Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

263

1. Kirjorönsylilja vs. viherrönsylilja

MoI! Onko näiden kasvien välillä mitään muuta eroa kuin väritys eli toisessa on kahta eri vihreää kun taas toinen on ta
    Puutarha
    1
    843
  2. TES netistä

Olen yrittänyt etsiä googlella, mutten ole onnistunut paikantamaan siivousalaa koskevaa uutta TES:siä. Vanha TES löytyy
    Siivoustyö
    1
    769
  3. Siivousalasta

Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille
    Siivoustyö
    5
    752
  4. Mitä mieltä lajitelmasta:

Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkä
    Sijoitusrahastot
    4
    677
  5. Traumaattista hermostumista ihmissuhteissa

Minulla on hankala pelko, joka vie voimiani todella paljon. Ongelmani on ihmiset. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi i
    Pelot ja jännitys
    2
    662
  6. Vaunusiivojan työ & palkkaus

Terve! Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisest
    Siivoustyö
    2
    641
  7. Murheita vuosien takaa

Mulla alkoi kolme neljä vuotta sitten kesällä hieno parisuhde. Olin tuolloin 28 vuotias. Minä tapasin hänen vanhemmat sy
    Vanha suola janottaa
    1
    634
  8. Auto, jonka katolla kyltti: "ylileveä kuljetus"

Kuinka paljon otsikossa kuvatun auton kuljettaja saa palkkaa? MInkälainen on työnkuva ja minne voi hakeutua?
    Työn hakeminen
    0
    566
  9. SEL vs MVL

Onko kokemuksia eroista?
    Ammattiliitot
    1
    494
  10. SOL Turku

Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa e
    Siivoustyö
    9
    471
  11. Vannekoko + renkaat

Onko vanteella tai renkailla mitään käytännön merkitystä auton kulutukseen?
    Renkaat ja vanteet
    14
    463
  12. FIM - Sahara/Ukraina

Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostais
    Sijoitusrahastot
    1
    454
  13. Fiat punto öljyn kulutus sekä outo ääni

MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra e
    Fiat
    5
    434
  14. Sisällissodan aikaisten vankileirien arkistot

Minkälaista arkistotietoa on olemassa valkoisten hallinnoimista vankileireistä? Erityisesti minua kiinnostavat Hämeenlin
    Historia
    1
    420
  15. K.E.Levälahti

Kustaa Emil Levälahti on ollut Olympiakomiteassa vuosina 1919-1949 ja puheenjohtajanakin vuosina 1934 - 1937, kaikenlais
    Olympialaiset
    1
    394
  16. Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit

Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himme
    Elektroniikka
    0
    332
  17. Siivoojat sekä tartuntataudit

Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitte
    Siivoustyö
    4
    317
  18. Kuura -yhtiöt

Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemust
    Siivoustyö
    0
    220
  19. Ahdistuksesta

Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välill
    Ahdistus
    5
    217
  20. Fiat Punto ja talvi

Lähteekö talvella ilman lohkolämmitystä? Tarkoitus on ostaa vuoden 2002 malli 1800 eurolla.
    Fiat
    5
    205