Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pauru
profiilit
pauru
pauru
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
14
Kommenttia
97
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiistän. Vakipanolla ei juurikaan kulmakarvoja,vakituisella sitäkin enemmän. Ja kumpikin yhtä halukkaita seksiin...
12.05.2011 19:11
Eiköhän se ois viisainta kysyä mieheltä. Jos tunnet miehesi,näet kyllä jos valehtelee ja voit jatkaa kyselemistä. Voihan se olla,että se paljon puhuttu arki on astunut suhteeseen.
03.03.2011 19:35
Suurin osa "kaupunkilegendaa",kun jutut alkaa aina "oon kuullu"... Toki varmaan joskus vertailua yms.tehdään. Hoitajien työ on senverta rankkaa,etten epäile yhtään tällaista kevennystä tarvittavan. Tuskin hoitajat alkavat potilaan kuullen "vehkeitä" ihmetellä,joten eiköhän se ole se ja sama. Kaikissa asiakaspalveluammateissa puhutaan asiakkaista,fiksut tekee sen suljetun oven takana kahvihuoneessa...
03.03.2011 19:31
työpaikoissa ruskeakielisyys osataan... ainakin minun työpaikallani. Miehiä on valtaosa,mutta niiltä tuntuu juoruilu sujuvan melkein paremmi kuin meiltä naisilta. selän takana puhutaan pahaa toisista ja jos erehdyt arvostelemaan jonkun tekemisiä,sana leviää joka puolelle hetkessä. eli kenellekään et voi puhua kuin suurinpiirtein säästä. se ainoa mukava työkaveri lopettaa keväällä ja siirtyy ihan muihin hommiin,enkä kyllä ihmettele. keskinäinen nahina ja selkäänpuukotus on tuhonnut työpaikan ilmapiirin täysin. eikä kehityskeskustelutkaan ole auttaneet. kas kun ne jotka ovat pahiten puukotelleet,eivät omasta mielestään ole mitään tehneet. ei siinä pomon puheet auta,jos omasta mielestä ei mitään ole pielessä. kirotaan vaan keharin jälkeen "ne s-nan juoruilijat,jotka on menny kantelemaan perättömiä". ihmekö tuo,että etsin aktiivisesti uutta työpaikkaa.
24.02.2011 20:00
Vakipano sanoi tykkäävänsä kovasti katsella panon jälkeen naista ja nuoleepa vielä mielellään jälkikäteen puhtaaksi... Ei paha,naisen näkökulmasta. Kannattaa kokeilla!
23.01.2011 11:44
muija suhtaantuu siihen niin,että mun pikkareihin ei kyllä yksikään uros kuivaa mulkkuaan. Ei vaikka ois millasella mahtikalulla siunattu,se ei auta tässä asiassa. Jos ei tapahtumapaikalla ole käytössä suihkua/lavuaaria,herra saa luvan pyyhkiä kosteuspyyhkeellä tai paperipyyhkeellä. Ja minkä hemmetin takia yleesä pitäs pyyhkiä vehkeensä housuihin?! Käytä omias jos se NIIN kivaa on. Sitten kun lähdet talvikelillä ulos,huomaat aika nopeesti minkä takia ne naiset ei siitä hirveesti innostu!
Kun alan miettimään,niin yksikään minun tapaamani mies ei kyllä moista ole edes yrittänyt.
06.01.2011 13:33
miten,jos viimein "viheriölle" pääset puttaamaan...
19.12.2010 20:57
vastaisin,että kyllä se toimii! Itsellä on 5 v. nuorempi panokaveri,ja tyytyväisiä on oltu,kumpikin. Nuorempi mies jaksaa vielä panna aina kun sille tuntuu ja on innokas kokeilemaan kaikenlaista. Itse osaan pyytää/vaatia seksissä jo sitä,mikä takaa myös minulle nautinnon kun ei ole enää nuoruuden kainoutta taakkana. Toki haluan myös miehen nauttivan. Ja kyllä se on nauttinutkin... Tänäänkin olis halunnut,mutta työt estää harrastusta. Tässä iässä ei enää viitsi turhia odotella,olen alkanut jo eteisessä joskus omin käsin heti riisumaan miestä,kun on ovesta sisään tullut. Ja näytti nauttivan siitäkin,kun huomasi että olen odottanut ja haluan seksiä kovasti.
13.12.2010 13:23
ja seksin aikan,ainakin itse olen niin tehnyt. Olen joko kädestä kiinni pitäen näyttänyt mikä tuntuu hyvälle,tai sitten sanonut kun mies on osunut tekemään jotain mukavaa... Yhdessä opettelua se on,jokaiselle kun on eri asiat ja tuntemukset mitkä tuntuu hyvälle.
13.12.2010 13:16
Jonotimme ja odotimme 6 h päivystyksessä keuhkokuumeessa (kuumetta 39-40)olevan lapsen kanssa. Kokeet käytiin välillä ottamassa mutta kukaan ei tuonut käytävälle siirrettävää sänkyä lapsellemme. Vuorotellen pidimme sylissä makuullaan. Useiden tuntien tuskaisan odotuksen jälkeen saimme tiedon:osastolle,jossa välittömästi kello kaksi aamuyöllä aloitettin antibiootin pistäminen suoneen. Osastolla homma toimi mutta päivystyspolilla ei. Käytävä täynnä lapsipotilaita,mutta mitään ei tapahtunut 1,5 tuntiin... Jos ei ole kuin yksi päivystävä lääkäri,kuinka vaikeaa on olla takapäivystäjä joka hälytettäisiin purkamaan jonoa kun ensimmäinen hälytetään esim. hätäsektiota tekemään? Ja en hyväksy sitä,että "pitäisi olla vakuutus,ettei tartte jonottaa". Suomi ylpeilee olevansa terveydenhoidon kärkimaita. Kyllä silloin täytyy voida odottaa myös julkiselta terveydenhoidolta tiettyä tasoa. Jos terveydenhoito menee "kaksi kasti-järjestelmään",jossa ne joilla on rahaa saavat hoitoa,ja ne joilla ei ole rahaa saavat EHKÄ jotain hoitoa,silloin voidaan puheet Suomen huipputerveydenhoidosta unohtaa. Me maksamme veroja siksi,että tietyt palvelut taataan meille (lähes) ilmaiseksi.
22.11.2010 18:54
se on suurin kohteliaisuus,mitä tavismieheltä voi saada!! Olen itse sen kuullut eikä se minusta ollut ollenkaan pahasti sanottu... ;-) Minusta on ihan mukavaa olla kiimainen nainen,ja olen sitä omasta mielestänikin.
27.10.2010 18:49
Kai nuo miehet on opiskellu tuon peppupuolen seksifilmeistä...? Taitavat todella kuvitella,että peppupano ja sormen työntely peppuun on naiselle oni ja autuus kun seksifilmeissäkin ne naiset näyttää NIIN siitä pitävän... Kukahan kertois miehille,että ne naiset on ensinnäkin näyttelijöitä ja toiseksi,ne tekee itteelleen suolihuuhtelun ennen kuvausta. Meinaan vaan,että koetahan kuvitella mitä siellä puolella normitilanteessa on vastassa? Eli itse en kyllä ainakaan haluais miehen ensin työntyvän peppuun ja sitten emättimeen. Yök...
Eikä muutenkaan ajatus nappaa. Varmaan joku nainen sanoo kiihottuvansa siitä(kin),mutta vaikeeta kuvitella mikä siinä vois kiihottaa. Eikä se seksifilmissäkään oo mitenkään hemasevan näköstä.
10.10.2010 20:25
ihan en jaksa uskoa... sama tarina ollu useampaanki kertaan Jallun jne. "lukijoiden tarinoissa". Nekään ei oo tosia juttuja,ja samaa luulen tästä. Mut ihan kiva päiväuni,varmaan?
03.10.2010 19:51
paqksu petari,siinä on varsmasti irrotettava päällinen,minkä taatusti voi pestä. Kipaiset hakemassa marketista/rautakaupasta Kiillon Jiffy-puhdistusainetta,teet laimennuksen suihkepulloon. suihkuta tahrat Jiffyllä ja anna vaikuttaa jonkin aikaa.sitten vaan päällinen pyykkikoneeseen tai jos ei sovi sinne,käsinpesu.
