Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Miksi EOK poistelee ...

... Ilkka Pitkäsen kertomia höpö-höpö-juttuja WinCapitasta? Mulla ne on kokonaisuudessaan tallessa ja tarpeen tullen tuo
    Talousrikokset
    8
    172
  2. Miettinyt tuollaista ...

..., jotta miksi käräjäoikeuden päätös Handen ja Tiinan osalta on venytetty joulukuun alkuun 2011? Luulisi nyt riittävän
    Laki ja rikos
    13
    168
  3. Täällä on paljon mesottu siitä ...

... että EOK:n Ilkka Pitkänen haluaa mahdollisimman nopeasti saada päämiestensä jutut oikeuden ratkaistavaksi. Täällä ol
    Talousrikokset
    4
    166
  4. Suomen poliisilta puuttuu osaaminen...

... etenkin pyramidipelien/rahankeräysrikosten talousrikostutkinnassa. Suomihan on kertakaikkisen otollinen maaperä eril
    Talousrikokset
    5
    165
  5. Auttakaa ammattilaiset vähän

Mulla on aikeissa ostaa autoon tuulilasikamera. Olen lehdenjakaja ja liikun yöaikaan taajamien ulkopuolella. Rakastan l
    Yleistä valokuvauksesta
    7
    165
  6. EOK:n Pitkäsen setä kumppaneineen lukee ...

... Suomi24-talousrikosforumia hyvinkin uskoon, koska muokkaa kirjoituksiaan sen mukaan, jotta mitä täällä ollaan keskus
    Talousrikokset
    5
    163
  7. Kertokaas nyt mulle tyhmälle ...

... yksi asia. Olen monesti tunnustanut suoraan, että valuuttakauppa on mulle tuntematon alue. Uskon, että saman joutuva
    Talousrikokset
    34
    161
  8. Kunhan vaan ...

... kysyn. MB:stähän winkkarirahaa vapautettiin englantilaisen tuomioistuimen päätöksellä jotain 340.000 €uroa. Ne raha
    Talousrikokset
    28
    153
  9. Viitsikö Hannu Kailajärvi ...

... vetää luitaan Vantaalle kuulemaan puolustuksensa loppupuhetta? Syyttäjän loppupuheenvuoroahan Hannu ei tuntenut tarp
    Talousrikokset
    3
    143
  10. Kajareiden tuunaus

Sisustamme kotiamme uuteen uskoon. Päävärinä tulee olemaan vaalea koivu ja ne mustat ikäloput (noin 20-25 v.) rumilukse
    Kaiuttimet
    1
    140
  11. WinCapita-voittajan toive on ...

... ettei hänen asuntoaan myytäisi ainakaan turhaan. http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/05/06/wincapita-voittaja-to
    Talousrikokset
    2
    140
  12. Herättäisin keskustelua tällaisesta

Täällä näköjään parjataan paljon Jasminan ja Dennisin liittoa, niin kertokaa mulle, jotta miksi avioituminen on sallittu
    Kotimaiset julkkisjuorut
    14
    139
  13. Jo on huonoksi mennyt forumi

Turha känistä, että forumi on vielä keskeneräinen. Johan tää "tyhjyyttä täynnä oleva forumi" on ollut jo monta päivää k
    Kotimaiset julkkisjuorut
    11
    132
  14. Katiska repeää kohta liitoksistaan

Starassa on mielenkiintoinen juttu 5.2.-21 liittyen Katiskan jatko-osaan. """Poliisi epäilee, että pääosa Katiskaan l
    Julkkikset
    3
    130
  15. Eriarvoisuudesta

Täällä on ollut paljon juttua siitä, että Pauli kuuluisi WC:ssä ns. miljoonatienrikerhoon ja häneltä ei olisi saatu vaku
    Talousrikokset
    4
    128
  16. Onko kukaan muu koskaan pähkäilly tällaista?

Nää on vaan mun pähkäilyjäni ja niillä ei välttämäti ole mitään sen kummosempaa vaikutusta puoleen jos toiseenkaan. Mi
    Talousrikokset
    3
    128
  17. Luistaako Jyrtsä tästäkin?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092716127473_uu.shtml Hissun kissun pitä olla, ettei vaan kukaan tajuaisi vaatia v
    Talousrikokset
    0
    125
  18. Pääsemmekö vertailemaan Sofian tuomion ja kirjan esiin tuomia asioita?

Nyt, kun Katiska-tuomio Sofian kohdalta on julistettu (ei tosin ole vielä lainvoimainen, mutta viimeisin päätös kuitenki
    Kotimaiset julkkisjuorut
    32
    125
  19. Nyt se on tehty!

Kyllä bortsu on jotain aivan uskomatonta! Se kestää ja kestää ja periksi se ei anna. Se kulkee mukana, jos on kulkeaksee
    Colliet
    0
    121
  20. Hannun ja Tiinan käräjillä ...

... saamaa tuomiota "markkinoidaan" jonain vapauttavana tuomiona sponsoreille. """"""Käräjäoikeus pitää ilmeisenä ja se
    Talousrikokset
    0
    117