Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

267

1. kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?

Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "
    Siivoustyö
    7
    951
  2. TES netistä

Olen yrittänyt etsiä googlella, mutten ole onnistunut paikantamaan siivousalaa koskevaa uutta TES:siä. Vanha TES löytyy
    Siivoustyö
    1
    778
  3. Siivousalasta

Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille
    Siivoustyö
    5
    763
  4. Mitä mieltä lajitelmasta:

Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkä
    Sijoitusrahastot
    4
    695
  5. Traumaattista hermostumista ihmissuhteissa

Minulla on hankala pelko, joka vie voimiani todella paljon. Ongelmani on ihmiset. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi i
    Pelot ja jännitys
    2
    671
  6. Vaunusiivojan työ & palkkaus

Terve! Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisest
    Siivoustyö
    2
    655
  7. Murheita vuosien takaa

Mulla alkoi kolme neljä vuotta sitten kesällä hieno parisuhde. Olin tuolloin 28 vuotias. Minä tapasin hänen vanhemmat sy
    Vanha suola janottaa
    1
    641
  8. Auto, jonka katolla kyltti: "ylileveä kuljetus"

Kuinka paljon otsikossa kuvatun auton kuljettaja saa palkkaa? MInkälainen on työnkuva ja minne voi hakeutua?
    Työn hakeminen
    0
    590
  9. SOL Turku

Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa e
    Siivoustyö
    9
    587
  10. Fiat punto öljyn kulutus sekä outo ääni

MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra e
    Fiat
    5
    570
  11. Vannekoko + renkaat

Onko vanteella tai renkailla mitään käytännön merkitystä auton kulutukseen?
    Renkaat ja vanteet
    14
    519
  12. SEL vs MVL

Onko kokemuksia eroista?
    Ammattiliitot
    1
    502
  13. FIM - Sahara/Ukraina

Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostais
    Sijoitusrahastot
    1
    461
  14. Sisällissodan aikaisten vankileirien arkistot

Minkälaista arkistotietoa on olemassa valkoisten hallinnoimista vankileireistä? Erityisesti minua kiinnostavat Hämeenlin
    Historia
    1
    427
  15. K.E.Levälahti

Kustaa Emil Levälahti on ollut Olympiakomiteassa vuosina 1919-1949 ja puheenjohtajanakin vuosina 1934 - 1937, kaikenlais
    Olympialaiset
    1
    424
  16. Siivoojat sekä tartuntataudit

Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitte
    Siivoustyö
    4
    367
  17. Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit

Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himme
    Elektroniikka
    0
    360
  18. Kuura -yhtiöt

Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemust
    Siivoustyö
    0
    310
  19. Ahdistuksesta

Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välill
    Ahdistus
    5
    288
  20. Info Controller Oy

Info Controller Oy etsii siivoojia ainakin Hämeenlinnan alueella. Minkälainen tämä yritys on? Onko kukaan kuullut tästä?
    Siivoustyö
    0
    268