Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit:gospel

Suosikkileffat yksi lensi yli käenpesän

Lempikirjat:seitsemännen portaan enkeli

Vapaa-aikanani: liikunta
Katson tv:stä mieluiten: olet mitä syöt

Kotieläimet: Kissa.

En pidä: manipulointi

Linkit:

Työskentelen: siivous

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

351

Kommenttia

6106

  1. 2.peukkupaikka tälle päivälle

    Niitä tulee tästä lähtien aina kolme per päivä. No niin. Hepr 3:15 Kirjoituksissa siis sanotaan:-Jos te tänä päivänä
    Helluntailaisuus
    14
    59
  2. Matt.5:29, mitä on haureus?

    Jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi, sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi jou
    Helluntailaisuus
    11
    57
  3. Rehellisesti uskollisuudesta Raamatusta

    Jaikal on sitä mieltä minun miehestäni että hän katselee toisia naisia kuten kaikki miehet ja toisessa viestissä hän san
    Helluntailaisuus
    18
    56
  4. Paasto kaksi viikkoa.

    Ekan viikon tavoitteet ja muu ohjelma: 1.tänään siivousta 77'5kg 2.77, kg melkeinjoka päivä siivousta AA 3.76,5 ti 4.7
    Paasto
    14
    56
  5. Yleisesti käytettyjä käsitteitä

    Mites erottelette hengen, sielun ja ns. Lihan.? Raamatussa "lihassa ei asu mitään hyvää", asuuko sielussa?
    Helluntailaisuus
    66
    55
  6. Agnostismi vs.helluntailaisuus

    Katsottiin ihan huumorimielellä TV7:aa. Kerroin miehelleni siinä että olen agnostikko eli mielestäni ei voi tietää onko
    Helluntailaisuus
    13
    55
  7. Olen itse

    syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin.. Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hä
    Helluntailaisuus
    6
    54
  8. Missä hän on?

    Riitta oli hänen nimensä. Hänen äitinsä työskenteli luterilaisessa seurakunnassa, ja Jumalan hän tiesi. Mutta mitä hän
    Helluntailaisuus
    0
    54
  9. Sananlaskujen kirja 26.-27.luku

    Huomenta. Minulla oli eilen ja tänäkin aamuna masennusta ja suru sydämessä jostain syystä, ja lohduksi aloin lukemaan
    Helluntailaisuus
    3
    53
  10. Mitä sanoa tai tehdä

    Kun kanssamatkustajat rukoilee minulle hyvin tärkeissä kokouksissa herätystä? Kun pitäs tulla 3000 lisälahkolaista. Eikä
    Kristinusko
    15
    53
  11. Tällä palstalla kerran

    Joku-ilmeisesti mies-kertoi minulle että kun tulin palstalle kolmekymppisenä selvästi etsin täältä jotain. Sitten hän to
    Helluntailaisuus
    7
    53
  12. Homot ja lapset

    Minä tiedän monta homoa. Yksi on sellainen josta en tykkää ollenkaan, loput ihan ookoo. Tiedän kaksi lesboparia, olen ju
    Helluntailaisuus
    59
    52
  13. Uudestisyntymä

    Hei taas. En edelleenkään puhu kielillä enkä ole ketään saanut käännytettyä. Tosin tyttäreni purskahti itkuun kun ystävä
    Helluntailaisuus
    135
    51
  14. Päivä jahvelle!

    Niin.jahvehan on ihan raamatullinen juttu. Nautimme alkoholia parhaan ystäväni kanssa.sitten pettymyksekseni sinne tuli
    Helluntailaisuus
    15
    51
  15. M o r a a li

    Onko helluntaiusko sopusoinnussa moraalikäsityksiemme kanssa?
    Helluntailaisuus
    4
    50
  16. Kristinusko ainoa oikea ?

    Mitä "jumalanne"ajattelee muista kuin kristinuskosta? Miten "Hän"suhtautuu Allahiin?
    Helluntailaisuus
    7
    50
  17. Raamatun mukaan

    elämäntarkoitus on: toisten auttaminen ja Jumalan rakastaminen. Viitaten menneisiin ketjuihin niille jotka siihen osal
    Helluntailaisuus
    3
    48
  18. Lightning star, missäolet?

    Loukkasinko sinua jotenkin? Vahinko se on ollut anteeksi...Tunnen olevani kuin norsu posliinikaupassa! Mä saan tänään u
    Helluntailaisuus
    17
    48
  19. Miten totta mikäkin on

    Vuonna 2004,muistaakseni.. Lehdessä kirjoitettiin että sabotointi siskoni häät pureksimalla häntä ja sulhasta tartuttaak
    Helluntailaisuus
    5
    47
  20. Putoava lentokone

    Kirkko kuulolla-palstalla oli aikoinaan aloitus jossa uskovainen uhosi uskonsa puolesta siten että väitti että putoavass
    Helluntailaisuus
    0
    47