Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Jortikka:D
  2. Olet hauska:D
  3. vastauksia.
    Tyylini riidellä: nielen paljon. Jos toisella ihmisellä on huono päivä/viikko/kuukausi saatan katsella ja kuunnella sitä pitkään pokkana, jos ei ihminen kohdista mitään suuria syytöksiä minuun. Saatan heitellä sarkastisia tai kyynisiä huomautuksia, jos itselläkin on huono päivä. Osapuolesta riippuen ne noteerataan tai niitä ei edes huomata. Mutta jos jotakin omaa, läheistä asiaa/ihmistä vastaan hyökätään, pinna katkeaa melko nopeasti. Raivoan hetken tai pidemmän hetken. Sanan säilä viuhuu, niin että ihmisiä lakoaa. Kun riita on ohi, se on ohi. En palaa aiheeseen myöhemmin. Käsittelen asian kerralla. Toivon samaa myös toiselta osapuolelta, mutta riitelytapojahan on monia.
    Olen siis tavallaan lyhytvihainen. Tosin jos joudun pitkään kuuntelemaan jotain p***aa, asiat patoutuvat, ja vyöry voi lähteä purkautumaan jostakin hyvinkin pienestä.

Paras tapa itselle ja jota toivon muilta on, että riita puhdistaisi ilmaa ja asia käsiteltäisiin kerralla loppuun, eikä jäisi enää kytemään.

En ole mököttäjä, ei onnistu. Ei pidä pokka enkä tajua oikein ideaa pitkällä juoksulla. Lisäksi jos olen pitkään puhumatta, unohdan syyn miksi mökötän. En myöskään ole menneiden kaivelija enkä pitkävihainen. Yritän katsoa eteenpäin elämässä.

Täällä en ihan vakavasti riitelisi kenenkään kanssa koska en tunne ihmisiä tarpeeksi. Mulla on myös monta kaveria, joiden kanssa en ole koskaan riidellyt. Riitely vaatii tietynlaisen tunnesiteen. Olen ollut joskus myös jonkinlaisessa viha-rakkaussuhteessa, jossa riideltiin runsaasti. Riitely ei ole aina huono juttu.
  4. ei ne ihan mene, enää. Eli hiukan liioittelin. Nopeasti nykäisemällä kyllä. Kämmenet nyt menee todella helposti. Aika normi jalat ja kädet musta. Muutkin notkeus-jutut aina mennyt helposti.

En kerro. Se liittyy vaan hyvään intuitioon, ehkä hyvään muistiin ja kuuulohavantoihin ja muihin hyviin aistihavantoihin. Näen ihmisten salaisuuksia, mutta se on kiusallista, enkä oikeastaan tarvitse sitä tietoa, joten enimmäkseen suljen silmäni siltä.