relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Miksi ei koskaan onnellista loppua?
Miksi nykyaiakana keiken pitää mennä niin, että nainen ensin viettelee ja viettelyn jälkeen lähtee heti litomaan. Ja kai8414- 18413
Huonekalujen kasaus.
Se ikuinen miehinen juttuhan on tämä huonekalujen kasaushomma. Hermot menee jne. Tänään oli kyllä sellanenkin extremeko7413Vapaussota
Canal firstiltä tulee nyt Raja 1918. Nytkun maksulliset kanavat näkyy ilmaseksi, ni kantsii tilaisuus hyödyntää.16412Tylyä mutta,
mä olen ihan rakastunut, joten ihan pakko. Mielikuvitusvauva, olkaa hyvät: http://www.aijaa.com/v.php?i=6153324.jpg35412Missäs se yks tyyppi on?
Se joka höpötteli niistä tukevista oksista ja erinäisistä köysitempuista. Et viittis ilmottautua?8410Nonii, joko palattais miehen logiikkaan?
On meinaan sitte pikuusen ahdistavaa ja vaarallista liikenteessä ja kaupoissa kun kaikki akat ja mummot on kans siel 24/11407Mitäs jos?
Mitäs jos sulta otettais kaikki materia pois, niin mitä jäis jäljelle? Kestäiskö esim. parisuhde ja/tai muut ihmissuhtee91407Tietojenkäsittelyongelma.
Olen viikon sisällä saanut tietää, että -äitini on polttanut tupakkaa siihen saakka kun alkoi minu odottamaan(tähän saa9406Kyllä oli kiva tulla kotia,
kahden päivän ja 36:n työtunnin reissun jälkeen, jonka reissun piti kestää vaan yhden nätin 6:n tunnin päivän. Aina kaik49405Naisilta pääsy kielletty.
Ei mul mitää asiaa ollut. Ja perkele ku pyydetään linkittämään kauniiden naisten kuvia, ni eiköhän eu5402Naiset sanoo
arvostavansa suoraa puhetta, mutta sitteku sanot suoraan mitä tunnet, niin saat käsilaukusta päähän. Kummallinen tapa o8402Voiko avioliitto kestää miehen masennuksen?
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1110045/lehti-pertti-salovaara-eroaa Salovaara ei ole ainoa mies Suomessa13401Legot on sovinistisia.
Kauhia epäkohta löytyi tasa-arvojutuista, ihmekään ettei akat ymmärrä mistään mitään, ku tytöille ei oo omia legoja. Jo13397Palstan taso?
Siis, mitä lasissa? Mä otan Carlbergia, ja saatanpa ottaa oikein kalsarikännit, ku maistuu niin hyvin. Ja neloselta tul11396- 16395
- 57393
Tärkeintä elämässä on
olla tärkiän näköönen. Sillei sitte oo niin väliä, että onko tärkiä vai ei. Mut vaikka olis kuinka tärkiä ja jos on t12391- 14390
Mitä teet jos
vieras tai puolituttu nainen tulee 'iholle'? Eli, jos joku muu kuin oma nainen tulee aivan sinuun yllättäen kiinni. Kysy18389