jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Evankeljumi vai Evankeliumi?
Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean e5170Miksi vl eksyy?
Tämän takia: Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksi8170Jumala ei ole hylänyt kansaansa
Niin se on Weha, juutalaiset ovat Jumalan silmäterä. Eivät vl:t Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jum3169Eeva tehtiin Aadamin kylkiluusta
1.Moos. 2:20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aad10166Hyvää Uutta Vuotta palstalaiset!
Seuraan parhaillaan Wiwniliskonserttia suorana lähetyksenä -televisiosta. Parhaillaan on menossa Straussin kappale : Vii9166Jotta ristiriitaisuuteni säilyisi..
Tasapuolisuuden- ja oikeudenmukaisuuden nimissä, minun on kerrottava tämäkin elämänkokemukseni. Elin nuorena jo exänä,1165Keitä Luther tarkoitti?
http://www.kirjasilta.net/luther/index.html ***Vuonna 1527 uusi vaaliruhtinas Juhana alkoi pitää tarkastuksia seurakunn2165- 2164
- 62163
SRK:n armottomuusvälineet?
Kertokaa nyt, mitä ne vl-uskon "armovälineet" ovat. Itse olen saanut tuta van vl-armottomuusvälineet, hoitokokoukset ka18163Synnitön ihminen?
Vl-ihmiset sanovat olevansa ahkeria synnin poispanijoita. Kun "synti on pantu pois", eli suoritettu jnjv rituaali, niin16162Mua köyhää kerjääjää....
Kerran, jo kauan sitten olin hautajaisissa jossa haudattiin vl-ihmistä ja pappina oli tunnettu vl-pappi.. Ehdotin papil4161Ehkäisemättömyys suursuomi-ajattelua
**Suomi suureksi ja viina vappaaksi** Tuo hokema oli ennen hävittyjä sotia, suomalaisten suursuomi-haaveilijoiden iskul2161Natsien okkultismi =sunilaisuus
Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja20160Rukoilemalla voi saada synnit anteeksi!
Tämä asia on niin tärkeä että teen tästä oman aloituksensa. Raamattu sanooasian niin kiistattomasti: Jaak. 5:15 Ja usko13158Stalinin vainot olivat hoitokokouksia
Vanhoillislestadiolaisten hoitokokousten ja stalinin vainojen välillä on hämmästyttävä yhtäläisyys, molemmissa yksilön e26157Hurmahengestä
Palstan ammattivalehtelija laittaa jopa suomen kielen kielioppia uusiksi kun vääntää asiat mieleisekseen Ammattivalehte19156Hyvältä tuoksuva uhri Jumalalle
Efesolaiskirje 5:2 "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä l4155Mietipä tätä vanhoillislestadiolainen
Hebrealaiskirje: 6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudest2155Näin ennen. Miksi ei nyt?
1.Kor. 14:29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot; 14:30 mutta jos joku toinen siinä ist3155