haide
![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
828
My heaven
Punon eletystä runon lukemattomien murheideni määrästä kolhuista jotka jättivät sieluuni painanteita. Merestä autiost20517... että jaksaisin
älä säpsähdä virttyneitä kansiani niiden alla elää paljon väkevää kyynelin läpikäytyä karikkoa mutta on siellä tatuoin30516jotain omaa
jos minulta riistettäisiin kirjoittava käsi olisin vajaa hyvin paljosta vajaa enkä tiedä kuka puolestani kirjoittaisi18515Kuvitteluako kaikki ?
Minä muistan mutta muistatko Sinä vielä ajan kiiruhtamisen sitä oli aina liian vähän. Mutta nyt se on kääntänyt selk18514Hyödytöntä viskurointia
hämmennystä kyyneleitä intohimoa harhaa; olen ja en ole täällä ei helvetti ! vaikka heittäisin jokaisen rantakiven l21514Epikriisi
Kerro, kerro kuvastin ja peilikuvani kuin jonkun vieraan pelko kuultaa hahmoni läpi silmissä surun koti. Oletko pae18511Köyhyyteni, rikkauteni
Olen viipynyt lohduttomuuden laaksossa matkannut janoisena läpi aavikon rohtunein janoisin huulin ja kantanut kirvelevä17511Taikaa
Flyygelillä Sinun kapeat sormesi koskettimilla hapuilet jotakin ajatuksissasi - huomaan. Minun on tässä hetkessä su18508valveunta
aika ei pysähdy kello takoo kylmiä sekunteja seinään ja hiljaisuus muodostaa varjoja kaikki sanat on takertuneet sisimpä20508Suden hetkellä
eläisin ellen olisi kuvaannollisesti jo menehtynyt jäänyt niin monien silmien taakse unohduksiin laskemattoman ajan nau23507Maailmasi maailmaani ...
Kirjoitan janan elämää nuoruuteni jolloin poskeni hehkuivat kuin syksyn karpalot. Silmäni säihkyivät ja puhe se hel16506Mayday, mayday
Toivon että edes hetkeksi olisin jäänyt katseeseesi unelmiisi unohtunut ja käsiesi uurteiseen kaarnaan. Sinun jälji14506Kerron, että tietäisit
Tämän kylän nimessä vihainen sointi, silti se on lempeämpi muita jotka vielä muistan kulkeneeni. Et ole kokenut tät18504Unta ja todellisuutta
Sekö että kuolin unessani kun toiselle puolelle jäi elämä. Vaiko se että kipuni ytimessä kuoren murtuessa itkin tyr20503Eksynyt
pitäisi antaa nimi tyhjyydelle odotukselle ja epävarmuudelle joka minussa asuu ihmesalva se olisit Sinä pyyhkimällä se12500vieras
ei se taivaan kirjaimissa ollut ei veden viileällä ohimolla ei hiljaa nyyhkivissä tammissakaan mutta minussa se syntyi30500Hiljaisin hiljaisuus
Haluaisin pysäyttää ajan päivien lyhetessä, kun kosken ärjyntä yltyy ja tummuvat rannat täyttää kylmän väreilevä usv14497Onko harkinnan paikka ?
jos haluat minut mieti mieti tarkkaan kannattaako se sillä joskus tuntuu kuin kantaisin koko ihmiskunnan murheita har10496Aseeton taistelu
On minua sivallettu henkisesti molemmille poskilleni haavoitettu sieluun asti. Syyskuulaissa päivissäni siivekkäiden18494Lävistäjä
Kuvittelin joskus ettei se tavoita minua enää mutta huomasin heikkouteni se on jälleen läsnä. Viipyilee huulilla, kir20493