Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. klo 13 ratkeaa Suomen kohtalo.

Mitä veikkaat Nokian tuloksesta? Yllättääkö positiivisesti, vai negatiivisesti? Ite veikkaan positiivista yllätystä(men
    Miehen logiikka
    8
    315
  2. Mites joulusuunnitelmat?

Kinkku uunissa ja punkku korkattu, joten meillä on joulu alkanut. Huomenna tulee loput kakarat, siivotaan, laitetaan ku
    Miehen logiikka
    44
    314
  3. G: Kohtuullisuudesta

Paljonko on mielestänne miehelle kohtuullinen määrä autotalliaikaa illassa? Paljonko on mielestänne miehelle kohtuulli
    Miehen logiikka
    22
    311
  4. Mä oon koko viikonlopun

kytänny, että koska joku näsäviisas 'entinen' nettiaddikti tulis komentamaan palstalaiset pihalle, kun on ollu niin komi
    Miehen logiikka
    15
    310
  5. Näin elämäsi mullistuu kymmenessä vuodessa

Koko ajanlaskumme ajan maailman voimasuhteet ovat muuttuneet 200 vuoden ja 7-8 sukupolven jaksoissa. Nyt kokemamme Kiina
    Miehen logiikka
    28
    305
  6. Tajuatko vai etkö?

Kumpi on helpompi sanoa ääneen? Kummassa tapauksessa tunnet itsesi paremmin ja yleensä osut oikeaan, tajuamisessa vai ta
    Miehen logiikka
    6
    302
  7. Bahrainkin päihitti Suomen talouden vapaudessa

Suomi saa kritiikkiä julkisen hallinnon koosta ja julkisista menoista. Myös työmarkkinoiden jäykkyydet herättävät arvost
    Miehen logiikka
    65
    302
  8. Masentavin mainos ikinä,

on Finnmatkojen mainos, jossa kerrotaan, että elämme keskimäärin 29 000 päivää ja niistä 10 000 nukumme, 9 000 teemme ty
    Miehen logiikka
    12
    302
  9. Kertokaas,

mikä on George W. Bushin vaimon etunimi? Ei saa luntata!
    Miehen logiikka
    12
    301
  10. Omistaminen vs. rakastaminen

Toista ei voi omistaa. Sehän on totta. Jos mä kysyisin, että omistatko vai rakastatko niin luultavasti kaikki vastais se
    Miehen logiikka
    105
    301
  11. Sain akalta farkut,

niiden merkki on relaxed =D Sori, pikkupäissäni alan olla.
    Miehen logiikka
    11
    299
  12. Porvarihallitus jatkaa.

Ylen taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan porvarihallitus jatkaa seuraavallakin hallituskaudella ja seuraava pää
    Miehen logiikka
    12
    298
  13. Torille häpeäpuuhunko seuraavaksi?

Ruotsin oikeusministeri Beatrice Ask suunnittelee seksin ostajille uutta rangaistustapaa. Oikeusministeri haluaa, että s
    Miehen logiikka
    43
    298
  14. 720 miljardia euroa,

4320 miljardia Suomen markkaa... Se on aika paljon rahaa. 1440 € per EU:n kansalainen. Toivottavasti se riittää. http:/
    Miehen logiikka
    33
    297
  15. Suurin kuppikoko

minkä tiedät kaupasta löytyvän?
    Miehen logiikka
    14
    295
  16. Minulla on unelma.

Oletteko nähneet elokuvan 'Tucker - mies ja unelma'? Leffahan on pikkasen romantisoitu, mutta tositapahtumiin perustuva
    Miehen logiikka
    4
    294
  17. Kehtaako tässä enää käydä baarissa?

Siis ollenkaan? Olen nyt seurannut tuota BB:a ja ku mä en meikkaa ollenkaan ja nykymiehet meikkaa baariinkin...Siis daa?
    Miehen logiikka
    32
    293
  18. Tarviiko lähteä töihin

jos kukaan ei tule hakemaan?
    Miehen logiikka
    9
    287
  19. Kumman hyväksyt paremmin

maskuliinisen naisen vai feminiinisen miehen? (kaiken suvaitsevien valopäiden on sitte turha tähän vastata, että 'mä ai
    Miehen logiikka
    21
    287
  20. Mokasko

McLaren taas? Tai mokaako se huomen taas lopullisesti tämänki kauden, vai kuinkahan käy? Minä veikkaan, että Massa ja F
    Miehen logiikka
    8
    286