relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Palsta on kuin peili.
Teki mieli vaan sanoa. Jos joku heti tajua, niin kyllä se kuitenki kaikille aukeaa, kun kattoo sinne peiliin.3457- 10448
Grillasitko?
Tuliko menneenä viikonloppuna grillailtua? Jos tuli, ni montako kiloa? Elävää vai kuollutta lihaa, vai kenties molempia?11447Jossitteletko?
Mitä jossittelet jos jossittelet? Jos et jossittele, ni miksi et? Onko elämässä yksi tie ilman jossitteluja ja vaihtoeht14445Nonii. Akka SOITTI!!
jA MÄ oon viä,lä' kotona. Voi perkele. Muttaku ei huvita lähtee baariin.,2443Olikos se niin,
että miehen siemenjohtimet on kohtuu helppo avata jos vaikka päättäis ne tukkia? Eikös sinne vedetä vaan joku solmu tmv?20443- 18442
- 87437
Voiko koiraan rakastua?
Akka piruilee, että oon rakastunu meidän koiranpenikkaan, mutku musta se vaan on niin ihana. Akkaki on ihana. Voiko teh28436Hitto,
on päässy peruskunto talven aikana vähä rapistumaan. Kävin polkupyörällä koiran kanssa aamulla n. 5 km:n lenkillä ja ens74434Suomen valtio on kusessa.
Esimerkiksi metalliteollisuuden vienti on tippinut noin 43%:a vuoden takaisesta ja hallistus on vienti- ja suurteollisuu18431Mainoskatko: Tunnelukkotesti
http://www.skeematerapia.fi/index_tiedostot/Page404.htm Käykää tekemäs ja tutustumas muutenkin skeematerapiaan, jos sit32430Mikä laittaa miehen hiljaiseksi?
Ainakin sellanen, että kun mies tulossa töistä ajoissa kotiin ja soittaa akalle, niin se on shoppailemassa ja sanoo puhe51429hossi, hymy, puska, runontaja ja rusalkaa
Vanhuus ei näköjään todellakaan tule yksin. Lukekaas mun tätä edellinen alotus uudestaan, ja lukekaas omat vastauksenne9427Kyllä naisen kanssa on sitte mukava olla.
Mutta kyllä siitä on mukava päästä erohonki. Edes välillä.14426Mitä lasissa/tuopissa?
Täälllä Sakua. Elämäni ensimmäistä kertaa, eikä tää nyt paskempaa ole.58426Jumalauta Rattis!
Ratikka ilman kuljettajaa aiheutti suuronnettomuuden vaaran Helsingissä http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkist9423G: Jos kersat näkee nälkää Suomessa,
ni kenellä on tästä asiasta ensisijainen vastuu ja velvollisuus korjata asia paremmaksi? Onko se ensijainen vastuu yhtei13420Se on ikäkysymys, joten älkää masentuko poijjaat,
vaikkei heti saisikaan. "Nämä naiset harrastavat todennäköisimmin seksiä ensitreffeillä Lehden tutkimuksen mukaan neli21420Valkoisen lihaa syövän heteromiehen luopumisen tuska.
Meillä oli vielä sata vuotta sitten valtaa. Nyt se valta on jaettu eläinten, naisten, värillisten ja homojen kesken. Mi25419