Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Ihminen on uskomianne Jumalia viisaampi?

    Minusta ihminen on Jumalaa ylempänä, koska sellainen olento kuin Jumala ei ole koskaan missään näkynyt eikä sitä ole kuu
    Kirkko kuulolla
    0
    55
  2. Uskovaisten suhde alkoholiin -muutkin tulis olla absolutisteja?!

    Nauratti eilen se kun joku "jääkiekkohullu-uskovainen-absolutisti" suomalaisäijä A-talkin keskusteluohjelman insertissä
    Kirkko kuulolla
    3
    55
  3. Miten aiot viettää joulusi?

    Tämän ateistin joulu kuluu yksin avovaimon viettäessä joulua Pohjois-Suomessa eli joulukinkkua paistaessa, jouluruokia
    Kirkko kuulolla
    13
    55
  4. Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...

    ...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji
    Kirkko kuulolla
    9
    55
  5. Koska loppuu Suomes "jeesustelut" pääsiäisineen ja jouluineen!?

    Taas on tulossa sellaiset päivät, joilla estetään ihmisoikeudet ja ihmisten tarpeet olla uskonnottomia joka on hyvin epä
    Kirkko kuulolla
    18
    55
  6. Ateistien ja teistien ero

    Yrittäkää teistit jo vähitellen ymmärtää sen, että ateisti on suvaitsevaisempi kuin teistit? Me ateistit emme vastusta k
    Kirkko kuulolla
    23
    55
  7. Vanhoilta ihmisiltä puuttuu "viisaus"

    En tiedä missä on vanhojen ihmisten ns. viisaus!? Kateissa?! Eräs vanha mies sanoi kerran mulle että kun minä olen josku
    Maailman menoa
    74
    55
  8. Kauheeta, naiset pukeutuvat tricoihin. :)

    Taas on näitä "koohoja ihmisiä" kauniissa säässä liikenteessä, jotka pilaavat kaikkien päivän (lämpötila 10 astetta) p
    Ateismi
    2
    54
  9. Ateismi ei tule vaikuttaa puolison työllistymiseen!!

    Olen tyytymätön kirkon toimintaan, sillä avovaimoni on lastenohjaaja eikä saa seurakunnalta kuin joitakin typeriä parin
    Kirkko kuulolla
    19
    54
  10. Miksei eletä itsellemme....?

    Popeda - Elän itselleni: http://www.youtube.com/watch?v=UqfftomJMK0&feature=related Kertosäe: "Vaikka maailman ääriin m
    Suhteet
    0
    52
  11. Jumalanpalvelus vai Big Brother!

    Jos ois vain 2 vaihtoehtoa joista valita, kumman valitsisit: Osallistumisen jumalanpalvelukseen vai osallistumisen Big B
    Kirkko kuulolla
    13
    52
  12. Armeijan käyneet miehet eivät jaksa tehdä intin jälkeen mitään!

    Armeija taitaa olla se joka tekee miehen laiskaksi ja veteläksi. Käyn päivittäin töissä, eikä työaikani ole klo 8-14 vaa
    Sivarit ja totaalit
    0
    52
  13. Nationalismista!

    Vaikuttaisi siltä, että joillekin suomalaisille Hitler ja Raamatun Mooses oli Jumala. Olette varmaan lukeneet jo "Mein
    Maahanmuutto
    13
    51
  14. Jouni Lehikoinen on Turun positiivisin

    http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/825169/Jouni Lehikoinen on Turun positiivisin Jouni Lehikoinen näyttää teille esim
    Kristinusko
    3
    50
  15. Uskovaisten erityisoikeudet: koulun juhlat kirkossa ja agnostikko Kärnä

    On kummallista kuinka ihmiset voivat ymmärtää apulaisoikeuskanslerin tekstin väärin että jokin joulukirkko ja muu kultt
    Ateismi
    78
    50
  16. Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...

    ..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s
    Sivarit ja totaalit
    7
    49
  17. Yli 50 000 erosi kirkosta Ruotsissa

    http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Yli 50 000 erosi kirkosta Ruotsissa/a1362452132295 Kyllä Ruotsissa on Suomea kehittyneemp
    Kirkko kuulolla
    4
    49
  18. Uskonasiat ovat vastakohtia todellisuudelle

    Erästä asiaa en vain tule koskaan ymmärtämään, että mitä "iloitsemista" on siinä kun Jumalanpalveluksessa sanotaan: "Pal
    Kirkko kuulolla
    3
    49
  19. Uskontyrkytystä palstalla

    Tästä keskustelupalstasta on tullut uskovien jankutus, uskon tyrkytys, väittely palsta. Ateistit kuulemma valehtelee eli
    Ateismi
    54
    48
  20. Turun iskut - missä oli se uskovaisten jumala?!

    Eilisen Turun iskun jälkeen tänään on uskovaiset jakanut Turun pääkirjaston edustalla lippulappusiaan, jossa lukee jotak
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    47