoptio-oikeuden laajentamiseen. Vastaavasti sitä vastustettiin eseiden rekkaamattomien taholta. …
Kukkosen aloitus stimuloi minut perumaan pyhät periaatteeni ja pistämään lusikkani palstasoppaan. Koska narsismi onkin todella yleistä, se on helppoa tunnistaa ja palstalla syytetään kaikkia jatkuvasti itsensä tehostami…
Mikä on oma suosikkivaatteesi? Entä vastakkaisen sukupuolen päällä? Farkut? Korsetti? Boxerit? Onko sinulla mielestäsi mitään vaatefetissiä?
Onko vapunvietosta selvitty hengissä? Tuliko morkkista? Löytyikö vappuheilaa? Riittikö virvokkeet? Seurasiko niistä megalomaaninen kankkunen? Vai passasitko koko vapun ylimielisesti hymähdellen "amatöörijuhlijoille"?