jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Miksi johtokunta parannusta tekee?
****rikos on vanhentunut suuri pöljyys1.10.2009 14:03 Mutta rikos on vanhentunut. Rikosta ei siis ole tapahtunut, ko6202SRK muutosvastarinnassa aina
Heti alkuun. Tämä on positiivinen juttu, kun aina tulee syytöksiä negatiivisten kirjoittelusta. SRK on näköjään ollut v3201Vl ja rukouksen voima
*****Miksi Jumala ei kuullut rukouksiani? Kirjoittanut: Elli Noora / 24.7.09 / klo 11:51 Minulle ei Jumala antanut aviop21201Elämän synnyn ongelma
Tein asiasta aloituksen hakomajaan. En tänne sitä voi enää laittaa, kun olisi massapostitusta ja lisäksi palstan aiheese3200Vieläkö ukkonooa on kielletty laulu?
Älkää tulko väittämään ettei ukkonooakieltoa ole ollut. Muistaakseni 70-luvun lopussa sellainenkin kielto annettiin.9197Sopiva rangaistus heille
Pappisseurue piispa Samuel Salmen johdolla oli vatikaanissa opintomatkalla! Kysyn että mitä oppia he hakivat? Milloin SR0192Tiedoksi
Palstalla näyttää kirjoittavan "joku" (jonka osoite on tod näk ruukintie,,) nimim "Devout", joka on entinen nikkini.Minä10191Seurakuntaäidin syleily?
Päikkärissä oli, että uskovainen tarvitsee seurakuntaäidin syleilyä jaksaakseen. Jälleen en löydä asiaa Raamatusta.21191- 5190
Ollaanpa uskomassa
Taas tuossa Wendyn avauksessa tuli se vl-uskomassa oleminen. Vl-uskossa ollaan kuin ammattiliitossa, kaiken varalta. Mu3190Vl-tuplaa mahdollisuutensa
Vl-uskoisilla on eräänlainen "haravalotto" menossa. he kun kuuluvat omaan "vain me" lahkoonsa, mutta vielä lisäksi luter4190Jeesus ylösnoustuaankin lihaa ja verta
Ei Jeesus ylösnoustuaankaan muuttunut miksikään henkijeesukseksi, eikä hänen verensä jäänyt Golgatalle, puhumattakaaan e77190Sama Jeesus?
Weha: *****VL:ien ja hellareiden uskoerot ja opetukset ovat niin suuret, että ei millään voi olla kysymys samasta uskost19189- 62188
Vl:t Mikä oli Jeesuksen syntilista?
Te toiset tiedättekin asian heti. Mutta odotetaanko vastausta vanhoillislestadiolaisittain.3187Eivät SYT-rahat hukkaan menneet
SYT-rahat kerättiin ja jaettiin kommunismin vastustamiseksi.. Josta sai myös eräs tunnrttu suomalainen lahko, muhkean si4185Natsien okkultismi =sunilaisuus
Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja20185Jeesusilmestystä en ikinä ole saanut
En ole ikinä saanut mitään jeesusilmestystä, jossa hän olisi antanut minulle jonkun tehtävän. Tiedän tällaistakin valhet14184Evankeljumi vai Evankeliumi?
Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean e5183Usko Jumalaan ei pelasta ketään
Uskomatonta vain, että tuollainenkin harhausko elää sitkeästi.10183