rautatie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
263
Kirjorönsylilja vs. viherrönsylilja
MoI! Onko näiden kasvien välillä mitään muuta eroa kuin väritys eli toisessa on kahta eri vihreää kun taas toinen on ta1843TES netistä
Olen yrittänyt etsiä googlella, mutten ole onnistunut paikantamaan siivousalaa koskevaa uutta TES:siä. Vanha TES löytyy1769Siivousalasta
Syystä tai toisesta yksityiset siivousfirmat ajavat selkeästi suomalaisen pätevän ja koulutetun työvoiman muille aloille5752Mitä mieltä lajitelmasta:
Säästöpankki Lyhytkorko B: 1000 e Säästöpankki Pitkäkorko A: 350 e Säästöpankki yrityskorko B: 60 e (Säästöpankki Pitkä4677Traumaattista hermostumista ihmissuhteissa
Minulla on hankala pelko, joka vie voimiani todella paljon. Ongelmani on ihmiset. Minulla on aina ollut yksi tai kaksi i2662Vaunusiivojan työ & palkkaus
Terve! Olen hakemassa vaunusiivoojaksi Riihimäelle. Kertokaapa minkä luokan palkkaus on vaunusiivoojilla? Todennäköisest2641Murheita vuosien takaa
Mulla alkoi kolme neljä vuotta sitten kesällä hieno parisuhde. Olin tuolloin 28 vuotias. Minä tapasin hänen vanhemmat sy1634Auto, jonka katolla kyltti: "ylileveä kuljetus"
Kuinka paljon otsikossa kuvatun auton kuljettaja saa palkkaa? MInkälainen on työnkuva ja minne voi hakeutua?0566- 1494
SOL Turku
Morjes! Millanen firma, mitä tekee ja millä tavalaa kohtelee työntekijöitä? Entä minkälainen on heidän mitoituksensa e9471Vannekoko + renkaat
Onko vanteella tai renkailla mitään käytännön merkitystä auton kulutukseen?14463FIM - Sahara/Ukraina
Mitä mieltä muut ovat noista rahastoista? Näyttävät sukeltavan riippumatta muusta taloustilanteesta. Itseäni kiinnostais1454Fiat punto öljyn kulutus sekä outo ääni
MoI! Käytin autoani huollossa maaliskuussa. Tarkistin öljyt toukokuun ensimmäisellä viikolla. Öljyä piti lisätä litra e5434Sisällissodan aikaisten vankileirien arkistot
Minkälaista arkistotietoa on olemassa valkoisten hallinnoimista vankileireistä? Erityisesti minua kiinnostavat Hämeenlin1420K.E.Levälahti
Kustaa Emil Levälahti on ollut Olympiakomiteassa vuosina 1919-1949 ja puheenjohtajanakin vuosina 1934 - 1937, kaikenlais1394Nintendo Game & Watch -elektroniikkapelit
Tunteeko joku näiden laitteiden tekniikkaa? Mistä syystä erään kaksiruutuisen elektroniikkapelin yläkannen kuva on himme0332Siivoojat sekä tartuntataudit
Kuinka helposti muut siivoojat ovat saaneet työstään tartuntatauteja? Itse sairastuin myyräkuumeeseen reilu viikko sitte4317Kuura -yhtiöt
Terve! Kuura -yhtiöt niminen yritys etsii pöytyään koulusiivoojaa. Minkälainen tämä yritys on, onko jollakulla kokemust0220Ahdistuksesta
Minulla on ajoittain pieni ongelma ahdistuksen kanssa. Ahdistus ei ole kovin voimakasta ja sitä on satunnaisesti. Välill5217Fiat Punto ja talvi
Lähteekö talvella ilman lohkolämmitystä? Tarkoitus on ostaa vuoden 2002 malli 1800 eurolla.5205