rautatie

Aloituksia
65
Kommenttia
267
kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?
Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "7951TES netistä
Olen yrittänyt etsiä googlella, mutten ole onnistunut paikantamaan siivousalaa koskevaa uutta TES:siä. Vanha TES löytyy1778Siivousalasta
Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille5763Mitä mieltä lajitelmasta:
Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkä4695Traumaattista hermostumista ihmissuhteissa
Minulla on hankala pelko, joka vie voimiani todella paljon. Ongelmani on ihmiset. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi i2671Vaunusiivojan työ & palkkaus
Terve! Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisest2655Murheita vuosien takaa
Mulla alkoi kolme neljä vuotta sitten kesällä hieno parisuhde. Olin tuolloin 28 vuotias. Minä tapasin hänen vanhemmat sy1641Auto, jonka katolla kyltti: "ylileveä kuljetus"
Kuinka paljon otsikossa kuvatun auton kuljettaja saa palkkaa? MInkälainen on työnkuva ja minne voi hakeutua?0590SOL Turku
Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa e9587Fiat punto öljyn kulutus sekä outo ääni
MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra e5570Vannekoko + renkaat
Onko vanteella tai renkailla mitään käytännön merkitystä auton kulutukseen?14519- 1502
FIM - Sahara/Ukraina
Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostais1461Sisällissodan aikaisten vankileirien arkistot
Minkälaista arkistotietoa on olemassa valkoisten hallinnoimista vankileireistä? Erityisesti minua kiinnostavat Hämeenlin1427K.E.Levälahti
Kustaa Emil Levälahti on ollut Olympiakomiteassa vuosina 1919-1949 ja puheenjohtajanakin vuosina 1934 - 1937, kaikenlais1424Siivoojat sekä tartuntataudit
Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitte4367Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit
Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himme0360Kuura -yhtiöt
Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemust0310Ahdistuksesta
Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välill5288Info Controller Oy
Info Controller Oy etsii siivoojia ainakin Hämeenlinnan alueella. Minkälainen tämä yritys on? Onko kukaan kuullut tästä?0268