railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10454
- Huomaatteko EOK:n Pitkäsen ...... päämiehet, jotta kuinka Pitkänen sälyttää vastuun rahankeräyksestä teille? Kattelkaa sitä Juntus-kanavalla olevaa hö7179
- Täällä on paljon mesottu siitä ...... että EOK:n Ilkka Pitkänen haluaa mahdollisimman nopeasti saada päämiestensä jutut oikeuden ratkaistavaksi. Täällä ol4179
- Auttakaa ammattilaiset vähänMulla on aikeissa ostaa autoon tuulilasikamera. Olen lehdenjakaja ja liikun yöaikaan taajamien ulkopuolella. Rakastan l7178
- Miettinyt tuollaista ......, jotta miksi käräjäoikeuden päätös Handen ja Tiinan osalta on venytetty joulukuun alkuun 2011? Luulisi nyt riittävän13174
- EOK:n Pitkäsen setä kumppaneineen lukee ...... Suomi24-talousrikosforumia hyvinkin uskoon, koska muokkaa kirjoituksiaan sen mukaan, jotta mitä täällä ollaan keskus5171
- Suomen poliisilta puuttuu osaaminen...... etenkin pyramidipelien/rahankeräysrikosten talousrikostutkinnassa. Suomihan on kertakaikkisen otollinen maaperä eril5169
- Kertokaas nyt mulle tyhmälle ...... yksi asia. Olen monesti tunnustanut suoraan, että valuuttakauppa on mulle tuntematon alue. Uskon, että saman joutuva34164
- Katiska repeää kohta liitoksistaanStarassa on mielenkiintoinen juttu 5.2.-21 liittyen Katiskan jatko-osaan. """Poliisi epäilee, että pääosa Katiskaan l3162
- Pääsemmekö vertailemaan Sofian tuomion ja kirjan esiin tuomia asioita?Nyt, kun Katiska-tuomio Sofian kohdalta on julistettu (ei tosin ole vielä lainvoimainen, mutta viimeisin päätös kuitenki32158
- Kunhan vaan ...... kysyn. MB:stähän winkkarirahaa vapautettiin englantilaisen tuomioistuimen päätöksellä jotain 340.000 €uroa. Ne raha28157
- Viitsikö Hannu Kailajärvi ...... vetää luitaan Vantaalle kuulemaan puolustuksensa loppupuhetta? Syyttäjän loppupuheenvuoroahan Hannu ei tuntenut tarp3148
- WinCapita-voittajan toive on ...... ettei hänen asuntoaan myytäisi ainakaan turhaan. http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/05/06/wincapita-voittaja-to2144
- Herättäisin keskustelua tällaisestaTäällä näköjään parjataan paljon Jasminan ja Dennisin liittoa, niin kertokaa mulle, jotta miksi avioituminen on sallittu14144
- Kajareiden tuunausSisustamme kotiamme uuteen uskoon. Päävärinä tulee olemaan vaalea koivu ja ne mustat ikäloput (noin 20-25 v.) rumilukse1143
- Jo on huonoksi mennyt forumiTurha känistä, että forumi on vielä keskeneräinen. Johan tää "tyhjyyttä täynnä oleva forumi" on ollut jo monta päivää k11136
- Voitko Uralin antaa perustelut sille ......, jotta miksi kirjoittamani aloitukset poistetaan liittyen EOK:n Kavoniuksen todisteluun WinCapita-oikeudenkäynnissä.3133
- Kerropa meille Uralin, ...... jotta miksi forumilla ei saa keskustella poliisin EOK:n Ilkka Pitkäseen kohdistetuneista rahankeräysrikosepäillyis2133
- EriarvoisuudestaTäällä on ollut paljon juttua siitä, että Pauli kuuluisi WC:ssä ns. miljoonatienrikerhoon ja häneltä ei olisi saatu vaku4133
- Mediakriittisyys julkkisjuoruissaMun ei oikeesti pitäisi kysyä tätä omalla nimelläni, koska silloin saattaa käydä niin, että nimeni havaittuaan lukija ei3132
- Nyt se on tehty!Kyllä bortsu on jotain aivan uskomatonta! Se kestää ja kestää ja periksi se ei anna. Se kulkee mukana, jos on kulkeaksee0131