Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Kuntien jätepoliittinen ohjelma

Kuntien jätepoliittisesta ohjelma luonnoksesta oli kuulutus Karjalaisen sivustolla 18.10.20010 Kunnat yhteistyössä valm
    Pohjois-Karjala
    5
    197
  2. "vapaaehtoistyö on arvostettavaa"

Tämän päivän lehdessä ihan aiheesta kirjoitettiin. Kuitenkin koko kysymykseen ei vastattu miten MM hopeamitallisti huom
    Lieksa
    23
    194
  3. Lasten leikkikenttä

Joku aika mainitsin asiasta, että Rauhalaan saatiin lapsille leikkikenttä josta oli tehty jopa kansalaiskeräys nimiä sii
    Lieksa
    19
    194
  4. Työkyvyttömyys riski kunnille

Työkyvyttömyys ennenaikaisesti on riski kunnille jo yksi tuhannen euron ekuukausieläke synnyttää 70.000e kustannuksen va
    Lieksa
    8
    193
  5. Hätäkeskusuudistus tulossa

Hätäkeskusuudistus on tulossa ja minulle soitettiin kallubista miten lienee saatu numero,että olen joskus soittanut hätä
    Lieksa
    0
    188
  6. Aluetuki laskee

Suomen saama aluetuki vähenee 425 miljoonaa euroa eli 24,5% laskee Mauri Pekkarinen Fasebuukissa.
    Lieksa
    40
    188
  7. "Kuulitko oikein" mitä oli LL kirjoitus

Vanha herra kirjoitti LL yleisönosastossa hälytysvalmiudesta ja ensihoidosta. Siinä tuli joillekkin kohtisuoraan syytös
    Pohjois-Karjala
    6
    187
  8. "Lieksalla on paljon hyvää"

Olen kommentoinut valtuutettujen sanomisia ja pyrin positiivisiin kannanottoihin. Olen Reijon kanssa samaa mieltä, että
    Lieksa
    13
    187
  9. Roskaaminen

Jätelakia on tarkistettu 1.5.2012 sanamuodoltaan. joka koskee roskaamista yms ympäristörikkomusta. Vähäisestä roskaamis
    Lieksa
    14
    185
  10. Kilpailutus sähköllä

Paivittäin minulle tulee eri lähinnä etelän sähköyhtiöiltä puhelinsoittoja,että lähtisin kilpailuttamaan oman sähkösopim
    Pohjois-Karjala
    22
    185
  11. Millaisia sosiaali ja terveyspalveluja jatkossa?

Uusi sote ota kantaa.fi/siunsote Millaisia palveluja sinä tarvitset tulevaisuudessa Lieksassa tiedotustilaisuus on saa
    Lieksa
    18
    185
  12. seuratuen haku alkaa

Kulttuuri ja urheiluministerin tavoitteena on taata jokaiselle lapselle mahdollisuus liikuntaharrastukseen seuratuen a
    Lieksa
    20
    179
  13. Kotikuntalaki tulossa

Kotikuntalaki tulee ensi keväänä vanhustenhuoltoon ja siinä määritelään kuka maksaa kustannukset tämä asia tuli tiedotte
    Lieksa
    5
    177
  14. Vastuutonta kirjoitusta

Mielestäni nyt on aika vastuutonta kirjoitusta joissakin ketjuissa jopa toisen luonnollisen henkilön nimellä En voi sell
    Lieksa
    9
    177
  15. VAU syntyi

Vuoden alusta aloittaa toimintansa vammaisurheilujärjestöjen kaksivuotta kestänyt yhdentymisprosessi Elinsiirtojärjestöj
    Lieksa
    4
    173
  16. Virkamies toteaa Lieksassa

Eli perusturvajohtaja toteaa kirjeessään jonka olen saanut haltuuni että" Sosiaali ja terveyspalvelukeskuksen säästöt ko
    Lieksa
    13
    173
  17. Höyryjuna saapuu lieksaan aamulla

Oletteko ajatelleet osallistua huomenna erilaisiin tapahtumiin ja oletteko niistä tietoisia?
    Lieksa
    8
    171
  18. Nova Groupin edunssaajina PK

Paljon keskustelua herättäneessä Nova Groupin edunsaajina on onkimani tiedon mukaan myöskin huomattavia poliitikkoja eri
    Lieksa
    1
    170
  19. Liiku helposti liukkaalla

Tämä kamppanja on valtakunnallinen ja huomenna tiistaina tapahtuma on myös Lieksassa siinä pyritään kiinnitämään huomiot
    Lieksa
    10
    170
  20. Esiintymislava

Iltatorille on saatu jonkinlainen esiintymislava mutta miksi tuohon paikkaan moni esiintyjä on sitä ihmetellyt joten tuo
    Lieksa
    9
    169