Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Evankeljumi vai Evankeliumi?

Avakas tarjoili minulle evankeljumia vapauden takeeksi. Totta tosiaan, vl:t voivat vain tarjoilla evankeljumia, oikean e
    5
    170
  2. Miksi vl eksyy?

Tämän takia: Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksi
    8
    170
  3. Jumala ei ole hylänyt kansaansa

Niin se on Weha, juutalaiset ovat Jumalan silmäterä. Eivät vl:t Roomalaiskirje: 11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jum
    3
    169
  4. Eeva tehtiin Aadamin kylkiluusta

1.Moos. 2:20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aad
    10
    166
  5. Hyvää Uutta Vuotta palstalaiset!

Seuraan parhaillaan Wiwniliskonserttia suorana lähetyksenä -televisiosta. Parhaillaan on menossa Straussin kappale : Vii
    Yhteiskunta
    9
    166
  6. Jotta ristiriitaisuuteni säilyisi..

Tasapuolisuuden- ja oikeudenmukaisuuden nimissä, minun on kerrottava tämäkin elämänkokemukseni. Elin nuorena jo exänä,
    Lestadiolaisuus
    1
    165
  7. Keitä Luther tarkoitti?

http://www.kirjasilta.net/luther/index.html ***Vuonna 1527 uusi vaaliruhtinas Juhana alkoi pitää tarkastuksia seurakunn
    2
    165
  8. Hauskaa Vappua!

http://www.youtube.com/watch?v=JO5-hM6xKt4
    Raamattu
    2
    164
  9. Miksi pastorin_poika poistelee aloituksiaan?

Astuiko hän liian suurille varpaille?
    Raamattu
    62
    163
  10. SRK:n armottomuusvälineet?

Kertokaa nyt, mitä ne vl-uskon "armovälineet" ovat. Itse olen saanut tuta van vl-armottomuusvälineet, hoitokokoukset ka
    18
    163
  11. Synnitön ihminen?

Vl-ihmiset sanovat olevansa ahkeria synnin poispanijoita. Kun "synti on pantu pois", eli suoritettu jnjv rituaali, niin
    16
    162
  12. Mua köyhää kerjääjää....

Kerran, jo kauan sitten olin hautajaisissa jossa haudattiin vl-ihmistä ja pappina oli tunnettu vl-pappi.. Ehdotin papil
    4
    161
  13. Ehkäisemättömyys suursuomi-ajattelua

**Suomi suureksi ja viina vappaaksi** Tuo hokema oli ennen hävittyjä sotia, suomalaisten suursuomi-haaveilijoiden iskul
    2
    161
  14. Natsien okkultismi =sunilaisuus

Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja
    Raamattu
    20
    160
  15. Rukoilemalla voi saada synnit anteeksi!

Tämä asia on niin tärkeä että teen tästä oman aloituksensa. Raamattu sanooasian niin kiistattomasti: Jaak. 5:15 Ja usko
    13
    158
  16. Stalinin vainot olivat hoitokokouksia

Vanhoillislestadiolaisten hoitokokousten ja stalinin vainojen välillä on hämmästyttävä yhtäläisyys, molemmissa yksilön e
    26
    157
  17. Hurmahengestä

Palstan ammattivalehtelija laittaa jopa suomen kielen kielioppia uusiksi kun vääntää asiat mieleisekseen Ammattivalehte
    Raamattu
    19
    156
  18. Hyvältä tuoksuva uhri Jumalalle

Efesolaiskirje 5:2 "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä l
    4
    155
  19. Mietipä tätä vanhoillislestadiolainen

Hebrealaiskirje: 6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudest
    2
    155
  20. Näin ennen. Miksi ei nyt?

1.Kor. 14:29   Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot; 14:30   mutta jos joku toinen siinä ist
    Raamattu
    3
    155