RakkausrunotVastattu 19v

ODOTATKO

♥:(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o):♥ Anna minulle aikaa En tiedä oleko minun - mutta sen tiedän että sydämeni on matkannut jo puoliväliin sinua Minulla on tuuli kädessäni Onko ikkunasi auki Odotatko viereesi - ~ Minua ~ ♥:(o)¤(o…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN PILVIÄ

O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O Yö on pilviä täynnä Silmäni rukoilevat unta Miten minä jouduin tähän tilanteeseen Syntymättömät kyyneleet polttaa Eletty katsoo syvälle sisimpään Miksi ihminen pitää aina rikkoa Jos sitä ei tee …
RunotVastattu 14v

**¤HUNAJAA¤**

http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10015/normal_354PSuoTorstaina1762010.jpg ¤**¤**¤**¤**¤*¨¤¨*¤**¤**¤**¤**¤ Hän saapuu - Hän kulkee varmoin askelein Tietä kapeaa Pölyn peittämää Käsissään - Hän kantaa mukanaan Huna…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄNYÖ

♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥ Veden pinnassa taivas Pääskynlento yli lammen Melkein pintaa kosketta Ei kuitenkaan Joutsenet - rauhaisat vanat vain seuraa Vedenpinta pehmeä Sydänyö ja sen kauneus ♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN VARTIJA

♥.:.ooo.:.o♥o♥o.:.ooo.:.♥ Sinä teit minusta epäilijän Tunteiden vartijan Nyt tyrmän avaimet uumallain kuljen - en kuule sydäntäin Kun se pimeydessä huutaa oikeuttaan - suljen korvani vaan Sinä teit minusta epäilijän - R…
RakkausrunotVastattu 19v

''VIERAS''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ikävä istuu viereesi Laskee käden kädellesi ja kertoo kuinka sinua kaipaan Hiljaa se kertoo että ilman sinua lämpimät tuulet eivät hyväile sydäntäni ~ Rakkaani ~ Pyydä…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄNÄÄN ON TOISIN

♥.:_::_:.oOo ♥♥ oOo .:_::_:.♥ Oletko vielä ystäväni Sinä joka lensit hetken minun taivaallani Näytit - kuinka valkoiset siivet voikaan muovata kesäisiä pilviä Kuin tuuli lensit ylläni Mutta minä onneton - maahan kahlitt…
RakkausrunotVastattu 17v

::¤:: KOLMAS RUNO ::¤::

♥:¢¢:♥:¢¢:♥:¢♥♥¢:♥:¢¢:♥:¢¢:♥ Tässä syreenipuun alla - Rakkaani - Lue minulle runo jonka lauantaina kirjoitit Se runo joka kertoi linnusta ja pilvistä Kirjoitit sen kun olin kävelemässä puutarhassa auringonlaskun jälkeen…
RakkausrunotVastattu 18v

MINKÄS TEIT

♥¨Q¨¤¤¨Q¨¤¨[ *♥♥* ]¨¤¨Q¨¤¤¨Q¨♥ Se tuli jostain kuun takaa Heitti tähtiä pitkin taivasta Ja jäi iltapilvelle istumaan Siinä illassa - minä katselin taivaalle ja olin varma että näin enkelin Se katsoi ja hymyili ja puhals…
RakkausrunotVastattu 19v

ÄLÄ KYSY

oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo Upota sormesi hiuksiini Voimalla vaadi Älä anna minulle tietä paeta Älä kysy - älä odota Pakoita minut vastaamaan kaikella intohimolla Sieluissamme tuli ei anna rauhaa ennen kuin kosk…
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDETON

###################### ################### Suljettuja sieluja Pimeyden varjoja toisten läpi kulkevia Valoa kaihtavia itkuja Tyhjissä luolissa ulisemassa jotain - itsekkään tietämättä Ei varjot elä auringossa Siis mitä h…
RakkausrunotVastattu 18v

YÖTAIVAS

♥*¤*¤*¤*¤*¤¤¤*¤*¤*¤*¤*¤♥ Miten öinen taivas onkaan niin syvän sininen syksyisin Kaiken nukahtaessa minulle se herää - enkä minä voi silmiäni ummistaa Kaikkeuden alla Jokin vain ottaa syliinsä Hyväilee poskeani On niin h…
RakkausrunotVastattu 18v

KUIN ELOKUVISSA

♥´*`♥´¤`♥´*`♥´¤`♥´*`♥´¤`♥ Etkö voisi joskus olla vääntämättä sitä Platonia tai Sokratesta Puhu joskuskin kuin Uuno että - 'Haluaisikos kaunis neitokainen lähteä ajelulle' Tai - Koppaisit syliin ja sanoisit kuin Pekka Pu…
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI HETKI

♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥ Henkäys Ihollesi kulkemaan Jokena ~ Merenä Uneen ja tietoisuuteen - Huulesi - Kuumana minulle Niin ~~ Juuri niin ~~ ♥¤~~~-~¤♥♥¤~-~~~¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

ASKELEEN LÄHEMPÄNÄ

♥o☼o☼o☼o☼o☼o☼◄oOo►☼o☼o☼o☼o☼o☼o♥ Ehkä hän rakasti - Mutta se rakkaus ei tavoittanut minua Hän rakasti niin monia asioita mutta ei niin väkevästi yhtäkään Ei se ollut rakautta joka olisi tuntunut kouraisuna sisälläni Häne…
RakkausrunotVastattu 18v

ILO

♥oOo♥♥~¤~♥♥oOo♥♥~¤~♥♥oOo♥ Kun yö on ohi Kun sateet ovat lakanneet ja linnut pöyhivät sulkiaan Kun aamua näyttää voimansa - Kutsu minua vielä Pyydä minua luoksesi Kun valo on voittanut ja kaikki puutarhan kukat kukkii - …
RakkausrunotVastattu 18v

NOUSEVA KUU

♥ *o*{X}*o*{X}*o*{X}*o* ♥ Minä päästän sinut - Niin kuin auringon kuuluu nousta ja laskea niin sinun kuuluu vaeltaa Kuinka voisikaan sädettä vangita Nostan käteni - melkein kosketan Minun kuuma kesäpäiväni Minun punerta…
RakkausrunotVastattu 18v

SULOINEN UNI

♥_¤"Q"¤_¤"Q"¤_¤"Q"¤_♥ Ei se kuu valvottanut niin kuin luulin Uneen se tuuditti ja siellä kuulin Kuinka kaksi sydäntä keskusteli Ei niin kuin päivisin sanoin salailevin Vaan onnesta toisiaan kiitteli Solisi rakkaus kuin …
RakkausrunotVastattu 16v

Hellyydellä

Tänä aamuna rakastan sinua hellemmin kuin koskaan Niin hyvä herätä Keinua kaikessa täydellisessä Minun kaikki ajatukseni suuntautuvat sinuun kuin kädet nämä hitaasti pehmeästi kasvoilllesi hiuksiisi sydämmeesi - sinuun …