jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Hurmahengestä
Palstan ammattivalehtelija laittaa jopa suomen kielen kielioppia uusiksi kun vääntää asiat mieleisekseen Ammattivalehte19191Vl:t Mikä oli Jeesuksen syntilista?
Te toiset tiedättekin asian heti. Mutta odotetaanko vastausta vanhoillislestadiolaisittain.3191Hyvää Uutta Vuotta palstalaiset!
Seuraan parhaillaan Wiwniliskonserttia suorana lähetyksenä -televisiosta. Parhaillaan on menossa Straussin kappale : Vii9187Kysymys Melperille
Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jok21186Uskoton vai uskomaton?
Tavantakaa törmäämme sanaan "uskoton", kun olemme vanhoillislestadiolaisten kanssa tekemisissä. Kaikki maailman ihmisetk4185Usko Jumalaan ei pelasta ketään
Uskomatonta vain, että tuollainenkin harhausko elää sitkeästi.10185Uskon ja taian ero?
Mielestäni usko vanhoillislestadiolaisittain on enemmän "valkoista magiaa", kuin kristinuskon uskoa. Ei Raamattu vaadi4184Mua köyhää kerjääjää....
Kerran, jo kauan sitten olin hautajaisissa jossa haudattiin vl-ihmistä ja pappina oli tunnettu vl-pappi.. Ehdotin papil4183Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu
Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri20181Miksi vl eksyy?
Tämän takia: Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksi8181Rukoilemalla voi saada synnit anteeksi!
Tämä asia on niin tärkeä että teen tästä oman aloituksensa. Raamattu sanooasian niin kiistattomasti: Jaak. 5:15 Ja usko13179Oivalla Totuus Raamatusta
Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti70178Jotta ristiriitaisuuteni säilyisi..
Tasapuolisuuden- ja oikeudenmukaisuuden nimissä, minun on kerrottava tämäkin elämänkokemukseni. Elin nuorena jo exänä,1178- 2177
Synnitön ihminen?
Vl-ihmiset sanovat olevansa ahkeria synnin poispanijoita. Kun "synti on pantu pois", eli suoritettu jnjv rituaali, niin16176Jumala ei ole hylänyt kansaansa
Niin se on Weha, juutalaiset ovat Jumalan silmäterä. Eivät vl:t Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jum3176Eeva tehtiin Aadamin kylkiluusta
1.Moos. 2:20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aad10176Keitä Luther tarkoitti?
http://www.kirjasilta.net/luther/index.html ***Vuonna 1527 uusi vaaliruhtinas Juhana alkoi pitää tarkastuksia seurakunn2173Hyvältä tuoksuva uhri Jumalalle
Efesolaiskirje 5:2 "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä l4173Stalinin vainot olivat hoitokokouksia
Vanhoillislestadiolaisten hoitokokousten ja stalinin vainojen välillä on hämmästyttävä yhtäläisyys, molemmissa yksilön e26172