haide

Aloituksia
414
Kommenttia
828
Kerron, että tietäisit
Tämän kylän nimessä vihainen sointi, silti se on lempeämpi muita jotka vielä muistan kulkeneeni. Et ole kokenut tät18496... että jaksaisin
älä säpsähdä virttyneitä kansiani niiden alla elää paljon väkevää kyynelin läpikäytyä karikkoa mutta on siellä tatuoin30495Hyödytöntä viskurointia
hämmennystä kyyneleitä intohimoa harhaa; olen ja en ole täällä ei helvetti ! vaikka heittäisin jokaisen rantakiven l21493Unta ja todellisuutta
Sekö että kuolin unessani kun toiselle puolelle jäi elämä. Vaiko se että kipuni ytimessä kuoren murtuessa itkin tyr20492My heaven
Punon eletystä runon lukemattomien murheideni määrästä kolhuista jotka jättivät sieluuni painanteita. Merestä autiost20492Kykenemätön
kun kerran en osaa rakkaudesta kirjoittaa niin tehdään se sitten toisin etikkaisia, hapokkaita kirjaimia elämästä kat20492Mayday, mayday
Toivon että edes hetkeksi olisin jäänyt katseeseesi unelmiisi unohtunut ja käsiesi uurteiseen kaarnaan. Sinun jälji14489Vaienneen toiveet
Laulakaa laupeuden linnut visertäkää sieluni surut ilmojen halki nukkukaa nukkukaa unohdukseni yöhön. Herättäkää ha20487Tänään ei ole SE päivä
Ihanaa kun kannattelet rintojani toisinaan hankaat ja kiristätkin mokoma. En halua yöllä aamullakin olen mielusti ilm20487jotain omaa
jos minulta riistettäisiin kirjoittava käsi olisin vajaa hyvin paljosta vajaa enkä tiedä kuka puolestani kirjoittaisi18487Hiljaisin hiljaisuus
Haluaisin pysäyttää ajan päivien lyhetessä, kun kosken ärjyntä yltyy ja tummuvat rannat täyttää kylmän väreilevä usv14486Lävistäjä
Kuvittelin joskus ettei se tavoita minua enää mutta huomasin heikkouteni se on jälleen läsnä. Viipyilee huulilla, kir20486Maailmasi maailmaani ...
Kirjoitan janan elämää nuoruuteni jolloin poskeni hehkuivat kuin syksyn karpalot. Silmäni säihkyivät ja puhe se hel16484My story
Kirjoitan sanattomasta rakkaudesta sellaisesta joka leijuu kuin tomu yllä näkymättömänä. Tiedät että se on osa ilmaa s24483Äänteön rakkaus puhuu
Ketä minä nyt katson ylöspäin kun he kaikki ovat jo poissa ja puhun vain kumpujen sytytetyille kynttilöille. Kun tap17482Eksynyt
pitäisi antaa nimi tyhjyydelle odotukselle ja epävarmuudelle joka minussa asuu ihmesalva se olisit Sinä pyyhkimällä se12482Odotuksessani
Tiedän kyllä mitä on olla haluttu kaivattu ja päiväunien hekumallinen Afrodite. Mutta kaikkea tuota paremmin tunne10478valveunta
aika ei pysähdy kello takoo kylmiä sekunteja seinään ja hiljaisuus muodostaa varjoja kaikki sanat on takertuneet sisimpä20478avaimia onneen
silmä näkee miten sumu haurastuu, ohenee haihtuu hitaasti pois uusi aamu aukeaa päätän pureskella kovuuden päivästäni20477Vaikeaa elämää
Eroan sinusta päivittäin, ylitän kivuliaita kynnyksiä irtautuen tuskastani levoton eksynyt sieluni säkenöiden. Niin k10475