jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Miten tunnistat Jeesuksen?
Jotkut väittävät Jeesuksen ilmestyneen heille henkilökohtaisesti näyssä. Mistä voi tietää onko jeesus aito, vai saatanan1421127Asiallisesti kysyn
Onko kollektiivisessa omassatunnossa kysymys "tukholma syndroomasta"? http://fi.wikipedia.org/wiki/Tukholma-syndrooma181111Onko kuolemalla valtaa Teuvoon?
Teuvo väittää että hänet on tehty jo niin täydelliseksi ,että on synnitön. Onko Teuvo tehty jo kuolemattomaksikin?571098Maamieskoulun käyneet papit
60-luvun alussa, mikään ei ollut niin halveksittu ja syrjitty, kuin pappi vl-liikkeessä. Siksipä heidät lempattiin ulos.821090Hauskaa Vappua kaikille
Tämän toivotuksen annan kera korkeakulttuuriesityksen.. Liittyy aiheeseen v-lestadiolaisuuskin. Olihan liike ennen tunne301062Kirkon (VL)sielunhoito
Auttakaa minua. Vaikkaa kuinka gooklaan, en löydä kirkon yhteydessä mainintaa siunauksellisista vl-sielunhoidoista. Enkä371057Huomenta Sefu
Olitpas nopee. Käsite valonnopeuskin kalpenee toimintasi rinnalla. miksi pillun/kullinkuvat saavat viipyä niin kauan pal851034Tavallinen veri sotkee ja tahraa
Mutta Kristuksen veri puhdistaa. 1Joh. 1:7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä2661024Tutkintapyyntö tästä palstasta? Olisiko aiheellinen?
Voisitteko kuvitella että esim maahanmuuttajia vastaan ylläpidettäisiin tällaista vihapalstaa? Itse suhtaudun hyvin kri891005Jopa itsemurhia tiedän
Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi kertoa eraskin traaginen t19983Adventistit ovat pitkäikäisimpiä uskovaisia
Tunnettua on, että seitsemännen päivän adventistit ovat valtaväestöä huomattavasti pitkäikäisempiä, pohjois amerikassa.53979Hakomajassa asia niin kuin se on
Tämä osuu "nalliin" http://hakomaja.net/keskustelu?func=view&catid=18&id=576629979Tilasin Päivämiehen
Ja tein sen ihan mielijohteesta. Pitäähän minun tietää missä mennään vl-uskon suhteen kun en seuroissakaan käy.74970Montako väärää ilmiantoa tulee?
Pedofilia/insesti erittäin inhottava ja paheksuttava asia, mutta.... Toistuuko tässäkin hoitokokoustragedia? Eli mopo ka140968Alistaminen anteeksiannossa
Vl-kulttuurissa anteeksianto katsotaan tapahtuvan avaintenvallalla, jonka Jeesus antoi. Raamattu tosin ei mainitse, että33958Oletko nähnyt Jeesuksen?
Nyt suoritan galluppia asiasta. -Onko joku tämän palstan kirjoittaja nähnyt Jeesuksen.58952Kirkon ydin
""Olemme kirkon ydin":Sanoi Olavi. Pikemminkin ytimen nävertäjä, sanon minä. Ajattele, Ollin mukaan kirkko on lahko kir21952Tähän koetteluun Teuvo ei pystynyt
"Tästä te tunnette Jumalan Hengen; jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.55948Vl ei tunne Jumalan voimaa
Matteuksen evankeliumi: 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumal171946VL-sukulaiset ovat pahimmat
Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia? Hoitokokousaikoina juoruilevat ja suorastaan paskaa puhuvat sukulaiset, olivat n13944