jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
SRK:ssa piispantarkastus?
Onko kukaan koskaan kuullut, SRK:n pääkonttorilla olleen piispantarkastusta? Mitä piispa voisi siellä tarkastaa? Heidän5375SRK : REHABILITOI MEIDÄT!
Hoitokokoukset olivat verrattavissa stalinin vainoihin, joissa ihmisiä syytettiin mielivaltaisesti mistä vain ja tuomitt6374Hoitokokoukset kansalaissodan jatke?
Molemmissahan oli teemana hävittää puna-aines yhteisöstä. Siitä se hoitokokouksissakin alkoi. Huhut kertovat, että siitä7369Vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot
54:10 Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni h4367HELVETTIÄ EI OLE
Älkää luulkokaan, että olisi olemassa puhveleiden uskottelema helvetti. Ensinnäkin se on jo mahdoton siksi, ettei ole k43367Iin pappeinkokouksesta vuonna 1885
Paljon on vl-oppi siitä muuttunut, mitä Iin pappeinkokouksessa linjattiin. Siellä mm todettiin että on oikeita uskovais23365Asiallinen ehdotus
Vanhoillislestadiolaiset, mikä on se mörkö, jota pelkäätte siinä jos reippaasti nostaisitte kissan pöydälle liikkeessänn7363Nyt poistin itse
Tosi aihe, sai aikaan tarpeetoman suurta pahennusta. Ei historia ja tapahtuneet siitä mihinkään muutu, vaikka asioista e6359Miten vl äänestää?
Miten vl suhtautuu äänestystilanteessa siihen, kun sattuukin kiinnostamaan joku "emmehaluapuolue-, tai ehdokas? Noudatt10358- 11355
Tunnustatko suullasi Jeesuksen Herraksi vl?
Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista he86352Reisjärven "Tylypahka"
Ehdotukseni Reisjärven ns .kristillisen kansanopiston kutsumanimeksi: TYLYPAHKA http://fi.wikipedia.org/wiki/Tylypahka10351Missä tunnusteot vanhoillislestadiolainen?
Jos Pyhä Henki vaikuttaa vl-liikkeessä niin miksi siltä puuttuvat tunnusteot? Tunnustekoihinhan kuuluu sairaiden parantu68350Vl-ihminen "päivänlapsena"
Tämä vl-käsite uskomassa olosta päivänlapsena, on jälleen esimerkkinä siitä, miten voidaan harhaanjohtaa, asiayhteydestä28341Veisataanko tätä rauhanyhdistyksellä?
Jo vääryys vallan saapi, Se huutaa taivaaseen. Se turmaa ennustaapi, Vie kansat kurjuuteen. Ken Herran oikeutta Nyt tääl10337Menisikö vanhoillislestadiolainen ristille puolestani?
Vasta sitten jotenkin uskoisin vanhoillislestadiolaisen minulle antamaan synninpäästöön, jos hän menisi ristille kuolema69333Luther hurmahengistä
Näissä suullista, ulkonaista sanaa koskevissa opinkohdissa on lujasti pidettävä kiinni siitä, että Jumala ei anna henkeä16329Wehallekin luettavaa
Juutalaisista ja heidän valheistaan: M. Luther http://fi.shvoong.com/movies/m-documentary/376237-juutalaisista-ja-heidä6329Hengellisesti köyhä vl-usko
Oman havaintoni mukaan nykypäivän vanhoillislestadiolaisuudessa toteutuu se vanha fraasi:" Mitä tyhjempää sisäisesti jo6325Lestadiolaisuus chat
Oletteko tutustuneet S24 lestadiolaisuus Chattiin. Kertoisitteko kokemuksianne. Milloin siellä on eniten porukkaa?1324