jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Ehdotukseni vl-uskon puhdistukseksi
Kuten tunnettua, ennen kaikki armeijan kapiaiset olivat psykopaatteja ja nyt heitä ei juurikaan enää kapiaisissa ole. Mi0212Jeesus ylösnoustuaankin lihaa ja verta
Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan e77210Kuka uskoo?
Että minulle on joskus väläytetty mahdollisuutta sananpalvelijaksi teidän rakkaassa siionissanne.. Siihen tehtääväänhän4210Elämän synnyn ongelma
Tein asiasta aloituksen hakomajaan. En tänne sitä voi enää laittaa, kun olisi massapostitusta ja lisäksi palstan aiheese3207V-lestadiolaiset pakko-oire häiriöisiä?
Vanhoillislestadiolainen parannuksentekokäytäntö syntilistoineen, muistuttaa täysin pakko-oireneuroosia ja väitänkin, et5206Vl ja rukouksen voima
*****Miksi Jumala ei kuullut rukouksiani? Kirjoittanut: Elli Noora / 24.7.09 / klo 11:51 Minulle ei Jumala antanut aviop21206SRK muutosvastarinnassa aina
Heti alkuun. Tämä on positiivinen juttu, kun aina tulee syytöksiä negatiivisten kirjoittelusta. SRK on näköjään ollut v3205Vieläkö ukkonooa on kielletty laulu?
Älkää tulko väittämään ettei ukkonooakieltoa ole ollut. Muistaakseni 70-luvun lopussa sellainenkin kielto annettiin.9204Natsien okkultismi =sunilaisuus
Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja20203Sopiva rangaistus heille
Pappisseurue piispa Samuel Salmen johdolla oli vatikaanissa opintomatkalla! Kysyn että mitä oppia he hakivat? Milloin SR0200Tiedoksi
Palstalla näyttää kirjoittavan "joku" (jonka osoite on tod näk ruukintie,,) nimim "Devout", joka on entinen nikkini.Minä10200Vl-tuplaa mahdollisuutensa
Vl-uskoisilla on eräänlainen "haravalotto" menossa. he kun kuuluvat omaan "vain me" lahkoonsa, mutta vielä lisäksi luter4200Evankeljumi vai Evankeliumi?
Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean e5199Jeesusilmestystä en ikinä ole saanut
En ole ikinä saanut mitään jeesusilmestystä, jossa hän olisi antanut minulle jonkun tehtävän. Tiedän tällaistakin valhet14197Eivät SYT-rahat hukkaan menneet
SYT-rahat kerättiin ja jaettiin kommunismin vastustamiseksi.. Josta sai myös eräs tunnrttu suomalainen lahko, muhkean si4196Seurakuntaäidin syleily?
Päikkärissä oli, että uskovainen tarvitsee seurakuntaäidin syleilyä jaksaakseen. Jälleen en löydä asiaa Raamatusta.21195Sama Jeesus?
Weha: *****VL:ien ja hellareiden uskoerot ja opetukset ovat niin suuret, että ei millään voi olla kysymys samasta uskost19195- 5193
Ollaanpa uskomassa
Taas tuossa Wendyn avauksessa tuli se vl-uskomassa oleminen. Vl-uskossa ollaan kuin ammattiliitossa, kaiken varalta. Mu3193Pastorin_poika
**********************Devoit, Sinulla on selkeästi historiasi Teuvon kanssa, johon minä en silti liity mitenkään. Noist13192