relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
klo 13 ratkeaa Suomen kohtalo.
Mitä veikkaat Nokian tuloksesta? Yllättääkö positiivisesti, vai negatiivisesti? Ite veikkaan positiivista yllätystä(men8315Mites joulusuunnitelmat?
Kinkku uunissa ja punkku korkattu, joten meillä on joulu alkanut. Huomenna tulee loput kakarat, siivotaan, laitetaan ku44314G: Kohtuullisuudesta
Paljonko on mielestänne miehelle kohtuullinen määrä autotalliaikaa illassa? Paljonko on mielestänne miehelle kohtuulli22311Mä oon koko viikonlopun
kytänny, että koska joku näsäviisas 'entinen' nettiaddikti tulis komentamaan palstalaiset pihalle, kun on ollu niin komi15310Näin elämäsi mullistuu kymmenessä vuodessa
Koko ajanlaskumme ajan maailman voimasuhteet ovat muuttuneet 200 vuoden ja 7-8 sukupolven jaksoissa. Nyt kokemamme Kiina28305Tajuatko vai etkö?
Kumpi on helpompi sanoa ääneen? Kummassa tapauksessa tunnet itsesi paremmin ja yleensä osut oikeaan, tajuamisessa vai ta6302Bahrainkin päihitti Suomen talouden vapaudessa
Suomi saa kritiikkiä julkisen hallinnon koosta ja julkisista menoista. Myös työmarkkinoiden jäykkyydet herättävät arvost65302Masentavin mainos ikinä,
on Finnmatkojen mainos, jossa kerrotaan, että elämme keskimäärin 29 000 päivää ja niistä 10 000 nukumme, 9 000 teemme ty12302- 12301
Omistaminen vs. rakastaminen
Toista ei voi omistaa. Sehän on totta. Jos mä kysyisin, että omistatko vai rakastatko niin luultavasti kaikki vastais se105301- 11299
Porvarihallitus jatkaa.
Ylen taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan porvarihallitus jatkaa seuraavallakin hallituskaudella ja seuraava pää12298Torille häpeäpuuhunko seuraavaksi?
Ruotsin oikeusministeri Beatrice Ask suunnittelee seksin ostajille uutta rangaistustapaa. Oikeusministeri haluaa, että s43298720 miljardia euroa,
4320 miljardia Suomen markkaa... Se on aika paljon rahaa. 1440 € per EU:n kansalainen. Toivottavasti se riittää. http:/33297- 14295
Minulla on unelma.
Oletteko nähneet elokuvan 'Tucker - mies ja unelma'? Leffahan on pikkasen romantisoitu, mutta tositapahtumiin perustuva4294Kehtaako tässä enää käydä baarissa?
Siis ollenkaan? Olen nyt seurannut tuota BB:a ja ku mä en meikkaa ollenkaan ja nykymiehet meikkaa baariinkin...Siis daa?32293- 9287
Kumman hyväksyt paremmin
maskuliinisen naisen vai feminiinisen miehen? (kaiken suvaitsevien valopäiden on sitte turha tähän vastata, että 'mä ai21287Mokasko
McLaren taas? Tai mokaako se huomen taas lopullisesti tämänki kauden, vai kuinkahan käy? Minä veikkaan, että Massa ja F8286