auroraboreallis
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
351
Kommenttia
6106
Kun olin uskossa
rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c1874Lightning star, missäolet?
Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u1773Yleisesti käytettyjä käsitteitä
Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?6673Tällä palstalla kerran
Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to770Matt.5:29, mitä on haureus?
Jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi, sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi jou11702.peukkupaikka tälle päivälle
Niitä tulee tästä lähtien aina kolme per päivä. No niin. Hepr 3:15 Kirjoituksissa siis sanotaan:-Jos te tänä päivänä1469Mitä sanoa tai tehdä
Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä1569Paasto kaksi viikkoa.
Ekan viikon tavoitteet ja muu ohjelma: 1.tänään siivousta 77'5kg 2.77, kg melkeinjoka päivä siivousta AA 3.76,5 ti 4.71468- 467
Peukkupaikat 13.12.15
Ensiksi onnea itselleni, täytän tänään, Lucian päivänä 42vuotta. On kaksi tapaa suhtautua syntymäpäiviin:1. täytyy surr2167Peukkupaikka 21.4.17
Jes.52:1-3 Herää, Siion, herää, pukoeudu voimaasi, pue yllesi loistavat vaatteet, pyhä kaupunki Jerusalem. Koskaan enä166Miten totta mikäkin on
Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak566Agnostismi vs.helluntailaisuus
Katsottiin ihan huumorimielellä TV7:aa. Kerroin miehelleni siinä että olen agnostikko eli mielestäni ei voi tietää onko1364Olen itse
syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin.. Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hä663Rehellisesti uskollisuudesta Raamatusta
Jaikal on sitä mieltä minun miehestäni että hän katselee toisia naisia kuten kaikki miehet ja toisessa viestissä hän san1863- 459
Kristinusko ainoa oikea ?
Mitä "jumalanne"ajattelee muista kuin kristinuskosta? Miten "Hän"suhtautuu Allahiin?758Peukkupaikka 9.1.2016
Ristin saarnan hulluus Puhe rististä on hullutus niiden mielestä, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pela458Raamatun mukaan
elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal358Opetuslapseuspaasto
Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja158