buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23363
Pöh pöh pöh
Flunssa iski. Ei pitäisi olla ihmislaumojen keskellä. Menen takaisin nukkumaan, vaikka olen nukkunut jo koko päivän.64531A-kuppi
Onko liian pieni. (kysyn kaverin puolesta) http://www1.pictures.fp.zimbio.com/Lady GaGA With A Cup Of Tea j4pW4rg6BdQl.11530Autopornoa
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1598450 Ääniä 1:40 tienoilla. http://www.youtube.com/watch?v=10528Täysin seksitön musiikkiketju
Näyttää siltä, että sensuuri on tänään erityisen kiihkeäällä tuulella ja koska tuo yksi ketju hävisi, niin laitan tämän18527Susia vaiko "susia"?
https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010689792.html Tuo pantasusi on kyllä puoliksi pystykorva ja erittäin usein l77525Huumekompromissi
Hampparit ovat sitä mieltä että alkoholi on haitallista. Useimmat ovat sitä mieltä että hamppu on haitallista. Ainut lo39524Hazardin uusin kolumni
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010011910958238_k9.shtml Ei näköjään vieläkään oikein ymmärrä mistä ihmiset hermos78519Kestoaihe
Tämä aloitus on niitä tilanteita varten kun palstan alussa on niin älytön ajatus, ettei siihen mitenkään viitsi vastata.2516- 17515
Trivagon mainos ???!!!
"hotelin minule" Mistä ne löytävät näitä kielipuolia, vai onko niillä siihen jokin erityiskoulutusohjelma.18515Kakkukuvia
Nuo ovat myös tuolla toisessa kejussa, mutta laitan ne nyt tähän erikseen näkyville. Eivät nämä ole mitenkään erityisiä66514Kisa: pistetään Chat gpt tekemään treffi-ilmoituksia
"Etsin seuraa – mutta vain jos olet täysin tylsä! Moikka, olen [ikäsi] vuotias [sukupuolesi] ja etsin kumppania, joka v36514Puuh2.....
Vihdoin loppui minun osaltani. Nyt on ehkä vihdoin syytä syödä ja nukkua. (Ai niin. Pyrin pysymään poissa kuvasta, mutta31513vaadin tasa-arvoa
mua ei oo haukuttu tanaan viela yhtaan ja jos kerran muita haukutaan, niin miks ei mua. korjatkaa asia heti.15507Plussakortti
Jos ei halua plussakorttia, niin mielestäni olisi ihan oikein saada eräissä tuotteissa luvattu alennus tinkimällä kassal40507Täällä taas on epäilyjä ja ties mitä,
ja minut on jätetty täysin osattomaksi tuosta palstasuosiosta. (tosin olen ollut täältä paljon poissa kotitilanteeni ta42506ÄLYKÄS aloitus?
Mietin millaista aloitusta "artisti jota ennen eW:ksi kutsuttiin" voisi pitää älykkäänä, mutta tähän mennessä ei ole oll24504Kävin keräämässä terhoja
Ja muutaman pähkinä. Minulla on siis vähitellen kasvamasa tammimetsä, jossa on muutamia pähkinäpuita seassa.24503Miesten GALLUP
Avatkaa lompakkonne. Onko siellä kumi? Mikä sen päiväys on? Olisiko jo syytä vaihtaa uudempaan?10500Kissa toi saaliinsa näytille
Pienehkön linnun oli saanut napattua ja vaikutti itseensä hyvin tyytyväiseltä. Alustavassa tarkastelussa lintu havaittii28498