Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mihin se ystävyys loppui?
23.06.2007 19:04
on lihavaa riitaa parempi vaihtoehto
23.06.2007 19:02
haluaisit noin epäluotettavan miehen takaisin. Hanki oma elämä ja anna miehen mennä. Muutaman kuukauden kuluttua jos hän on takaisin pyrkimässä, niin huomaat ihmeeksesi, ettet häntä huoli. Älä ole kynnysmattona kenellekkään, ikinä.Äläkä käyttäydy niinkuin hän olisi se maailman ainoa tavoiteltava mies.
23.06.2007 12:53
mitä haluat ja toimi sitten sen mukaan. Mahdollisimman vähän ketään loukaten. Älä elä kaksoiselämää, se vie henkisiä voimavaroja liikaa, eikä johda mihinkään.
23.06.2007 12:50
onkin kummaa, että jaksat kun kerran pakko on. Pakon edestä sitä ihmisellä löytyy voimavaroja niin, että itsekin hämmästyy. Tämän koettelemuksen läpi käytyänne olet vahva ihminen. Toivon teille onnen kantamoisia ja tsemppiä sekä paljon avuliaita tuttavia ja sukulaisia.
23.06.2007 12:48
on paljon hyvääkin kun olet hänet valinnut. Tuntuu käyttävän kiusaamiseesi keinoja jotka todella toimivat. Jospa sanot hänelle, ettei sitä koskaan tiedä kumpi ensin lähtee, mies vai vaimo. Sen neuvon annan että et milloinkaan ole miehellesi itsestään selvyys. Olen itse ollut 32v naimisissa miehen kanssa jota on aina vaivannut huono itsetunto ja joka alkuun teki mustasukkaisuudella elämästämme kurjaa. Rakastin ja rakastan kuitenkin, joten tässä sitä ollaan. Toimi vaistojesi varassa äläkä koskaan tee niinkuin neuvotaan, jos neuvot vähänkin tuntuvat huonoilta!!!!
23.06.2007 12:46
minä joka tykkään nukkua aamuisin. Menen illalla hyvissä ajoin nukkumaan mutta ylös nousen vasta kahdeksan jälkeen jos ei tarvitse mihinkään mennä. Minä tarvitsen pitkät yöunet.En sitä nukkumista tarvitse kasvamiseen, mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia. Kyllä niitä yhteisiä tuntejakin päivään mahtuu, eikö vain. Älä turhaan tee kärpäsestä härkästä.
23.06.2007 12:41
aikuinen.Välillä vähän höpsö ja lapsellinen ja ehkä lapsenmielinenkin. Kikattelen kaksoissisareni kanssa ja katson elämää ruusunpunaisten silmälasien läpi ja olen hyvinkin optimistinen. Joskus taas heti aamulla olen aikuinen ja ärtynyt sellainen. Aikuinen uskaltaa näyttää sisäisen lapsenmielisyytensä eikö vain.
21.06.2007 16:57
että asia vaivaa sinua. Äiti tekee hallaa niin tyttärelleen kuin itselleenkin kun tuollaista sallii. Itsenäistyminen olisi omiaan tuolle tyttärelle. Mitäpä jos äiti muuttaakin sinun luoksesi ja tytär joutuu itse sotkunsa siivoamaan. Pitäisi lailla kieltää meidän äitien liika hössötys. Tolkku kaikessa, niin auttamisessa kuin höösäämisessäkin.
21.06.2007 07:55
Kaunista juhannusta niin sinulle kuin kaikille muillekin.
21.06.2007 07:52
että kaikkein ahneimmin käyttäytyvät ihmiset, joilla ei ole mitään hätää taloudellisesti. Omistaminen vain on tärkeää. Kyllä monet itkut on itketty maailmassa perintöriitojen vuoksi. Hullua.. ei maksa vaivaa. Jos ei sitä perintöä voida tasapuolisesti jakaa, niin ulkopuolinen ihminen hoitamaan hommat, niin ei tarvii olla naama väärinpäin kenenkään. Minä toivon että itse olisin tuollaisen yläpuolella kun se aika koittaa että omista vanhemmistani aika jättää.
20.06.2007 21:19
tuntuu helpommalta kun viina vie estot niin siitä vaan!! Itse olen absolutisti mutta muut juokoon kunhan eivät kaikkia järviä kuiviksi juo. Vitsiä pukkaa....
20.06.2007 20:52
vain numero paperilla. Saapi kaikki halukkaat kirjoittaa sinne, missä tuntuu synkkaavan. Sopu sijaa tekee
20.06.2007 20:50
idea on ihan hyvä mutta ne vitsit ei toimi niinkuin oletin. Vähän olen pettynyt.
20.06.2007 20:49
Osoitti lapsillensa ettei halua heille mitään jättää,myi talonsa tämänhetkiselle vaimolleen, ettei me lapset saada mitään. Mutta minusta se osoitti vain vastuuntuntoa. Hänen vaimonsa tulevaisuus on turvattu ja kyllä se niin on että minä en kenenkään perintöjä kyttää. Kaikki käyttäköön rahansa jo eläessään niin ei tarvii perillisten tapella.En ole isäni kanssa vuosikausiin ollut tekemisissä niin oishan se perin kummallista jäämistöä kaivella ahneus silmissä.Vaikka... ei muistoja silti voi minultakaan viedä.
20.06.2007 20:47
Kun luen kirjoituksiasi, käyn katsomassa minkälaisen ihmisen mielipiteitä luen.... tuntuu tutummalta heti. On painoarvoa sanomisilla... en tiedä, taidan olla vain utelias. Mutta kiva näillä palstoilla on ollut mielipiteitä vaihtaa.
20.06.2007 13:45
49v ja elokuussa täyteen tulee tämä 50
20.06.2007 13:38
ja painonvartijoiden pisteillä yritän pyöreyttä muuttaa...vaan tiukassa on läski.
20.06.2007 13:35
on paljon fiksumpi kuin ruotsin kielinen veljensä. Suomalaisen kieli taipuu niin ruotsiin kuin englantiinkin aina tilanteen mukaan. Ruotsalainen puhuu vaan ruotsia ottamatta muita huomioon. :)
19.06.2007 22:30
pitäisi? Onneksi ei ole vielä tarvinnut edes leikillään ajatella ettei olisi konetta tai nettiyhteyttä.
16.06.2007 16:36
25 / 27