19.09.2010 15:48
kosketella??? Ja kyllä,me naiset todellakin teemme niin. Ja mikä ihme siinä koskettelussa voisi olla "epämukavaa"? Ja ihan tiedoksi jos et ole sattunut koskaan isoilta pojilta kuulemaan,"se" otetaan käteen siksi,että a)halutaan niin tehdä,tai b)halutaan tietää,onko sillä miehellä mielessä muutakin kuin ravitulokset... Kyllä meitä naisia kiinnostaa kikkelit,ihan siinä missä miehiä tussukat. HEH! Ja mikähän se ikäraja mielestäsi sille kiinnostukselle on,itse en ole enää nuori nainen ja kyllä kikkelit kiinnostaa vieläkin!
16.09.2010 19:44
saavuttavat seksuaalisen huippunsa vasta neljänkymmenen ikävuoden kieppeillä. Itsekin aloin nauttia seksistä täysin vasta vähää vaille nelikymppisenä. Toki olin pitänyt seksistä aiemminkin,mutta olin keskittynyt lähinnä puolison halujen tyydyttämiseen. Nyt haluan nauttia itsekin ja ohjaan puolisoa tyydyttämään minut ennen kuin hän itse laukeaa.
05.09.2010 15:23
vaikeempi kysymys. Osittain kai kasvatuksestaki johtuvaa,tyttöjä kasvatetaan valitettavasti siihen,että seksi ei ole tärkeää,vaan jotain mitä pitää miesten mieliksi sietää. Itse olen aina ollut kovasti seksistä kiinnostunut. En koskaan ole avopuolisolle sanonut,että "ei tänään". Ei se käytössä kulu,sanontakin sanoo. En ole koskaan ymmärtänyt,miksei nainen saisi nauttia seksistä siinä missä mieskin. Kehtaan kyllä pyytää tekemään sitä tai tuota jos se kerran hyvälle minusta tuntuu. Seksikkyys,siis sisäinen,heijastuu ihmisestä jos sitä on. En ole mikään kaunotar,mutta aina olen seuraa saanut ja sänkyseuraakin on tarjottu yllättävän paljon. En ole mikään seksihirmu,seksikumppaneita ei ole kovin paljon. Mutta kovin tyytyväisiä ne vähät on olleet. Ja kun haluavat seksiä uudelleenkin niin en kai voi silloin olla mahdottoman huonokaan... :-). Mutta omalta osaltani haluan aina antaa miehelle syvän tyydytyksen,haluan että mies tuntee saavansa minut 100%.
28.08.2010 16:41
sano "ei koskaan"... Niin minäkin sanoin,joskus. Mutta joskus saattaa tulla eteen se tilanne,että joutuu katsomaan peiliin ja sanomaan olleensa väärässä aiemmin! Niinkuin sanoin,älä tuomitse jos et tiedä koko tilannetta. Kunnioitan näkemystäsi uskollisuudesta,jos saat kaiken tarvitsemasi siltä ainoalta mieheltä. Emme tee tätä loukataksemme puolisoitamme. Meidän kohdallamme vain se yksi elämän osa-alue (ja aika tärkeä.mielestäni) ei siinä parisuhteessa toimi. Pyytäisin anteeksi hyvänolon tunteesta kummunnutta alkuper.kirjoitusta jos tuntisin siihen tarvetta.
Mutta ajattelin laittaa joskus palstalle jotain positiiviista,kun niin paljon täältä saa lukea negatiivista...
28.08.2010 16:22
ja elämäni miehet on vielä minua parempia. piste.
27.08.2010 21:52
...ei siinä seksissä yleensä niin kauan mene,että lapset jäis huolehtimatta... Vai tarkoitatko niitä lapsia,jotka syntyisivät moisen seksikäyttäytymisen seurauksena? Eikös joku ollut tutkinut,että keskimäärin joka 3. ns. pettää,eli harrastaa irtosuhteita. Eli jos minä en,etkä sinä niin naapurinhan täytyy silloin olla se joka niin tekee. Jokainen tekee niin kuin haluaa ja tuo aloitusteksti oli NIIN hienoa tekstiä että täytynee olla provo...?! Mutta ylipäänsä luulen,että nainen joka pyytää miehiltä seksiä saa sitä AIVAN VARMASTI useammin kuin mies joka pyttää naisilta!!
05.07.2010 17:49
4 / 5