haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Aistien ääni
näen näen kauas, kauemmaksi tunturien valkoiset huiput revontulten sahaavan sähinänkin mutta jos olisin sokea katsoisi12538Ihmisen tuhka
Nuuhkaisen pakkasaamua kylmä käy nilkkoihin kiiveten ohimoilleni asti. Jos nyt olisi kesä korvani tavoittaisivat kosk26537Lue minua kerran vielä
Ylitin tummia vesiä löytääkseni vakaan maan jalkojeni alle. Luoja, kuinka kaipasinkaan jokaisella hengenvedollani elä16536Kaksi nimetöntä runoa
kirjoittaisin sen musteella enemmän elävänä, enemmän käteni näköisenä kuin yhdenkään koneellisen fontin jälki sydänvere21533Sanaton arkki
vaikka ripottelisin kuinka paljon sanoja paperille tuntuu ettei niissä yhdessäkään ole voimaa ei sinnikkyyttä, tarttumap21531Turha puhua rakkaudesta
nyt on jo elokuu ja valo käy entistäkin ohuemmaksi pimeys raskaammaksi alkaa yölliset ihmisille salaiset tähtien rii26530My way
Tarvitsisin kuulla korvalehdelläni hipaisevan kuiskauksen tuntea hiuksillani sykähtelevien sormiesi suudelmat ja nähdä18528Kuule minua syvyydessäsi
Tiedän että kokonainen pataljoona on murtanut sydämesi juuret riekaleiksi ja taiteilet vielä tunteidesi trapetsilla.22526... rakkauden jano
Olin vain jokaisella hengenvedollani odotin että saapuisi joku murtaisi palan leivästään ravitsisi ja laskisi leilin h18525Tällaista mietin
Sitten kun minä olen vanha, tiedän ettei minusta ole enää kirjoittamaan koukistunein ja särkevin sormin. Jos Sinä n12524Tyhjyys puhuttelee
Yhteen puristetut hyväilemättömät huulet ja sielu täynnä pyhää vihaa mihin minä itseni puran ? Valotar puhaltaa päi18524Yhden yön jälkeen
Olen jättänyt oven auki Sinun tulla sytyttänyt polulle lyhdyt ja lämmittänyt pirtin. Toivon että saatat minut Jouluu16523Valitut
Huulilla uinuvat sanat vain mykkää äänetöntä liikehdintää. Katson taivasta tumman kupolin samettista pintaa jonka alle14523Tänään ei ole SE päivä
Ihanaa kun kannattelet rintojani toisinaan hankaat ja kiristätkin mokoma. En halua yöllä aamullakin olen mielusti ilm20522Lastuja
Nauru on istunut olkapäillä kuuma kylki kyhnyttänyt kylkeen ja vallattomat kädet ihoni kartalla ovat etsineet laskeut26521Eilen, tänään ja ?
Muistatko ajan jolloin minussa asui ilo se pisaroi poskilla ja ohimoilla keräsi hiuksiini auringon kehrän. Tai sen26520Vaienneen toiveet
Laulakaa laupeuden linnut visertäkää sieluni surut ilmojen halki nukkukaa nukkukaa unohdukseni yöhön. Herättäkää ha20520Viisi kirjainta
kuinka monta askelta on kivun kärjestä kuljettava läpikäytävä pimeää ennen kuin löytää lumenvalkeaan ja taivaanvalon ri20519Matka muistoihin
Voin vakuuttaa että katsoessasi minuun olet erehtynyt siitä mitä näet. Voin hymyillä Sinulle yhtä salaperäisesti kuin18518Kykenemätön
kun kerran en osaa rakkaudesta kirjoittaa niin tehdään se sitten toisin etikkaisia, hapokkaita kirjaimia elämästä kat20518