Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

828

1. pieniä, suuria ihmeitä

en kuvitellutkaan koskaan että aika pysähtyisi tai että ikuisuus olisi niissä pysähtyneissä hetkissä kuitenkin kivett
    Rakkausrunot
    26
    518
  2. Valitut

Huulilla uinuvat sanat vain mykkää äänetöntä liikehdintää. Katson taivasta tumman kupolin samettista pintaa jonka alle
    Rakkausrunot
    14
    515
  3. Kuule minua syvyydessäsi

Tiedän että kokonainen pataljoona on murtanut sydämesi juuret riekaleiksi ja taiteilet vielä tunteidesi trapetsilla.
    Rakkausrunot
    22
    514
  4. Yhden yön jälkeen

Olen jättänyt oven auki Sinun tulla sytyttänyt polulle lyhdyt ja lämmittänyt pirtin. Toivon että saatat minut Jouluu
    Rakkausrunot
    16
    513
  5. Eilen, tänään ja ?

Muistatko ajan jolloin minussa asui ilo se pisaroi poskilla ja ohimoilla keräsi hiuksiini auringon kehrän. Tai sen
    Rakkausrunot
    26
    512
  6. Sanaton arkki

vaikka ripottelisin kuinka paljon sanoja paperille tuntuu ettei niissä yhdessäkään ole voimaa ei sinnikkyyttä, tarttumap
    Rakkausrunot
    21
    512
  7. Kivisydän

Kaipausta, koskettavaa kaipausta murtuvien salpojen avautumista kyyneltyvin silmin. Kunnes kivettynyt sydämeni, vapaut
    Rakkausrunot
    13
    511
  8. Matka muistoihin

Voin vakuuttaa että katsoessasi minuun olet erehtynyt siitä mitä näet. Voin hymyillä Sinulle yhtä salaperäisesti kuin
    Rakkausrunot
    18
    511
  9. Tyhjyys puhuttelee

Yhteen puristetut hyväilemättömät huulet ja sielu täynnä pyhää vihaa mihin minä itseni puran ? Valotar puhaltaa päi
    Rakkausrunot
    18
    511
  10. Pinnan alla kuohuu

yön iho lähelläni hellä uni äänetön uhmakkaasti astuin siitä pois en ehyenä erkaantuen kuitenkin se mikä minussa särky
    Rakkausrunot
    16
    509
  11. Tällaista mietin

Sitten kun minä olen vanha, tiedän ettei minusta ole enää kirjoittamaan koukistunein ja särkevin sormin. Jos Sinä n
    Rakkausrunot
    12
    508
  12. Viisi kirjainta

kuinka monta askelta on kivun kärjestä kuljettava läpikäytävä pimeää ennen kuin löytää lumenvalkeaan ja taivaanvalon ri
    Rakkausrunot
    20
    507
  13. Kuvitteluako kaikki ?

Minä muistan mutta muistatko Sinä vielä ajan kiiruhtamisen sitä oli aina liian vähän. Mutta nyt se on kääntänyt selk
    Rakkausrunot
    18
    506
  14. Lastuja

Nauru on istunut olkapäillä kuuma kylki kyhnyttänyt kylkeen ja vallattomat kädet ihoni kartalla ovat etsineet laskeut
    Rakkausrunot
    26
    506
  15. Turha puhua rakkaudesta

nyt on jo elokuu ja valo käy entistäkin ohuemmaksi pimeys raskaammaksi alkaa yölliset ihmisille salaiset tähtien rii
    Kirjallisuus
    26
    504
  16. ... rakkauden jano

Olin vain jokaisella hengenvedollani odotin että saapuisi joku murtaisi palan leivästään ravitsisi ja laskisi leilin h
    Rakkausrunot
    18
    503
  17. Epikriisi

Kerro, kerro kuvastin ja peilikuvani kuin jonkun vieraan pelko kuultaa hahmoni läpi silmissä surun koti. Oletko pae
    Rakkausrunot
    18
    502
  18. Aistien ääni

näen näen kauas, kauemmaksi tunturien valkoiset huiput revontulten sahaavan sähinänkin mutta jos olisin sokea katsoisi
    Rakkausrunot
    12
    502
  19. Taikaa

Flyygelillä Sinun kapeat sormesi koskettimilla hapuilet jotakin ajatuksissasi - huomaan. Minun on tässä hetkessä su
    Rakkausrunot
    18
    500
  20. Köyhyyteni, rikkauteni

Olen viipynyt lohduttomuuden laaksossa matkannut janoisena läpi aavikon rohtunein janoisin huulin ja kantanut kirvelevä
    Rakkausrunot
    17
    498