Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

367

Kommenttia

7023

1. Lightning star, missäolet?

Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u
    Helluntailaisuus
    17
    111
  2. Johanneksen evankeliumi

Tähän saakka olemme lukeneet miten Jeesus aina lähti fariseusten vainottua häntä, luulen että Hän pelkäsi. Muistin tueks
    Helluntailaisuus
    0
    111
  3. "Jumalan rakkaus"

Faktoja: kirjoitin tälle palstalle sairaslaomani ajan, n.viisi vuotta. Sain kymmeniä yksityisviestejä, joihin en joutanu
    Helluntailaisuus
    1
    111
  4. Jos tulisin uskoon

uskoisitteko sen? - Miksi? Rakkaat ystävät... Tämä on viimeinen viesti(-ketju)tälle palstalle.
    Helluntailaisuus
    5
    110
  5. Kaksi leiriä

Hyvää sunnuntai-iltapäivää. Olen tässä muutaman tunnin käyttänyt tämän palstan lukemiseen ja huomannut että tutkimusko
    Helluntailaisuus
    40
    110
  6. Uskoontulo

Olern kyllä ateisti. Haluaisin vielä tulla uskoon ts.toivoisin, että Jumala alkaisi antaa ajatuksia mun päähän. Onko se
    Helluntailaisuus
    20
    108
  7. Yleisesti käytettyjä käsitteitä

Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?
    Helluntailaisuus
    66
    108
  8. Mitä sanoa tai tehdä

Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä
    Kristinusko
    15
    108
  9. Tällä palstalla kerran

Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to
    Helluntailaisuus
    7
    107
  10. Jo nyt on ******* taas!

Missä mun lähetyskäsky-ketju on?
    Helluntailaisuus
    1
    107
  11. Kun olin uskossa

rukoilin kuin Tuomas Jeesusta ilmestymään. Sain rukousvastauksia kuten että sairauteni oli parantumassa. Oikeastihan c
    Helluntailaisuus
    18
    107
  12. huumevalistustyötä.

maailma. Minä kerron Sinulle maailmasta. Se on kova ja kylmä helvetti. Minä olen se sinun maailmasi. Joku ei ehkä kestä
    Helluntailaisuus
    1
    106
  13. Miksi anteeksiantoon

tarvitaan veriuhri?
    Helluntailaisuus
    46
    105
  14. Jeesuksen historiallisuus

Mitä todisteita on siitä että Jeesus on joskus elänyt ja on tehnyt ihmeitä?
    Helluntailaisuus
    14
    104
  15. Opetuslapseuspaasto

Tarkoituksenani on kerätä tietoa lähinnä itseni sivistämiseksi Jeesuksen opetuslapsista.heitähän oli 13, jos Juudaan ja
    Helluntailaisuus
    1
    104
  16. Miten totta mikäkin on

Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak
    Helluntailaisuus
    5
    103
  17. Syyt käydä hellaripalstalla?

Ties mones kerta se taas oli kun sanoin etten ole täällä kirjoittamassa siksi että olisin kiinnostunut uskonasioista ja
    Helluntailaisuus
    10
    101
  18. Peukkupaikka 23.1.2016

Matt.26:14-16 "Silloin yksi 12 opetuslapsesta, Juudas Iskariot, meni ylipappien luokse ja sanoi:"Paljonko maksatte minul
    Helluntailaisuus
    17
    98
  19. Matt.5:29, mitä on haureus?

Jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi, sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi jou
    Helluntailaisuus
    11
    94
  20. Tänään

käyn kaupassa ostamassa viikon ruuat, ja värjään hiukset ja tapaan aikuisen lapseni jolle annan kultaisen sydänriipuksen
    Helluntailaisuus
    11
    93