jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Kuka sen tekee?
" Meidän olisi silloin Kirjoittanut: aikanamme pitänyt 2.8.2008 klo 11.32 tehdä muistiinpanoja kokouksist12699Vl-menestysteologiaako?
***Menestysteologian keskeisin piirre on taloudellisen menestymisen korostaminen ja sekä opetukset siitä, ettei tuon opi21684Adventistit ovat pitkäikäisiä
Kaliforniassa seitsemännenpäivän adventistit elävät keskimäärin 4-6 vuotta vanhemmaksi kuin muu väestö. Miksi Jumala si35680Vl-punikit: Montako tapettiin?
Moppi! aloitukseni on asiallista asiaa, kytkeytyy palstan aiheeseen ja huomisen itsenäisyyspäivän teemaan. Moniko edes47680Ahneus Raamatunvalossa
Sananlaskut: 28:25 Tavaranahne nostaa riidan, mutta Herraan luottavainen tulee ravituksi. Jesaja: 57:17 Hänen ahneutens45677Kommunistiviha vl-liikkeessä absurdia
Vl-liike otti rahaa kommunismin vastaiseen taisteluun. Onneksi taistelu ei tuottanut liian aikaisin tulosta. Vasemmisto8671Vl-orjatyövoimaa
Onko muille tuttu oma kokemukseni, orjatyövomaksi joutumisesta vanhemmille sisaruksille? Ikään kuin oma olemassaolon oik11670Kosto motiivina?
Toistuasti saan palautetta, että täällä kirjoitteluni olisi kosto tapahtuneista vääryyksistä minua kohtaan.. Näin ei ol25666Piispakin pakeni vl-kysymyksen edessä
Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sun16666Voiko kuoleman jälkeenkin vielä katua?
1.piet.4 6 Sitä varten niillekin, jotka ovat kuolleet, on julistettu evankeliumi, että he eläisivät hengessä, niin kuin36661Kolehdinkantajan rehellisyys
Asia on kuukauden päästä jälleen ajankohtainen, eli suviseurat kolehteineen. Luotatko kolehdinkantajan rehellisyyteen?44653"Olemme huolissamme sinusta"
Tuttu lause? "Olemme huolissamme sinusta" Eikö tällä lauseella ala "rakkaudellinen" vl-lähestyminen aina? Onko huoli ai12649Oulun toimitalon rahoitusehdotus
Kun paavi ja paavin kirkko katolilaisuus, näyttää olevan vl-liikkeen suosiossa ainakin ehkäisyasiassa, niin miksette ott19646Maa on täysi, joko saa ehkäistä?
9:1 Ja Jumala siunasi Nooan ja hänen poikansa ja sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa.18644"Minä rakastan sinua"
****Narsisti ei vihaa mitään niin paljon kuin lausetta "Minä rakastan sinua". Se herättää hänessä lähes alkukantaisia re9631H.Saari käski kiittäjän vaieta
Itse en ollut paikalla, mutta olen kuullut että jossakin hoitokokouksessa joku mummo oli ryhtynyt kiittämään - ollessaan5627Uskon kieltäminen, kertokaa jo
Jos sanatarkasti asia otetaan niin vl:t tarkoittavat tuossa lauseessa "uskolla" erisnimeä, koska eivät kerro mihin usko12625"Tylyt ja tympiät" Oululaiset..
En esitä tätä absoluuttisena totuutena, vaan pohdintana. Minkähän verran sillä on ollut vaikutusta, että Srk-lestadiola7622HAJOMAJASTA TÄRKEÄ TIETO
Sefu ilmeisesti ehti vetämään varjoaankin nopeammin, etten ehtinyt vastaamaan tärkeään kysymykseen. Arvostamamme palsta17619Turvaatte taikauskoon vl:t
Te turvaatte taikauskoiseen "jeesuksennimessäjaveressämantraan" Jeesuksen sijaan. Ei tuo "jeesuksennimessäjaveressä"-man48616