haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
pieniä, suuria ihmeitä
en kuvitellutkaan koskaan että aika pysähtyisi tai että ikuisuus olisi niissä pysähtyneissä hetkissä kuitenkin kivett26518Valitut
Huulilla uinuvat sanat vain mykkää äänetöntä liikehdintää. Katson taivasta tumman kupolin samettista pintaa jonka alle14515Kuule minua syvyydessäsi
Tiedän että kokonainen pataljoona on murtanut sydämesi juuret riekaleiksi ja taiteilet vielä tunteidesi trapetsilla.22514Yhden yön jälkeen
Olen jättänyt oven auki Sinun tulla sytyttänyt polulle lyhdyt ja lämmittänyt pirtin. Toivon että saatat minut Jouluu16513Eilen, tänään ja ?
Muistatko ajan jolloin minussa asui ilo se pisaroi poskilla ja ohimoilla keräsi hiuksiini auringon kehrän. Tai sen26512Sanaton arkki
vaikka ripottelisin kuinka paljon sanoja paperille tuntuu ettei niissä yhdessäkään ole voimaa ei sinnikkyyttä, tarttumap21512Kivisydän
Kaipausta, koskettavaa kaipausta murtuvien salpojen avautumista kyyneltyvin silmin. Kunnes kivettynyt sydämeni, vapaut13511Matka muistoihin
Voin vakuuttaa että katsoessasi minuun olet erehtynyt siitä mitä näet. Voin hymyillä Sinulle yhtä salaperäisesti kuin18511Tyhjyys puhuttelee
Yhteen puristetut hyväilemättömät huulet ja sielu täynnä pyhää vihaa mihin minä itseni puran ? Valotar puhaltaa päi18511Pinnan alla kuohuu
yön iho lähelläni hellä uni äänetön uhmakkaasti astuin siitä pois en ehyenä erkaantuen kuitenkin se mikä minussa särky16509Tällaista mietin
Sitten kun minä olen vanha, tiedän ettei minusta ole enää kirjoittamaan koukistunein ja särkevin sormin. Jos Sinä n12508Viisi kirjainta
kuinka monta askelta on kivun kärjestä kuljettava läpikäytävä pimeää ennen kuin löytää lumenvalkeaan ja taivaanvalon ri20507Kuvitteluako kaikki ?
Minä muistan mutta muistatko Sinä vielä ajan kiiruhtamisen sitä oli aina liian vähän. Mutta nyt se on kääntänyt selk18506Lastuja
Nauru on istunut olkapäillä kuuma kylki kyhnyttänyt kylkeen ja vallattomat kädet ihoni kartalla ovat etsineet laskeut26506Turha puhua rakkaudesta
nyt on jo elokuu ja valo käy entistäkin ohuemmaksi pimeys raskaammaksi alkaa yölliset ihmisille salaiset tähtien rii26504... rakkauden jano
Olin vain jokaisella hengenvedollani odotin että saapuisi joku murtaisi palan leivästään ravitsisi ja laskisi leilin h18503Epikriisi
Kerro, kerro kuvastin ja peilikuvani kuin jonkun vieraan pelko kuultaa hahmoni läpi silmissä surun koti. Oletko pae18502Aistien ääni
näen näen kauas, kauemmaksi tunturien valkoiset huiput revontulten sahaavan sähinänkin mutta jos olisin sokea katsoisi12502Taikaa
Flyygelillä Sinun kapeat sormesi koskettimilla hapuilet jotakin ajatuksissasi - huomaan. Minun on tässä hetkessä su18500Köyhyyteni, rikkauteni
Olen viipynyt lohduttomuuden laaksossa matkannut janoisena läpi aavikon rohtunein janoisin huulin ja kantanut kirvelevä17498