railisuominen

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
177
Kommenttia
10441
Miksi EOK poistelee ...
... Ilkka Pitkäsen kertomia höpö-höpö-juttuja WinCapitasta? Mulla ne on kokonaisuudessaan tallessa ja tarpeen tullen tuo8172Miettinyt tuollaista ...
..., jotta miksi käräjäoikeuden päätös Handen ja Tiinan osalta on venytetty joulukuun alkuun 2011? Luulisi nyt riittävän13168Täällä on paljon mesottu siitä ...
... että EOK:n Ilkka Pitkänen haluaa mahdollisimman nopeasti saada päämiestensä jutut oikeuden ratkaistavaksi. Täällä ol4166Suomen poliisilta puuttuu osaaminen...
... etenkin pyramidipelien/rahankeräysrikosten talousrikostutkinnassa. Suomihan on kertakaikkisen otollinen maaperä eril5165Auttakaa ammattilaiset vähän
Mulla on aikeissa ostaa autoon tuulilasikamera. Olen lehdenjakaja ja liikun yöaikaan taajamien ulkopuolella. Rakastan l7165EOK:n Pitkäsen setä kumppaneineen lukee ...
... Suomi24-talousrikosforumia hyvinkin uskoon, koska muokkaa kirjoituksiaan sen mukaan, jotta mitä täällä ollaan keskus5163Kertokaas nyt mulle tyhmälle ...
... yksi asia. Olen monesti tunnustanut suoraan, että valuuttakauppa on mulle tuntematon alue. Uskon, että saman joutuva34161Kunhan vaan ...
... kysyn. MB:stähän winkkarirahaa vapautettiin englantilaisen tuomioistuimen päätöksellä jotain 340.000 €uroa. Ne raha28153Viitsikö Hannu Kailajärvi ...
... vetää luitaan Vantaalle kuulemaan puolustuksensa loppupuhetta? Syyttäjän loppupuheenvuoroahan Hannu ei tuntenut tarp3143Kajareiden tuunaus
Sisustamme kotiamme uuteen uskoon. Päävärinä tulee olemaan vaalea koivu ja ne mustat ikäloput (noin 20-25 v.) rumilukse1140WinCapita-voittajan toive on ...
... ettei hänen asuntoaan myytäisi ainakaan turhaan. http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/05/06/wincapita-voittaja-to2140Herättäisin keskustelua tällaisesta
Täällä näköjään parjataan paljon Jasminan ja Dennisin liittoa, niin kertokaa mulle, jotta miksi avioituminen on sallittu14139Jo on huonoksi mennyt forumi
Turha känistä, että forumi on vielä keskeneräinen. Johan tää "tyhjyyttä täynnä oleva forumi" on ollut jo monta päivää k11132Katiska repeää kohta liitoksistaan
Starassa on mielenkiintoinen juttu 5.2.-21 liittyen Katiskan jatko-osaan. """Poliisi epäilee, että pääosa Katiskaan l3130Eriarvoisuudesta
Täällä on ollut paljon juttua siitä, että Pauli kuuluisi WC:ssä ns. miljoonatienrikerhoon ja häneltä ei olisi saatu vaku4128Onko kukaan muu koskaan pähkäilly tällaista?
Nää on vaan mun pähkäilyjäni ja niillä ei välttämäti ole mitään sen kummosempaa vaikutusta puoleen jos toiseenkaan. Mi3128Luistaako Jyrtsä tästäkin?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012092716127473_uu.shtml Hissun kissun pitä olla, ettei vaan kukaan tajuaisi vaatia v0125Pääsemmekö vertailemaan Sofian tuomion ja kirjan esiin tuomia asioita?
Nyt, kun Katiska-tuomio Sofian kohdalta on julistettu (ei tosin ole vielä lainvoimainen, mutta viimeisin päätös kuitenki32125Nyt se on tehty!
Kyllä bortsu on jotain aivan uskomatonta! Se kestää ja kestää ja periksi se ei anna. Se kulkee mukana, jos on kulkeaksee0121Hannun ja Tiinan käräjillä ...
... saamaa tuomiota "markkinoidaan" jonain vapauttavana tuomiona sponsoreille. """"""Käräjäoikeus pitää ilmeisenä ja se0117