auroraboreallis

Suosikkibändit/artistit:gospel
Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän
Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli
Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt
Kotieläimet: Kissa.
En pidä: manipulointi
Linkit:
Työskentelen: siivous
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
364
Kommenttia
6785
Mitä sanoa tai tehdä
Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä15100Jeesuksen historiallisuus
Mitä todisteita on siitä että Jeesus on joskus elänyt ja on tehnyt ihmeitä?1499Syyt käydä hellaripalstalla?
Ties mones kerta se taas oli kun sanoin etten ole täällä kirjoittamassa siksi että olisin kiinnostunut uskonasioista ja1098En saisi uskoa Jumalaan
se hulluutta ammattiauttajien mielestä! Mulle on annettu kaavake jossa kysyttiin "koetko että sinua tarkkaillaan?" N2198- 4697
huumevalistustyötä.
maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä196- 196
- 15095
Tällä palstalla kerran
Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to795Paasto kaksi viikkoa.
Ekan viikon tavoitteet ja muu ohjelma: 1.tänään siivousta 77'5kg 2.77, kg melkeinjoka päivä siivousta AA 3.76,5 ti 4.71492Yleisesti käytettyjä käsitteitä
Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?6691Miten totta mikäkin on
Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak586Peukkupaikka 27.11.2015
Room.13:1-4 Jokaisen on suostuttava esivaltansa alaisuuteen. Eihän ole esivaltaa, joka ei olisi Jumalalta peräisin, hän3486Peukkupaikka 23.1.2016
Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul1786Opetuslapseuspaasto
Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja185Löysin
tuolta toiselta palstalta tällaisen linkin... Täältä pääset kyllä varmuudella heti poies. Sopii hyvin helluntailaisuutee184Tänään
käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen1184- 082
Kun olin uskossa
rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c1882- 181