Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Hurmahengestä

Palstan ammattivalehtelija laittaa jopa suomen kielen kielioppia uusiksi kun vääntää asiat mieleisekseen Ammattivalehte
    Raamattu
    19
    191
  2. Vl:t Mikä oli Jeesuksen syntilista?

Te toiset tiedättekin asian heti. Mutta odotetaanko vastausta vanhoillislestadiolaisittain.
    3
    191
  3. Hyvää Uutta Vuotta palstalaiset!

Seuraan parhaillaan Wiwniliskonserttia suorana lähetyksenä -televisiosta. Parhaillaan on menossa Straussin kappale : Vii
    Yhteiskunta
    9
    187
  4. Kysymys Melperille

Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jok
    21
    186
  5. Uskoton vai uskomaton?

Tavantakaa törmäämme sanaan "uskoton", kun olemme vanhoillislestadiolaisten kanssa tekemisissä. Kaikki maailman ihmisetk
    4
    185
  6. Usko Jumalaan ei pelasta ketään

Uskomatonta vain, että tuollainenkin harhausko elää sitkeästi.
    10
    185
  7. Uskon ja taian ero?

Mielestäni usko vanhoillislestadiolaisittain on enemmän "valkoista magiaa", kuin kristinuskon uskoa. Ei Raamattu vaadi
    4
    184
  8. Mua köyhää kerjääjää....

Kerran, jo kauan sitten olin hautajaisissa jossa haudattiin vl-ihmistä ja pappina oli tunnettu vl-pappi.. Ehdotin papil
    4
    183
  9. Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu

Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri
    Raamattu
    20
    181
  10. Miksi vl eksyy?

Tämän takia: Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksi
    8
    181
  11. Rukoilemalla voi saada synnit anteeksi!

Tämä asia on niin tärkeä että teen tästä oman aloituksensa. Raamattu sanooasian niin kiistattomasti: Jaak. 5:15 Ja usko
    13
    179
  12. Oivalla Totuus Raamatusta

Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti
    Raamattu
    70
    178
  13. Jotta ristiriitaisuuteni säilyisi..

Tasapuolisuuden- ja oikeudenmukaisuuden nimissä, minun on kerrottava tämäkin elämänkokemukseni. Elin nuorena jo exänä,
    Lestadiolaisuus
    1
    178
  14. Hauskaa Vappua!

http://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4
    Raamattu
    2
    177
  15. Synnitön ihminen?

Vl-ihmiset sanovat olevansa ahkeria synnin poispanijoita. Kun "synti on pantu pois", eli suoritettu jnjv rituaali, niin
    16
    176
  16. Jumala ei ole hylänyt kansaansa

Niin se on Weha, juutalaiset ovat Jumalan silmäterä. Eivät vl:t Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jum
    3
    176
  17. Eeva tehtiin Aadamin kylkiluusta

1.Moos. 2:20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aad
    10
    176
  18. Keitä Luther tarkoitti?

http://www.kirjasilta.net/luther/index.html ***Vuonna 1527 uusi vaaliruhtinas Juhana alkoi pitää tarkastuksia seurakunn
    2
    173
  19. Hyvältä tuoksuva uhri Jumalalle

Efesolaiskirje 5:2 "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä l
    4
    173
  20. Stalinin vainot olivat hoitokokouksia

Vanhoillislestadiolaisten hoitokokousten ja stalinin vainojen välillä on hämmästyttävä yhtäläisyys, molemmissa yksilön e
    26
    172