haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
Kykenemätön
kun kerran en osaa rakkaudesta kirjoittaa niin tehdään se sitten toisin etikkaisia, hapokkaita kirjaimia elämästä kat20510My heaven
Punon eletystä runon lukemattomien murheideni määrästä kolhuista jotka jättivät sieluuni painanteita. Merestä autiost20509Köyhyyteni, rikkauteni
Olen viipynyt lohduttomuuden laaksossa matkannut janoisena läpi aavikon rohtunein janoisin huulin ja kantanut kirvelevä17509jotain omaa
jos minulta riistettäisiin kirjoittava käsi olisin vajaa hyvin paljosta vajaa enkä tiedä kuka puolestani kirjoittaisi18509Hyödytöntä viskurointia
hämmennystä kyyneleitä intohimoa harhaa; olen ja en ole täällä ei helvetti ! vaikka heittäisin jokaisen rantakiven l21508Epikriisi
Kerro, kerro kuvastin ja peilikuvani kuin jonkun vieraan pelko kuultaa hahmoni läpi silmissä surun koti. Oletko pae18507Taikaa
Flyygelillä Sinun kapeat sormesi koskettimilla hapuilet jotakin ajatuksissasi - huomaan. Minun on tässä hetkessä su18506Vaienneen toiveet
Laulakaa laupeuden linnut visertäkää sieluni surut ilmojen halki nukkukaa nukkukaa unohdukseni yöhön. Herättäkää ha20506Maailmasi maailmaani ...
Kirjoitan janan elämää nuoruuteni jolloin poskeni hehkuivat kuin syksyn karpalot. Silmäni säihkyivät ja puhe se hel16503Mayday, mayday
Toivon että edes hetkeksi olisin jäänyt katseeseesi unelmiisi unohtunut ja käsiesi uurteiseen kaarnaan. Sinun jälji14503Kerron, että tietäisit
Tämän kylän nimessä vihainen sointi, silti se on lempeämpi muita jotka vielä muistan kulkeneeni. Et ole kokenut tät18502valveunta
aika ei pysähdy kello takoo kylmiä sekunteja seinään ja hiljaisuus muodostaa varjoja kaikki sanat on takertuneet sisimpä20500Unta ja todellisuutta
Sekö että kuolin unessani kun toiselle puolelle jäi elämä. Vaiko se että kipuni ytimessä kuoren murtuessa itkin tyr20499Eksynyt
pitäisi antaa nimi tyhjyydelle odotukselle ja epävarmuudelle joka minussa asuu ihmesalva se olisit Sinä pyyhkimällä se12498Hiljaisin hiljaisuus
Haluaisin pysäyttää ajan päivien lyhetessä, kun kosken ärjyntä yltyy ja tummuvat rannat täyttää kylmän väreilevä usv14495vieras
ei se taivaan kirjaimissa ollut ei veden viileällä ohimolla ei hiljaa nyyhkivissä tammissakaan mutta minussa se syntyi30492Suden hetkellä
eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau23491Lävistäjä
Kuvittelin joskus ettei se tavoita minua enää mutta huomasin heikkouteni se on jälleen läsnä. Viipyilee huulilla, kir20491My story
Kirjoitan sanattomasta rakkaudesta sellaisesta joka leijuu kuin tomu yllä näkymättömänä. Tiedät että se on osa ilmaa s24490Kauniimpi valokuvaa
Valokuvaa kauniimpi kuutamossa koski ja silta, kun kuohut muistavat enää kuplansa ja kevään ärjyntä on vaimennut solina12489