SiivoustyöVastattu 21v

kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?

Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "tästä lähin tulet sitten 14:30" ja kun tulet seuraavana päivänä kello 15:00 saatkin haukut siitä, k…
SiivoustyöVastattu 17v

Siivousalasta

Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille. Minun piti opiskella siivoojaksi. Piti olla hyvä siivooja. Olinkin. Mutta työnantaja ei sitä arvo…
SiivoustyöVastattu 20v

TES netistä

Olen yrittänyt etsiä googlella, mutten ole onnistunut paikantamaan siivousalaa koskevaa uutta TES:siä. Vanha TES löytyy, mutta uutta en löydä millään. Antakaapa linkkiä jos tiedätte.
FiatVastattu 11v

Fiat punto öljyn kulutus sekä outo ääni

MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra ennen kuin taso saavutti halutun pisteen. Tarkistin tänään 2 viikkoa edelisen tarkistuksen jälkeen öl…
SiivoustyöVastattu 13v

SOL Turku

Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa eli onko tiukkaa vai voiko tehdä ihan omaan tahtiin?
SijoitusrahastotVastattu 18v

Mitä mieltä lajitelmasta:

Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkäkorko että Yrityskorkoon säästösopimus: 60 e/kk kumpaankin)
Pelot ja jännitysVastattu 19v

Traumaattista hermostumista ihmissuhteissa

Minulla on hankala pelko, joka vie voimiani todella paljon. Ongelmani on ihmiset. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi ihmistä, joihin olen kiinnittynyt. Heiltä vaadin paljon, kunne väsyvät minuun. Muut ihmiset ovat ain…
SiivoustyöVastattu 20v

Vaunusiivojan työ & palkkaus

Terve! Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisesti 2 tai 3 luokka, veikkaan itse. Minkälaista työtä se on? Miten hyvin nuo vaunut siivotaan?

Murheita vuosien takaa

Mulla alkoi kolme neljä vuotta sitten kesällä hieno parisuhde. Olin tuolloin 28 vuotias. Minä tapasin hänen vanhemmat syksllä. Silloinen ajatukseni oli opiskella Tietotekniikan insinööriksi Kajaanin ammattikorkeassa. Ka…
SijoitusrahastotVastattu 18v

FIM - Sahara/Ukraina

Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostaisi sijoittaa johonkin eksoottiseen. Mitä mieltä te muut olette?
OlympialaisetVastattu 20v

K.E.Levälahti

Kustaa Emil Levälahti on ollut Olympiakomiteassa vuosina 1919-1949 ja puheenjohtajanakin vuosina 1934 - 1937, kaikenlaista nippelitietoa löydän vaikka kuinka, mutten löydä viitteitä hänen syntymä enkä kuolinajasta. Tied…
HistoriaVastattu 19v

Sisällissodan aikaisten vankileirien arkistot

Minkälaista arkistotietoa on olemassa valkoisten hallinnoimista vankileireistä? Erityisesti minua kiinnostavat Hämeenlinnan sekä Lahden vankileirit sekä Riihimäen pakkotyölaitos. Isäni äidin isä kävi nämä paikat läpi se…
SiivoustyöVastattu 13v

Siivoojat sekä tartuntataudit

Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitten ja yhtenä todennäköisenä lähteenä tälle kuumeelle on erään siivoamani navetan sosiaalitilojen sii…
SiivoustyöEi vastauksia

Kuura -yhtiöt

Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemusta?
SiivoustyöEi vastauksia

Info Controller Oy

Info Controller Oy etsii siivoojia ainakin Hämeenlinnan alueella. Minkälainen tämä yritys on? Onko kukaan kuullut tästä?
ElektroniikkaEi vastauksia

Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit

Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himmeä? Voisiko sisällä olla likaa vai ovatko kansien välissä olevat johdot murtumassa?
AhdistusVastattu 12v

Ahdistuksesta

Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välillä miuna ahdistaa useammin välillä harvemmin. Pärjään ja pystyn tekemään kaikkea enkä käytä edes lää…