jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
KariHenrikiä ei ole uhkailtu
Palstalla on sitkeästi pidetty yllä valhetta että Karihenrik luopui ystävyydestään "erääseen ruukkilaiseen mieheen" siks22187Mikä seuraava pöhkö päätös SRK:lta?
Kaksi ylivoimaisesti pöhköintä päätöstä ovat Tv-kielto ja ehkäisykielto. Viimeisimpänä sarjaan pöhköt päätökset, saimme1187Seurakuntaäidin syleily?
Päikkärissä oli, että uskovainen tarvitsee seurakuntaäidin syleilyä jaksaakseen. Jälleen en löydä asiaa Raamatusta.21186Tiedoksi
Palstalla näyttää kirjoittavan "joku" (jonka osoite on tod näk ruukintie,,) nimim "Devout", joka on entinen nikkini.Minä10185Sopiva rangaistus heille
Pappisseurue piispa Samuel Salmen johdolla oli vatikaanissa opintomatkalla! Kysyn että mitä oppia he hakivat? Milloin SR0184Vl-tuplaa mahdollisuutensa
Vl-uskoisilla on eräänlainen "haravalotto" menossa. he kun kuuluvat omaan "vain me" lahkoonsa, mutta vielä lisäksi luter4184Vieläkö ukkonooa on kielletty laulu?
Älkää tulko väittämään ettei ukkonooakieltoa ole ollut. Muistaakseni 70-luvun lopussa sellainenkin kielto annettiin.9184- 14182
Ollaanpa uskomassa
Taas tuossa Wendyn avauksessa tuli se vl-uskomassa oleminen. Vl-uskossa ollaan kuin ammattiliitossa, kaiken varalta. Mu3181- 5180
Sama Jeesus?
Weha: *****VL:ien ja hellareiden uskoerot ja opetukset ovat niin suuret, että ei millään voi olla kysymys samasta uskost19180Vl:t Mikä oli Jeesuksen syntilista?
Te toiset tiedättekin asian heti. Mutta odotetaanko vastausta vanhoillislestadiolaisittain.3178Jeesus ylösnoustuaankin lihaa ja verta
Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan e77175V-lestadiolaiset pakko-oire häiriöisiä?
Vanhoillislestadiolainen parannuksentekokäytäntö syntilistoineen, muistuttaa täysin pakko-oireneuroosia ja väitänkin, et5171Kuka uskoo?
Että minulle on joskus väläytetty mahdollisuutta sananpalvelijaksi teidän rakkaassa siionissanne.. Siihen tehtääväänhän4170Uskon ja taian ero?
Mielestäni usko vanhoillislestadiolaisittain on enemmän "valkoista magiaa", kuin kristinuskon uskoa. Ei Raamattu vaadi4170Jeesusilmestystä en ikinä ole saanut
En ole ikinä saanut mitään jeesusilmestystä, jossa hän olisi antanut minulle jonkun tehtävän. Tiedän tällaistakin valhet14169Uskoton vai uskomaton?
Tavantakaa törmäämme sanaan "uskoton", kun olemme vanhoillislestadiolaisten kanssa tekemisissä. Kaikki maailman ihmisetk4169Jumala ei ole hylänyt kansaansa
Niin se on Weha, juutalaiset ovat Jumalan silmäterä. Eivät vl:t Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jum3168Eivät SYT-rahat hukkaan menneet
SYT-rahat kerättiin ja jaettiin kommunismin vastustamiseksi.. Josta sai myös eräs tunnrttu suomalainen lahko, muhkean si4167